Tenk at jeg nå kan skrive inn at jeg snart er ferdig med slankingen min? eller hva?
Jeg begynte 19 januar i år på min 2 slankekur. sist greide jeg å ta av 7 kilo men gikk opp igjen da jeg var igjennom en tøff oprasjon da jeg nesten ikke klarte å bevege meg og hadde mye smerter.
Ble ikke meg selv igjen på 2 mnd og da var jo vekta gått opp selvsagt + litt til.
Dette er snart 3 år siden og ja tiden har liksom bare forsvunnet.

Så nå i januar i år tenkte jeg at nå er det nok. Tar jeg meg ikke sammen går det bare en vei og det er oppover med vekta.
Jeg veide da 67,5 kg. Ikke så mye tenker nok mange men jeg er bare 162 høy og har alltid vært liten og spinkel.
Da jeg var 25 år og hadde 2 barn var jeg nede i 47 kg og det er jo selvsagt for lite, men her ser dere kontrasten.
"normal" vekt for meg har liksom alltid vært 52-54 kg.
vil ikke veie så lite nå da ettersom jeg er passert 40 så da tenkte jeg at 57 er nok passe.
Har 2 kg igjen før jeg er kommet der.
Herlig men nå er det liksom blitt slik at jeg synes fortsatt det er litt for mye på låra og magen så kan hende jeg går ned litt til?
Det får jeg se når det kommer så langt.
Hjerper jo å trene og få stramme opp kroppen da.
Det jeg har fått ut av denne perioden med slanking er et mer bevisst forhold til mat. Tenker 2 ganger over hva jeg putter i munnen og er blitt hekta på trening.
Får jeg ikke gått på treningsstudio så går jeg meg en tur. Været har ikke vært noen hindring. regn, snø og vind har jeg trossa og trent 5-6 dager i uka og her sitter jeg da med resultetet.

Veldig fornøyd.
Har nettop vært igjennom ny oprasjon ( 2 uker siden) og går hver dag siden jeg ikke kan trene ennå. Klarer ikke det heller men jeg går hvertfall. Minst 4,5 -5 km 5-6 dager i uka.
Så stå på dere andre også det hjelper og gevinsten foruten vekttap er en sterkere og sunnere kropp + hummører har steget mange hakk.
Lykke til alle dere der ute.