om slankenett
annonsere?
nettbutikk
legg til i favoritt
Om oss
Kontakt oss
Forside
Nettbutikk
Artikler
Slankedagbok
Slankeguide
Diskusjonsforum
Verktøy
Tips & Råd
Oppskrifter
Spørrepoll
Søk på slankenett:
LOGG INN
Brukernavn:
Passord:
Husk
Registrer ny dagbok
PARTNERE
För oss som tränar!
Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter
FRA TRIM.NO
Er det lurt å ta medisiner fast?
UTHOLDENHET: Intervalltrening og intensitetsnivåer
Tom for energi?
Hvor mye tar du i benken?
Hvorfor blir mange utøvere fort syke?
Naturen helbreder - ikke medisinen!
Verdens råeste dopingpreparat nå laget
Dataspillene som trener og trimmer deg
Optimal treningsdosering
Kreatin (6): Forsterker muskelveksten
Kreatin virker! Og har liten helserisiko
Kreatin (del 4): Slik bruker du tilskuddet
Den perfekte splittrutinen - del 1
Utholdenhetsutøvere - svært mange overtrener systemisk
Kreatin (del 7), bivirkninger?
FRA IFORM.NO
Myse protein - Bra for fettforbrenningen!
Utviklingen av ditt treningsprogram – del 2 – fleksibilitet
Nytt gym kun for jenter åpnes i Oslo
Veronica Haugen
Utviklingen av ditt treningsprogram - del 1 - kreativitet
Trene i singlet - ELLER ikke?
Fitness kalkulatorer
Treningsfysiologens 5 beste tips for muskelvekst
Effektivt treningsprogram for masse!
Bit tenner - bli sterkere!
Flukt - jakten har startet
Følg naturens vilje - Kom iform til sommeren NÅ!
Motivasjon til å bli bra, bedre, best!
Christian Egner Europamester i Athletic Fitness
Norges sterkeste mann 2012
Slankeforum
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
22/05 - 2012, 12:07:12
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:
Avansert søk
60460
innlegg i
2462
emner av
6874
medlemmer
Nyeste medlem:
Jorgi
Slankeforum
Kosthold & kosttilskudd
Kosttilskudd
30 days
« forrige
neste »
Sider:
[
1
]
2
Skrevet av
Emne: 30 days (Lest 9511 ganger)
lisa
Nytt medlem
30 days
«
på:
03/06 - 2008, 21:55:06 »
heia er nye her inne jeg så vet ikke hvordan dette funker,. men lurte på om noen har hørt om slanke pillene 30 days, skal vist gå ned 1 til 2 størlser på 30 dager, om en skal tro på det.
jeg skal gå ned 16 kilo. spiser sån tårlig sunt synest jeg,
å går med hundene i skogen en til to timer vær da, har godt ned 12 kilo på nesten to år, går joooo så seint
men er det noen som har prøvet 30 days, heller vet noe om den
lisa
Loggført
gunnang
A-Kjendis
Sv: 30 days
«
Svar #1 på:
04/06 - 2008, 08:18:38 »
nei, jeg kjenner ikke til 30 days.
Men min generelle holdning til vidundermiddel som koster flesk, er at pengene ofte er bedre anvendt til å kjøpe et par gode joggesko - og bruke dem.
Loggført
Medlem av sykkelklubben
MFUS
Gjest
«
Svar #2 på:
04/06 - 2008, 12:23:48 »
Kjenner ikke til dette nei, men på generelt grunnlag så kan jeg si at du må være skeptisk til slik. Det finnes dessverre ikke noen vidundermiddel som kan garantere noe resultat som det der, i så fall ville vi snakket om en verdenssensasjon og jeg ville garantert kjent til det da jeg er mer enn vanlig opptatt av emnet kosthold og vektreduksjon.
Hva reklamer sier burde du IKKE lytte til og i alle fall ikke fristes, slankeindustrien lurer dessverre for mange som vil slanke seg ved at de gir vedkommende skuffelser etter urealistiske forventninger. Dessverre er sannheten slik at det ikke finnes snarveier utenom det å legge om livsstilen med tanke på kostholdet og ikke minst mer fysisk aktivitet/mosjon (den harde vei alltså).
Så styr unna om du ikke vil bli lurt, reklamen stemmer IKKE og vi er ikke vitne til en sensasjon her - mulig den en gang kan komme og i så fall skal jeg være her og rose løsningen (men det må være noe reelt i så fall)...
Loggført
cool
Gjest
«
Svar #3 på:
04/06 - 2008, 15:38:37 »
det vil være mye billigere og mer effektivt å heller finpusse kostholdet og trene mer:) lykke til!
Loggført
Sommerpiken
C-Kjendis
«
Svar #4 på:
04/06 - 2008, 17:53:24 »
Men er det ikke litt feil at vi avslår alt med en gang vi hører om det?
Hvis ingen her vet noe om hva 30 days er så kan vi da vel ikke bare si at "nei, det funker ikke, hold deg unna!"
Jeg vil veldig gjerne vite noe om hva 30 day ser for noe.
Loggført
Littleme
Gjest
«
Svar #5 på:
04/06 - 2008, 19:24:36 »
30 days er ett kosttilskudd der hovedingrediensen er beta-glucan. Beta-glucan er en type fiber (polysakkarid) som har vist seg å ha positive effekter på blodsukker, kolesterol osv. Ikke ulikt annen fiber med andre ord
Det er gjort studier på beta-glucan og vektreduksjon og det er ikke medført noen vektreduksjon desverre. Som med annen fiber vil det kunne tenkes at det har positive effekter på vekten, men disse er jo så pass små at det ikke er verdt penga. Du tjener nok like mye på å spise litt mer fiberrikt
Som alltids når de selger slik kosttilskudd så presiserer de at for å få maksimalt ut av kosttilskuddet må en kombinere det med ett sunt kosthold og mye mosjon
Loggført
lisa
Nytt medlem
«
Svar #6 på:
05/06 - 2008, 12:44:12 »
heia takker for alle svar, har liten tro på det jeg å. men har hørt at folk går ned 8 kilo på en mnd, å det er for mye synest jeg, en skal gå forsikktig ned i vekt for å ikke komme opp igjen i den vekta en var i,
men vet at nattlysolje hjelper veldig godt mot pms,
så vet at noen kosttilskudd hjelper.
har nå kjøpt meg en boks på 30 dager 400 kr
veldig dyrt så får en se,
har og hørt noen om karbro blokker,
kansje jeg prøver den om ikke denne virker for er mange som skryter av den
lisa
Loggført
Åsne
Nytt medlem
«
Svar #7 på:
05/06 - 2008, 13:47:36 »
8 kg ned på en måned er helt ok hvis man er så stor som jeg er (129 kg), det er kanskje litt vel mye for en som veier halvparten..
Egentlig skulle jeg komme med en kommentar om karboblokkere som ble nevnt i siste innlegg. Mammaen min bruker dem og er kjempefornøyd.
Hun bor så langt unna meg at jeg ikke vet om kostholdet og aktivitetsnivået hennes har endret seg etter at hun begynte med dem, men hvis jeg skal stole blindt på det hun sier, så er det rene vidunderkuren.
Hun skulle ned de siste tre seiglivede kiloene da hun begynte med karboblokkere. Jeg tror de er borte nå.
Jeg er generelt veldig skeptisk til alt (og alle!) som lover gull og grønne skoger, enten det være politikere, annen form for overnaturlige ting, mannfolk (...), kremer eller kosttilskudd. Men feil kan man absolutt ta!
Loggført
lisa
Nytt medlem
«
Svar #8 på:
06/06 - 2008, 09:34:26 »
heia nå har jeg godt på 30 days i 14 dager,
har godt ned to kilo på to uker, men vanlig kost å de vanlige turene med hundene mine,
så kansje de virker
Loggført
gunnang
A-Kjendis
«
Svar #9 på:
06/06 - 2008, 09:52:53 »
Kanskje kan et slikt "symbol" på slankekuren hjelpe deg til å beholde fokus, så du klarer å gjennomføre de anbefalte kost- og treningsomleggingene?
Det viktige blir da å beholde fokus etter vektnedgangen i kurperioden. Det er så mange som har gått ned, og gått minst like mye opp igjen når de går tilbake til vanlig hverdag.
Du må derfor begynne å forberede deg på "etterpå".
Når de 30 dagene er omme, hvordan vil du ha det? Innstill deg på hvordan du skal ha det matmessig, tenk ut hva du skal lage deg av vaner for handling og matlaging. Hvor ofte og hvordan vil du trene for å beholde nedgangen du er begynt på?
Loggført
Medlem av sykkelklubben
sangjenta
Mosjonist
«
Svar #10 på:
06/06 - 2008, 10:08:05 »
hei,bestevenninna mi driver sunkost og mange har kjøpt30 days,hu hadde venteliste en stund og pga stor pågang.
mange har gått ned 8 kg på 30days,fins dem som har gått ned 11 kg og.
så ja 30 days funker
Loggført
lisa
Nytt medlem
«
Svar #11 på:
06/06 - 2008, 11:06:23 »
jeg skal forsette med samme trimen å den samme, maten så jeg ikke går opp igjen, har tenkt masse på det,
trene å tenke på hva en spiser å drikker,
jeg skal ned 14 kilo til, å det skal jeg greie å der vil jeg ligge
Loggført
MFUS
Gjest
«
Svar #12 på:
15/06 - 2008, 23:52:41 »
Hadde det vært opp til meg så skulle dem som selger dette (mener ikke dem i butikken, men dem som står bak produktet) vært fengslet og fått saftige bøter som svir godt - svindlere som fortjener å sitte inne!!
Hvilken bedritten svindel!!
Loggført
Pilten
Nytt medlem
«
Svar #13 på:
20/06 - 2008, 10:53:38 »
Det var da svært så hissig du var da MFUS
Jeg er også sikker på at det finnes mest humbug der ute når det gjelder tabletter som skal få oss ned i vekt, men noe kan faktisk virke, og da særlig i tillegg til litt endret kosthold etc.. Jeg prøvde cla en gang i verden, og jeg gikk fortere ned med dem enn om jeg bare hadde lagt om kosten.. Så at det er helt unyttig tror jeg nok ikke..
30 days har jeg også blitt litt nysgjerrig på, men jeg er vel generelt ingen tilhenger av piller for å gå ned i vekt..
Det er vel noe i det ordtaket som sier : høres det for godt ut til å være sant, så er det som regel det...
Men jeg vil gjerne høre med de som har prøvd det om det virkelig funker.... for en litt flying start på slankingen gjør jo ikke noe..
Loggført
Annepanne
Mosjonist
På'an igjen!
«
Svar #14 på:
10/08 - 2008, 02:03:57 »
uff, dette var jo ikke så mye å bli noe særlig klokere av. Jeg har også snust litt på 30 days i dag (og jeg er en erfaren slanker som har gått ned 20 kg uten "kunstige" hjelpemidler, og så noe opp igjen), og tenkte at jeg kanskje skulle prøve disse greiene for å få litt drahjelp. Men her er det jo omtrent 50/50 for og imot.
Er det noen flere som faktisk har PRØVD DET SELV, og som kan si noe ut fra det? No offence, MFUS, jeg er i prinsippet enig med deg (og det vet du kanskje), men jeg tenkte at kanskje det finnes noe der ute som kan gi meg et puff i ryggen i tillegg til den egeninnsatsen jeg har tenkt å dra i gang igjen - gåturer og sykling og litt smartere kosthold - for å bli litt finere før den seilturferien jeg skal på om 4 uker?
Spare pengene eller investere i en kortsikti (ja, jeg trenger det!) gevinst?
Annepanne
«
Siste redigering: 10/08 - 2008, 02:06:50 av Annepanne
»
Loggført
Medlem av Opp av Godstolen
[/url]
Sider:
[
1
]
2