Hei alle sammen!
Jeg er ei jente/dame på 33 år fra sørlige strøk her i landet. Jeg er gift med en skikkelig kjekkas (som tok av seg 60 kg for et par år sida!

) og sammen har vi fått to skikkelige gullunger. Ei jente på 7 år og en gutt på 4 år. Jeg jobber som lærer og livet er herlig... eller.. Jaja, det er jo det - men har vært sykemeldt siden januar pga at jeg har vært skikkelig sliten - og da har jeg kost meg masssssse hjemme! God mat, is (min store lidenskap... og fiende!) og godteri! Jeg er en skikkelig søtmoms altså! Kan maule sukkerbiter!
Ja nå må det skje noe... Nå er jeg skikkelig lei! Vekta kryper bare oppover og oppover og idealvekten min på 75 kg som jeg hadde for to år siden er oversteget med snart 10 kg! Arg! 5 kg har sneket seg på over det siste året, de siste 4,5 har kommet på nå mens jeg har vært hjemme disse to månedene! Begynte å slanke meg forrige uke og gikk opp nesten en kilo...

Helt utrolig dårlig! Dere kan tenke dere hvor mye rart jeg har innbilt meg at jeg "fortjener" innimellom de sunne måltidene. Snakk om å være jubelidiot!

Et eksempel på min standhaftighet er at fra jeg skrev inn istad på spalten "fast veiedag" og til nå så sitter jeg nå og spiser popcorn! Jøss... tenk om jeg bare kunne la være! Som dere skjønner er viljestyrken fraværende. men nå har jeg forpliktet meg til veiedag, og da må jeg jo vise noe fremgang - håper det blir motivasjonen jeg trenger.
Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen! Så får dere se hvordan helgen min har vært til mandag... da er det veiedag!