Drammen ja,flytta derfra for 1 år siden. Du får kikke rundt,mange flinke folk her.. Det jeg synes er at det er vanskelig å følge et program en annen har satt opp.. Jeg må lissom finne min egen måte. Jeg har en 100% stilling som omsorgsarbeider,så det kan bli vanskelig å følge 1 program..Jobber skift,og som du veit så kan det være høyt tempo innen helse yrket til tider,så noen dager orker man ikke like mye.
Men det som har hjulpet meg er å lage min egen dagbok her inne,skrive opp alt jeg spiser,lese i andres dagbøker,bli litt peppa over at andre klarer det.
Treningen min er på elixia,forskjellige timer og så løper jeg meg en tur hjemme i ny og ne. Det jeg har finni ut er at man må holde seg i bevegelse stort sett hver dag.Før så trente jeg 3 dager i uka og trodde det var nok,men det var det ikke for min kropp.. Da jeg gikk sykemeldt for noen uker siden så var jeg på elixia og sykkla og div 1 time 5 -6 dager i uka og det hjalp,nåla begynte å flytte seg nedover!

Det var helt utrolig syntes jeg.. Jeg la også om kostholdet,mere grønt,mindre søtt og karbohydrater.
Men det er ikke en dans på roser,man må jobbe for det,og ikke miste motet hvis vekta viser litt opp en uke. Vekt kan svinge mye,vann i kroppen,menstruasjon osv.
Lykke til!! Dette klarer du!!