om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 10:54:23

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  fffd forteller litt om seg selv..
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: fffd forteller litt om seg selv..  (Lest 1242 ganger)
fffd
Beryktet

Vis profil
« på: 07/03 - 2007, 22:39:26 »

Litt kort om meg selv..
Mann 30 år, men føler meg fortsatt som en gutt. Bor et sted i Nord-Norge, 186 høy,veldig blond og veier for øyeblikket 106 kg...  eusa_pray

Sivilstatus; singel..

Interesser: Data, dyr og da særlig hunder. Har for tiden en Breton som dere ser i avatar (Gogutten),  skal i løpet av sommeren skaffe meg en hund til og da blir det en Saluki. Ellers er det en del fiske med stang, både fjell og sjø..
Leser en god del.

Motivasjon for treningen og slankingen min er at ryggen falt helt i hop for 8 mnd siden, lå noe sånt som 3 dager på et golv i feriehuset til mine foreldre uten å kunne røre meg..  Deretter 4 mnd på krykker.. 
Har egentlig fått veldig liten veiledning fra lege eller fysio, men jeg er drit lei dette, så nå får det bære eller briste.  Jeg har lest meg opp på trening, hvilke øvelser jeg kan gjøre samtidig som jeg har gjort forsøk hva som funker og ikke funker.
Mange øvelser som fysioterapauter anbefaler er døden og gjør meg sengeliggende i flere dager.  Dette er særlig øvelser med mange repetisjoner.. Tyngde takler ryggen min bra, men ikke mange rep..

Men litt tilbake til meg selv. Har studert litt forskjellig, statsvitenskap og økonomi.. Jobbet med alt fra serverløsninger for bilder til resepsjonist på hotell..
Nå til høsten håper jeg å kunne ta noen fag innen softwaredesign..
Ellers er jeg stolt medlem av samemanntallet, er egentlig ikke same, men besteforeldrene mine snakket samisk så dermed hadde jeg denne muligheten..   eusa_shifty

Vil du vite mer må du nok lese dagboken min...

« Siste redigering: 07/03 - 2007, 22:42:04 av fffd » Loggført
Kimmen
Mosjonist
**

kiim@machomann.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: 12/03 - 2007, 22:56:00 »

Bra og høre at jeg ikke er den eneste med interesse for data her Smiley For håpe ryggen din blir bedre straks!
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 1.174 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten