om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 12:48:07

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  vil bli strammere i kroppen!slankevennine?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: vil bli strammere i kroppen!slankevennine?  (Lest 940 ganger)
nicole
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 30/06 - 2008, 21:12:42 »

Hei !!

nå trenger jeg virkelig å få igang kroppen .
Jeg er 21 år, datter på 18 mnd, samboer, jobber + skole. jeg har ikke motivasjon eller energi til å trene, trenger virkelig en dytt i rompa, en venninne som også liter med motivasjon og som vil bli strammere i kroppen !!!

håper noen vil bli med så vi kan motivere hverandre... mvh Nicole fra Buskerud !!
Loggført
iiselin
Sporty

Vis profil
« Svar #1 på: 30/06 - 2008, 22:27:45 »

hei Smiley velkommen skal du være! jeg er 21 fra bergen,skal ned fra 112 til 80 i første omgang Smiley hehe..kan godt støtte hverandre:)  eusa_dance
Loggført

Lovan
Sporty

Vis profil
« Svar #2 på: 30/06 - 2008, 22:39:59 »

Hei og velkommen!! Hvor i Buskerud? Ringerike her...
Loggført

nicole
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 01/07 - 2008, 10:50:08 »

ja , skal prøve å skjønne meg på denne internett siden,. hehe så jeg kan legge ut bilder osv.....

jeg kommer fra drammen ( litt utenfor ) ....

jeg er ikke stor, men etter jeg gikk gravid har magen og rompen og lårene blitt mye større enn resten av kroppen  min, så vil inn i de gamle buksene mine som jeg brukte før graviditeten, og det å gå ned 5 kilo er IKKE lett....føler at ingenting hjelper....

noen som har noe program å følge ? løper der noen dager uken eller trenings studio ? ...
hva burde jeg spise osv.....

jeg blir nå helsefag arbeider, netopp lært om kosthold osv, men det er ikke enkelt å fullføre det selv....
Loggført
Lovan
Sporty

Vis profil
« Svar #4 på: 01/07 - 2008, 12:11:27 »

Drammen ja,flytta derfra for 1 år siden. Du får kikke rundt,mange flinke folk her.. Det jeg synes er at det er vanskelig å følge et program en annen har satt opp.. Jeg må lissom finne min egen måte. Jeg har en 100% stilling som omsorgsarbeider,så det kan bli vanskelig å følge 1 program..Jobber skift,og som du veit så kan det være høyt tempo innen helse yrket til tider,så noen dager orker man ikke like mye.
Men det som har hjulpet meg er å lage min egen dagbok her inne,skrive opp alt jeg spiser,lese i andres dagbøker,bli litt peppa over at andre klarer det.
Treningen min er på elixia,forskjellige timer og så løper jeg meg en tur hjemme i ny og ne. Det jeg har finni ut er at man må holde seg i bevegelse stort sett hver dag.Før så trente jeg 3 dager i uka og trodde det var nok,men det var det ikke for min kropp.. Da jeg gikk sykemeldt for noen uker siden så var jeg på elixia og sykkla og div 1 time 5 -6 dager i uka og det hjalp,nåla begynte å flytte seg nedover!  smil3 Det var helt utrolig syntes jeg.. Jeg la også om kostholdet,mere grønt,mindre søtt og karbohydrater.
Men det er ikke en dans på roser,man må jobbe for det,og ikke miste motet hvis vekta viser litt opp en uke. Vekt kan svinge mye,vann i kroppen,menstruasjon osv.
Lykke til!! Dette klarer du!!
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.525 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten