om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 12:45:33

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  MethoDraine Detox?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: MethoDraine Detox?  (Lest 6492 ganger)
litenen
Prateglad

Vis profil
« på: 25/06 - 2008, 14:19:27 »

Noen som har vært borti dette produktet? Sliter en del med magen, akkurat som jeg gjorde før jeg tok C24 (som foresten fungerte og stabiliserte magen temmelig bra). Så nå lurer jeg på å ta en ny rensekur. Jeg har slitt emd stress i det siste og magen er helt på tryne. Oppblåst, uregelmessig og full i gass (jippi.....ironi)

Fant en tråd på nett der en skrev hun hadde begynt på denne kuren, som er en drikke som skal drikkes hver dag i 20 dager og stimulere utrensing av slaggstoffer og hjelpe på irritert tarm. På tre dager hade hun vært mye på toaletter og tisset og hun merket at huden på kroppen ble bedre og gjevnere, og at magen ble flatere.

Ja, noen som har erfaringer med denne kuren?
Loggført

Are you dreaming? Dreaming the night, dreaming alright...

litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #1 på: 25/06 - 2008, 14:22:35 »

Produktet het tidligere Tonidren, så om noen har prøvd dette, setter ejg pris på tilbakemelding...
Loggført

litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #2 på: 01/07 - 2008, 17:58:38 »

Kjøpte pillene (kostet 241kr) og gått på de siden fredag. I begynnelsen kjente jeg ikke noe, annet jeg tisser mye. Urinen er mørkere og den lukter skapere en vanlig, til tross for at jeg drikker som vanlig, om enn ikke mer (ikke tenkt over mengden med vann, annet at jeg drikker et stort glass til hver pille, som er tre om dagen, pluss vann som vanlig, dvs til måltider og når jeg er tørst). Så jeg har en misstanke om at fargen og lukten er slaggstoffer og diverse, men skal jo ikke si noe sikkert, da jeg bare antar.

I dag er en "hjelpe på rensingen"-dag, med masse grønn te, vann, litt juice, og bare frukt, grønt og tunfisk.... Kanskje en slik dag vil gi meg enda en dytt i ryggen til videre rensing, trening og matvaner?
Loggført

litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #3 på: 01/07 - 2008, 18:00:47 »

Må også legge til at jeg føler meg mindre oppblåst, men promper mye (typen hater meg) og jeg har fått veldig mange kviser på brystet... Krysser fingrene for at der er en sammenheng og at dette går over Wink
Loggført

Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #4 på: 06/07 - 2008, 09:58:10 »

Jeg har ikke prøvd noen sånne, det skal jeg innrømme...

Men jeg tror at kvisene er en form å rense, var det en venninne sa til meg hevrtfall.. Hun gikk på noe sånt, gikk ned noen kilo gjorde hun og.. Men det var vondt sa hun, for hun måtte masse på do, og det var ikke helt behagelig bestandig.. så fikk hun masse kviser, og prompa... Men når hun var ferdig, ble det mye bedre enn før hun begynte, så det virka på henne:)

Lykke til med kuren, håper du blir fornøyd med resultatet:)
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #5 på: 12/07 - 2008, 18:53:41 »

Fantastisk bilde Kjersti Wink

Ettersomj eg glemte pillene på ferien har jeg jo fått en liten stopp i kuren, men målet er å begynne på den igjen og fullføre nå. Må bare drikke opp all tax free vinen min først Wink Vin og rensekur er ikke noe jeg ønsker å kombinere...
Loggført

Reca
Gjest
« Svar #6 på: 24/07 - 2008, 17:24:43 »

Jeg er også endel interessert i å prøve en slik kur, så du veldig kjekt om oppdaterer om hvordan det går og hvordan resultatet blir=)
Lykke til! eusa_angel
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #7 på: 01/08 - 2008, 14:48:07 »

Så vidt jeg forstår har ikke noe man kan kjøpe over disk muligheten til å dra "giftstoffer" ut av kroppen. Det er bundet opp i fettvevet. Dessuten er det vel nyre og eventuelt lever som tar seg av den jobben?
Loggført
litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #8 på: 03/09 - 2008, 16:48:59 »

har litt mindre enn en uke igjen, og jeg er kjempe fornøyd. Fikk et skikkelig kviseuttbrudd midt i kuren, men nå har dette begynt å trekke seg tilbake. Merker også at magen er MYE mindre oppblåst og mer stabil. Det synes virkelig at magen er flatere. Var foresten også en tur til legen for kontroll, og kuren ble nevnt. Han sa at en slik kur er grei å ta en til to ganger i året. Det var også han som anbefalte meg å ta en slik kur sist, pga mageproblemene...

temaet er omstridt, noen mener det er penger ut vinduet, andre mener det er svært bra for oss med tanken på dagens samfunn med mat og forurensninger. Poenget er jo at det skal hjelpe lever og nyrer med å skille ut alle stoffene, samt å hjelpe å fjerne slagg og annet "oppheng" fra tarmene. Men om man føler det virker (slik som jeg gjør), så gjør man det Smiley
Loggført

samadhi
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #9 på: 17/02 - 2009, 19:33:18 »

Jeg har prøvd denne, båte i flytende form og som tabeletter.
Jeg klarte ikke å fullføre kuren i flytende form. Da skal du blande en del av denne olje-lignende illeluktende blandingen i 1,5l vann og drikke gjennom dagen, hver dag i en måned eller to. Jeg klarte ikke smaken, ble utrolig kvalm.
Tabelettform var mye enklere. 3 om dagen i en måned. Drikke et stort glass vann til hver tabelett. Man føler absolutt en forskjell, og det er flott å ta etter f.eks jula eller en annen periode der man har spist mye dritt og føler seg oppblåst og ekkel ;p
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 1.353 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten