om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
22/05 - 2012, 12:57:54

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei og hå
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei og hå  (Lest 1248 ganger)
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« på: 06/07 - 2008, 19:23:54 »

Jeg er ei 19 år gammel jente som har valgt å ta det steget og si: Jeg er på slanker'n. Hvor mye jeg veier vet jeg ikke enda, skal kjøpe vekt når jeg får lønning :p

Jeg ønsker å få et sunnere liv med bedre kosthold og mer aktivitet, og dermed lavere vekt fordi jeg etter tider og stunder vil ha barn, og for å unngå komplikasjoner under svangerskap. Det er noen år tid, men det er greit å ha endret vaner før man oppdager er eventuelt graviditet (:

Har begynt med å tilføre mer grønt til kostholdet, og gå turer. Har planer om å melde meg inn på treningssenter i oktober.

Kommer tilbake med nåværende vekt og trivselsvekt senere.
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #1 på: 06/07 - 2008, 20:49:19 »

Velkommen hit - her er det bra å være, masse hyggelige mennesker med mye erfaring og kunnskap - her kan du få råd, ros, motivasjon og hjelp med det meste som har med vektreduksjon å gjøre. Smiley Smiley
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 06/07 - 2008, 21:00:25 »

Velkommen hit.

Hvorfor skal du vente helt til oktober med å melde deg inn ?
Loggført

paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #3 på: 06/07 - 2008, 21:02:53 »

Tenkte jeg skulle melde meg inn på Nautilus på Tøyen (har tilgang til stoort svømmebasseng da, og svømming er en av mine favorittaktiviteter), og det er steng på grunn av oppussing. Åpningen er satt til 1. oktober, så da tenkte jeg at jeg bare skulle løpe og melde meg inn (:
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #4 på: 06/07 - 2008, 21:08:24 »

Ahaaa, da forstår jeg.

Men prøv å få til litt aktiviteter i mellomtiden også.
Svømming er bare herlig.
Loggført

tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #5 på: 06/07 - 2008, 22:53:46 »

Velkommen skal du ver, håper du finner deg til rette og vil trives Smiley
Det gjer jaffal vi andre Smiley
Godt felleskap og positive mennesker med gode råd og veiledning, og noken spark bak for riktig retning Wink

Lykke til med vektnedgangen! Smiley
Loggført

Alberte
Beryktet

Vis profil
« Svar #6 på: 07/07 - 2008, 11:08:16 »

Velkommen hit!

Tenkte jeg skulle melde meg inn på Nautilus på Tøyen (har tilgang til stoort svømmebasseng da, og svømming er en av mine favorittaktiviteter), og det er steng på grunn av oppussing. Åpningen er satt til 1. oktober, så da tenkte jeg at jeg bare skulle løpe og melde meg inn (:

Jeg har også tenkt meg dit når jeg ikke får være med i studentidretten lengre. Men dersom du studerer er det et veldig billig tilbud og de har også svømmehall på domus. Sånn dersom du vil ha et sted å være sånn inntil videre.
Loggført

paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #7 på: 07/07 - 2008, 13:37:15 »

Jeg har også tenkt meg dit når jeg ikke får være med i studentidretten lengre. Men dersom du studerer er det et veldig billig tilbud og de har også svømmehall på domus. Sånn dersom du vil ha et sted å være sånn inntil videre.
Jeg har sett litt på det, men klarte ikke helt å få fram om prisene som står på sio.no er per måned, semester eller år. Syns 650 kr for en student per måned var veldig dyrt, så jeg regner med at det ikke er det. Får se når jeg begynner på studier, det er jo bare en mnd igjen!
Loggført
Alberte
Beryktet

Vis profil
« Svar #8 på: 07/07 - 2008, 14:45:14 »

Det er jeg enig i, men det er ikke pr måned, men pr halvår!!! Så det er ekstremt billig. Jeg betaler 650 kroner fra januar til august, og nye 650 fra august til januar. Dersom man kjøper kort i mai/oktober koster det halvparten så mye ut året (til 14.jan/august).

Ulempa med denne prisen er at om man betaler 5-600 kr. måneden på sats eller elixia (som andre folk gjør)   man trene for å få valuta for pengene. Jeg har vært medlem av studenidretten uten å bruke det mange semester, fordi det er jo så billig - man får ingen ekstra motivasjon av at man har betalt for det... Men nå som jeg er godt i gang med å faktisk bruke medlemsskapet er jeg veldig fornøyd.
Det hender det er litt overfyllt til tider, i treningsstudioet eller bassenget, så det handler om å finne treningstider når det er lite folk og lite kø. Men ellers har de et veldig godt tilbud til en hyggelig pris.
Loggført

paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #9 på: 07/07 - 2008, 14:58:00 »

Tusen takk for informasjonen, skal vurdere dette sterkt nå. Det er jo mye billigere å betale 1300 kroner i året, enn 3-400 kroner per måned (: Gleder meg til å gjenoppta spinningen igjen, sammen med svømming.
Loggført
anjea
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #10 på: 07/07 - 2008, 18:53:18 »

Velkommen skal du være! Smiley

Svømming er toppers, så kanskje jeg får skrive meg opp på jobbtilbudet med svømming for 200 kr i året?? Smiley
Det er jo ingenting for å få svømme året rundt! :p

Lykke til!
Loggført

lillemy
Smått avhengig

Smil og verden smiler igjen.......

Vis profil
« Svar #11 på: 07/07 - 2008, 19:49:13 »

Heisann paren og velkommen hit.
Her er masse flotte folk og jeg hadde vel ikke klart å nå målet mitt så raskt hadde det ikke vært på all støtte og ros her inne.

Så gled deg.
Loggført

52x  wiggle opp
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.414 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten