om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 12:51:05

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  fått nok av kjærlighetshåndtak og bolle mage. dette er meg !
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: fått nok av kjærlighetshåndtak og bolle mage. dette er meg !  (Lest 1791 ganger)
nicole
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 03/07 - 2008, 20:37:02 »

Jeg er ei jente på 21 år, og nå har jeg fått nok av dårlig livsstil.. fortsetter jeg som jeg gjør nå vil jeg ende opp som overvektig når jeg blir eldre. eusa_naughty

jeg veier nå 63 kilo ( ca ) og er 1.63 høy. jeg ser ikke overvektig ut, men har ikke den flate magen jeg vil ha , eller den snertne rompa jeg ønsker.  eusa_angel

Jeg har samboer og et barn på 18 mnd. la på meg 17 kilo da jeg gikk gravid, har gått ned 10 av de rett etter fødsel. men de 7 kiloene er de som ligger på rompa og magen...

jeg vil så gjerne ha drømme kroppen. jeg høres kanskje litt teit ut siden det er noen her inne som skal gå ned 30-50 kilo..men for meg er den rompa og magen dårlig for mitt selvbildet.

noen andre som er i samme båt ?  jeg veit ikke hvordan jeg skal gå ned 5-7 kilo ( eller bli strammere i fisken ) ....har ikke mye motivasjon eller energi !! både jobber og går på skolen, når jeg kommer hjem er jeg som regel opptatt med barn og samboer. eusa_think hva skal jeg gjøre ?

mvh Nicole  wiggle
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 03/07 - 2008, 20:48:13 »

Titt titt, har den her 5-7 kilos grensa sjøl!
Det er individuellt fra person til person kor masse en trenger gå ned for å føle seg vel med seg sjøl!
Og 5kilo kan og vere kjempevanskeli å gå ned! Smiley

Lykke masse til!
Loggført

Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 03/07 - 2008, 21:14:11 »

Hvis det er fastere i fisken du vil bli, så ikke bry deg så hardt om kg antallet.

Meld deg inn på treningsstudio og få øvelsers om går på mage og rumpe og stram opp. Hiv på noen timer spinning eller annen kondisjonstrening og du kan oppnå det du ønsker.

Muskler veier mer enn fett så ikke bli forundret hvis du ikke går ned så mye i kg. Bruk målbåndet rundt på kroppen og se heller hvor det strammes inn eller legges ut.
Loggført

nicole
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 10/07 - 2008, 21:43:43 »

Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #4 på: 10/07 - 2008, 22:41:20 »

Er det bilder du har lagt ut - får de ikke opp her. eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.332 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten