om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguideDiskusjonsforumVerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE


För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO Andre artikler

Idrettsstjerner gjør suksess rundt pokerbordet


Les mer | Se ogsÃ¥ Trening

Grønne smoothies – sunn energi for økt konsentrasjon og utholdenhet

En nyere gren på det stadig voksende smoothie treet er «grønne smoothies» eller «grønne shaker».
Les mer | Se ogsÃ¥ Kosthold



Annonse
Har du prøvd slankeopplegget PLUSS? NED i VEKT UTEN SULT: Med slankeopplegget Pluss kan du slanke deg uten at det oppstår sult! Dette er fantastisk nyheter for deg som vil slanke deg med musklenes overskudd på topp!
Les mer | Se ogsÃ¥ Slanking
Virker slankemetoden PLUSS? Trodde du at alle metodene for å slanke seg, gikk ut på å forbrenne flere kalorier enn kroppen forbruker? Trodde du at all slanking innebar sult? Vel, slankeopplegget PLUSS er her og det fungerer! Her er tankeeksperimentet bak tynntarmsteorien.
Les mer | Se ogsÃ¥ Slanking
Hvorfor intervalltrening bør praktiseres! Bikinisesongen står for dør. Av den grunn er det mange som er ute etter raske løsninger. Ta en titt her
Les mer | Se ogsÃ¥ Trening
Karbohydrater... Kan de føre til overvekt? Det å bli klok på kosthold, er ikke lett. Derimot er sukker lik gjøken: En liten luring kroppen din helst ikke vil ha!
Les mer | Se ogsÃ¥ Kosthold
Fettforbrenning uten diett! Det finnes enkle løsninger til hvordan tape fettprosent og redusere vekten!
Les mer | Se ogsÃ¥ Kosthold
Feel the POWER! Steinaldermenneskene skjønte det vi ikke skjønner. Nettopp hvordan spise for best mulig kroppssammensetning. Denne type kosthold vil gi deg valuta for pengene!
Les mer | Se ogsÃ¥ Kosthold
Tren Korrekt! Korrekt trening har stor betydning for gode resultater innen slanking og fettforbrenning. Glem apparatbruk og andre isoleringsøvelser.
Les mer | Se ogsÃ¥ Trening
Maten du BØR fokusere på! Proteiner er gull verdt for vektreduksjon og god kroppssammensetning!
Les mer | Se ogsÃ¥ Kosthold

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Hvordan trene løping
Jeg har behov for litt veiledning vedr riktig trening for å bli bedre.
Div info: Mann 42 år
Trener: 3-4 ganger pr uke
Idrett: Løp om sommer, langrenn om vinter
Nivået mitt er ca 22-23 min på 5 km løp.
Bruker pulsklokke og har tilgang til tredemølle (Maxpuls ca 180)

Hvilket treningsnivå (f.eks. Pulssoner) er best for meg for bli bedre?
- Varighet på langtur (aerobtrening)
- Hvor lang tid trenger jeg på restitusjon ved langtur.



Svar
bare holde programmet ditt. Det som er alfa omega er at du er uthvilt og kun trener når du har overskuddet inne. Om du er usikker på hvor du ligger hen nå, og du har trent regelmessig i kanskje både 2-3 måneder, så ta deg to hele uker fri fra all trening.

Tilbake ved løpingen skal du kanskje først merke at du blir fort sliten på den første turen, men så vil formen ta seg veldig fort opp. Da skal du ikke flge på med tempoøkning, men holde tilbake og sørge for at du trener med lett/moderat innsats. Musklene skal flkes sterke, raske, utholdende, du skal føle et positiv velvære under løpingen

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

 

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

Trening og Utholdenhet