om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 11:25:44

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenn m/overspising?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenn m/overspising?  (Lest 1414 ganger)
kine1987
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 16/04 - 2008, 22:38:22 »

Trenger noen å snakke med som er i samme situasjon som meg.. Trener mye og spiser sunt i perioder så blir jeg "lei" og hiver i meg masse mat og flyr på do for å spy. noen ganger kommer det opp og andre ganger ikke.. noen der ute?
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 17/04 - 2008, 09:14:37 »

Hei,
dette er problemer du bør søke hjelp for å kunne håndtere.
Det ser jo ut til at du nå er klar over dette, siden du ber om støtte fra andre i samme situasjon.
Jeg vil anbefale at du kontakter http://www.iks.no/iks/tilbud/informasjo/, som er Informasjons- og krisetelefonen for de som har spiseforstyrrelser selv eller kanskje lurer på om de har det. 22 94 00 10 er telefonnr dit.

Jeg ønsker deg lykke til.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
lisa92
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 17/04 - 2008, 22:12:34 »

Jeg sliter nesten med det samme. Jeg spiser sunt i perioder før jeg hiver innpå med usunn mat. Men i motsetning til deg går jeg ikke på do for å spy. Men jeg går altså heller ikke ned noe. Trenger noen som kan være med å motivere og som er i samme situasjon. Men jeg spyr det ikke ut som du, så du burde kanskje søke hjelp? Hvertfall hvis det har skjedd over lang tid.
Loggført
trilltrall
Gjest
« Svar #3 på: 12/05 - 2008, 02:28:46 »

heisann ja...samme problemet her...kan altså være så flink en periode for så å ikke gjøre annet enn å sitt å spise...akkurat gjort meg ferdig med en stor porsjon havregrøt nå..og det var avslutninga på en 4 timer lang kvelds..hehe...var ikke bare havregrøt d gikk i nei...eggerøre,sjokolade,knekkebrød,tomatsuppe..jah..fysj...

men jeg tror d skal bli lettere å klare å spise sunt og fornuftig med å holde oversikten i dagboka her..åsså føler man forhåpentligvis et slags press på seg for å klare dette siden folk følger med:)  håper det går bra med dere også!

å når det gjelder spying er det eneste man sitter i gjen med en totalt føkka forbrenning..så det virker jo bare mot sin hensikt...det kan jo være en motivasjon til å ikke gjøre det? Smiley
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 12/05 - 2008, 14:48:42 »

http://www.iks.no/iks/tilbud/informasjo/ skal kunne gi hjelp ved spiseforstyrrelser.
Her inne på slankeforum vil vi helst ikke at det skal diskuteres for mye om bulimi o.l.
Vi er jo ikke eksperter noen av oss, og da vil det være alvorlig om det går galt med noen som har lest et råd / tips her inne, kanskje misforstår, ...
vi må bare henvise til de som er satt til å veilede, som Informasjons- og krisetelefonen 22 94 00 10.
Går noen for mye inn på bulimi og andre spiseforstyrrelser, blir vi moderatorer nødt til å redigere, slette innlegg eller hele tråder.

Jeg håper det går bra med dere, og at dere klarer å ta kontroll med overspisinga.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
trilltrall
Gjest
« Svar #5 på: 12/05 - 2008, 18:34:52 »

off ja nei d va ikkje sånn jeg mente d...har ikke et seriøst problem..jeg legger bare på meg av det Smiley for er aaalt for glad i mat...og det er jo det slanking går ut på...vi alle her inne har jo helt tydelig et problem med å være for glad i mat,ellers hadde vi ikke behøvd å slanke åss...og det å drive å telle kalorier som alle her inne også gjør er jo en mild besettelse av mat..som noen mener kan helle mot spiseforstyrrelser Smiley men er bra det ikke blir diskutert slikt her..for da kan jo lett siden utvikle seg til noe helt annet enn meningen var...men skjønner jo at folk som er over gamle spiseforstyrrelser har lyst å  komme på rett kjøl..å det kansje her Smiley

men jeg dropper dette..hehe

lykke til alle
Loggført
Sunny
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 21/05 - 2008, 21:54:02 »

Jeg har akkurat samme problemet som deg! Overspiser for så å prøve å spy, men skal ikke gå mer i detaljer med hensyn til at de ikke vil ha så mye SF snakk her. Jeg er 16 =)
Loggført

Høyde: 172
Uke 21: 85 kg
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.369 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten