om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
10/02 - 2012, 22:16:06

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60670 innlegg i 2460 emner av 6876 medlemmer
Nyeste medlem: lilletrille71
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  Reduxin
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Reduxin  (Lest 2391 ganger)
lisa
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 23/07 - 2008, 20:24:11 »

hei har tenkt ¨begynne med  Reduxin  har hørt brae  bra om den, men det sier en jo med alt, så jeg lurte på om den virker så veldig bra, med dere her ute, noen som har prøvet Reduxin  noen sier en går ned 4 -5 kilo på en mnd,

kan dette være sant,

lisa
Loggført
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 23/07 - 2008, 20:30:36 »

Jeg tror nok at Reduxin er bra.
Men om den er bra nok til at det er verdt alle pengene den koster er jeg ikke så sikker på.

Jeg tror ingen går ned i vekt kun ved bruk av Reduxin. Det må til litt mer trening, og et sunnere kosthold ved siden av. Problemet er at det ikke er så lett å vite om det da er reduxinen eller kostholdsendringene som er hovedårsaken til vektreduksjonen.

Jeg prøvde mange slike legemidler tidligere. Men saken er at jegprøvde å bruke det som et enkelt alternativ for å gå ned i vekt. Men nå har jeg endelig innsett at det ikke finnes noen enkel måte å gå ned i vekt på. Det må gjøres "the hard way".

Men det kan være mulig at reduxin kan være et godt hjelpemiddel for akkurat deg. Det må du nesten "ta og føle på" selv. Hvis du tror at motivasjonen din er stor nok til at du klarer å gå ned uten reduxin så kan du jo f.eks tenke på hvor mye penger du sparer...  Smiley
Loggført

lisa
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 23/07 - 2008, 20:37:35 »

hehe takker for svaret eusa_angel   ja er mye penger å ut med, det må jeg si  vet ikke helt om jeg skal prøve 30 days heller Reduxin ,

men jeg tror det er like viktig å tenke på hva en putter i munnen å hvor mye en er i beveglese , å kansje en god spaser tur vær dag, eusa_angel

men er veldig usikker om jeg skal prøve uten heller med ,

men om sommren er det vanskelig med grill å litt øl heller vin til maten,  eusa_wall  men det må en bare ta på kjøpet å tenke seg om wiggle

så håper på mange svar om Reduxin  vist noen har prøvet den, eusa_angel
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 01/08 - 2008, 14:49:03 »

Spis lavglykjemisk og proteinrik mat... så trenger du kanskje ikke engang reduxin?
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 01/08 - 2008, 15:01:39 »

Du vil få bedre virkning ut av pengene om du kjøper deg et par gode joggesko og bruker dem.

Reduxin er et liksompreparat som etterligner navnet til et legemiddel for å tjene penger på folks dårlige hukommelse.

Om du vil vite mer om reductil, som det etterligner, kan du se her: http://www.slankenett.no/forum/index.php/topic,1228.0.html
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.384 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

helsingor1