om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 12:08:04

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  30 days
« forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: 30 days  (Lest 9511 ganger)
ehilde
Gjest
« Svar #15 på: 10/08 - 2008, 03:56:45 »

Når det gjelder 30 days så vet jeg at det er noe som skal taes samtidig som en trener og har et sunt kosthold, som alle andre slankepiller på markedet.
Jeg har ei venninde som kjøpte seg 30 days fordi hun trodde hun kom til å gå ned, hun spiste de pillene uten at det var noen forskjell overhodet, men nå skal det bemerkes at hun ikke forandret kostholdet og begynte å trene.

Det en skal tenke på her når en hører folk har gått det så mange kilo som de har gjort, har de gått ned ved å spise piller, men fortsatt ha hatt det samme aktivitetsnivået og kosthold, eller har de forandret kostholdet og aktiviteten ift hva som er anbefalt på pakken. Ja, det vil sikkert hjelpe for noen for en har et større fokus på hva en har i seg og hvor mye en trener, så på den måten så er det jo et greit middel for å holde fokuset på det en pakker i seg og hvor mye en trener.

Jeg personlig vil anbefale å legge om kostholdet og trene. Piller hjelper deg kanskje der og da, men hva med etterpå? Må en bruke det for bestandig eller kan en slutte med det uten å gå opp? Dessuten er dette noe som er veldig nytt på markedet og som en ikke vet senvirkningene av.
Hvis du ikke går ned ved å legge om kostholdet og trene, så  må du se på antall kalorier du får i deg osv.. Bruk heller de 400kr i å invistere i nytt treningstøy eller legg de på sparebøssa til dagen du har gått det antall kilo du skal, og se hvor mye penger du har spart og bruk de til noe du ønsker deg. Det er nå min mening.
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #16 på: 10/08 - 2008, 09:49:12 »

Enig med ehilde.

Piller og slikt som faktisk virker finner du ikke i løssalg, de må en ha resept for å få. Staten er snar med å hanke inn alt sånn som KAN ha en virkning og gjøre dem reseptpliktige.
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #17 på: 10/08 - 2008, 12:21:40 »

Men så snart et preparat viser seg å ha virkning, evt under visse forutsetninger, dukker det opp preparater som på en eller annen måte ligner, enten i navn, eller i påstått innhold, eller i påstått virkning.
Da er det gjerne svindlere som vil koke suppe på samme spikeren........

Det er ekstra irriterende å merke at selv om jeg vet dette, så får jeg lyst til å prøve når jeg leser om noe nytt, "billig" ifht originalvaren, som lover gull og grønne skoger, evt med akkurat passe forbehold (som: må kombineres med fornuftig kosthold og mosjon) til at de ikke blir arrestert med det samme av forbrukermyndighetene....
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #18 på: 30/09 - 2008, 14:33:31 »

Personlig tror jeg ikke det finnes noen vidunderpille der ute som gjør jobben for deg. Kanskje de som kan gjøre jobben lettere, men ikke uten at du må ta i et tak selv... Men jeg tror derimot på placeboeffekten, at troen kan spille en rolle. Se bare på krom! Leger går ut og sier at skal man ha noen virkning av krom må man opp i så store doser at det er økonomisk uforvarlig, mens andre sier at de har prøvd krom og merket forskjell. Jeg tror det ligger mye i hodet. Vil du virkelig at pillene skal gjøre noe for deg, så vil de det...

Når det gjelder 30 days var jeg også skeptisk, helt til jeg leste ett intervju med noen kvinner som hadde prøvd det (ute og inne tror jeg var bladet...). De skrøt skikkelig over produktet (mens de presiserte dette med kosthold og trening). Nå som jeg faktisk jobber med å selge blandt annet helsekost har jeg mistet litt av skeptisen min, mye fordi jeg faktisk snakker med folk som har prøvd og er fornøyd. Senest forrige uke kom det en kvinne og kjøpte produktet, hun hadde fullført en boks og gått ned 7,7 kg. Ingen livsstilendringer, bare piller. Så nå skulle hun prøve en mnd til, samt legge om kosten. Når folk sier at de har prøvd og at det virker må det jo ligge noe i det.... Igjen, jeg tror mye ligger i syken, kanskje denne kvinnen var så innstilt på at pillene virket at hun ubevist gjorde endringer i levemåten, men må innrømme at jeg nå er mer fristet til å prøve!
Loggført

Are you dreaming? Dreaming the night, dreaming alright...

janhelge
Gjest
« Svar #19 på: 02/11 - 2008, 14:17:36 »

La meg si det slik...

Overvekt kommer ikke på 30 dager, ofte er det utviklet over perioder på flere år (se bort fra omstendigheter som graviditet, at noen får en skade etc.).

Ikke kan enn fjerne denne i en fei heller, ekstra kilo er altså noe som både kommer sakte men sikkert og også forsvinner i lavt tempo.

30 days er ingen vidunder i så måte, her loves rett og slett noe som ikke er godt for noe og det hele er meningsløst i mine øyne.
Loggført
Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.376 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten