om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 10:53:36

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Enda en nykomling i dag
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Enda en nykomling i dag  (Lest 884 ganger)
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« på: 24/03 - 2008, 22:24:57 »

Hei alle sammen.

Da jeg fra nå av skal begynne å bruke dette forumet mye mer aktivt enn jeg har gjort før, er det kanksje på tide med en aldri så liten presentasjon.

Mitt navn er altså Sommerpiken. Jeg er 26 år og har vært overvektig mer eller mindre hele livet. Jeg har forsøkt å slanke meg Mange før, men har aldri lyktes. Men jeg håper av hele mitt hjerte at jeg gjør det denne gangen her!

Min søster er en stor motivasjon for meg. Hun har nylig tatt av nesten 30 kg.

Hvor mye jeg skal ned?? Tja... alt er bedre enn ingenting.
Idealvekten er nok på 40-50 minus, men det blir alt for langt frem. Jeg håper i første omgang på ti kilo, og så fem til og fem til og fem til og fem til....

Metoden jeg skal benytte er:
Mindre godteri
Mindre mat
Sundere mat
Mer bevegelse i form av å gå til å fra jobb + trene på innersvingen 1 til 2 ganger i uka.

Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 24/03 - 2008, 22:30:29 »

Velkommen!
Anbefaler at du lager deg ei dagbok!
Og kanskje kikke på et par utfordringer? som 100 sit-ups for dagen, eller opp av godstolen?
Eller sparke i gang en ny utfordring? Det hadde vi kanskje trengt noen hver etter å ha hatt det litt for godt i påska (også) ?

Her kan du i alle fall få og gi oppmuntring, trøst og motivasjon til ny innsats!
Still gjerne spørsmål - til sammen er det lang erfaring medlemmene sitter inne med!

wiggle :blob7: 3some wave gaa danse step
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 24/03 - 2008, 22:34:58 »

Jeg har allerede laget en dagbok.
Der håper jeg på masse oppfølging ros og spark i ræva fra dere. Det vet jeg at jeg kommer til å trenge.

Skal kikke litt på utfordringene deres, og i det hele tatt gjøre meg litt mer kjent her inne.

Finnes det en direkte link til dette forumet? Eller må jeg logge inn via slankenett?
Jeg har en dagbok der også, og må si jeg sliter litt med hva som er hva. ER slankenett og slankeforum samme greia?
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 24/03 - 2008, 22:44:15 »

Stå i den sida du vil starte på (f.eks. dagboka di? eller ei utfordring du ofte kikker på?), og merk adressefeltet oppe, legg til i bokmerker. Da klikker du jo bare på det bokmerket når du vil inn.
Jeg har lagt inn brukernavn og passord og bedt maskina huske meg, så da går det fort å komme inn.

Når det gjelder dagbok, er det jo forskjell på den på slankenett.no og her på forum. De er gode på hver sin måte. Den her er bedre til å følge en diskusjon / samtale over tid, mens den på slankenett har jo f.eks vektkurven som gir bra oversikt.

Bruk en eller begge etter som det passer deg  eusa_angel
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 24/03 - 2008, 22:46:13 »

aha!

Takk for oppklaring  Smiley
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.397 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten