om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguideDiskusjonsforumVerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE


För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO Andre artikler

Idrettsstjerner gjør suksess rundt pokerbordet


Les mer | Se også Trening

Grønne smoothies – sunn energi for økt konsentrasjon og utholdenhet

En nyere gren på det stadig voksende smoothie treet er «grønne smoothies» eller «grønne shaker».
Les mer | Se også Kosthold



Annonse
Har du prøvd slankeopplegget PLUSS? NED i VEKT UTEN SULT: Med slankeopplegget Pluss kan du slanke deg uten at det oppstår sult! Dette er fantastisk nyheter for deg som vil slanke deg med musklenes overskudd på topp!
Les mer | Se også Slanking
Virker slankemetoden PLUSS? Trodde du at alle metodene for å slanke seg, gikk ut på å forbrenne flere kalorier enn kroppen forbruker? Trodde du at all slanking innebar sult? Vel, slankeopplegget PLUSS er her og det fungerer! Her er tankeeksperimentet bak tynntarmsteorien.
Les mer | Se også Slanking
Hvorfor intervalltrening bør praktiseres! Bikinisesongen står for dør. Av den grunn er det mange som er ute etter raske løsninger. Ta en titt her
Les mer | Se også Trening
Karbohydrater... Kan de føre til overvekt? Det å bli klok på kosthold, er ikke lett. Derimot er sukker lik gjøken: En liten luring kroppen din helst ikke vil ha!
Les mer | Se også Kosthold
Fettforbrenning uten diett! Det finnes enkle løsninger til hvordan tape fettprosent og redusere vekten!
Les mer | Se også Kosthold
Feel the POWER! Steinaldermenneskene skjønte det vi ikke skjønner. Nettopp hvordan spise for best mulig kroppssammensetning. Denne type kosthold vil gi deg valuta for pengene!
Les mer | Se også Kosthold
Tren Korrekt! Korrekt trening har stor betydning for gode resultater innen slanking og fettforbrenning. Glem apparatbruk og andre isoleringsøvelser.
Les mer | Se også Trening
Maten du BØR fokusere på! Proteiner er gull verdt for vektreduksjon og god kroppssammensetning!
Les mer | Se også Kosthold

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Hvordan få mer definisjon på nedre bryst?
Jeg trener en del løping pluss en del med vekter. Blir ca 5 dager i uka. Fornøyd med kroppen. Men er ikke helt fornøyd med nedre brystmusklene mine, ønsker mer definisjon på nedre del av brystet.(overgang) Har du noen tips for dette

Svar
Det viktigste er at du er uthvilt, har overskudd og trener kun når musklene er positive. Brystet bygges opp med benkpress, flyes eller til og med med armhevinger. Men brystet utvikler seg ikke annet enn dersom du er uthvilt. Treningen skal føles lett, det skal gå lett, du skal føle et positvt overskudd, at repsene flyr opp. Hvis du nå føler at brystet er tungt, tregt, at du må slite vektene opp, og styrken går ikke framover slik at du stadig løfter mer mens det går like lett, så ta 2 uker fri og se hvordan treningen kjennes da.

Hvis du mener definisjon i ordets rette betydning, altså mer synlige detaljer i musklene, så er det ikke bare et spørsmål om grad av muskelmasse, men også et spørsmål om hvor mye kroppsfett du har. Du må nemlig ha relativt lavt kroppsfett før definisjonen i musklene kommer på plass. Jeg anbefaler deg å ta i bruk vårt nye opplegg PLUSS ved deff, da slanker du deg samtidi som du driver oppbyggende trening. Sånn sett vil det ikke bli som en slankekur, for du vil ikke bli sulten eller miste overskuddet. Fettet forsvinner mens du trener deg opp!

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

 

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

Trening og Utholdenhet