om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 15:35:54

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Alkohol
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Alkohol  (Lest 1279 ganger)
minnepinne
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 04/08 - 2008, 12:49:38 »

Jeg er fast bestemt på å gå ned i vekt, men jeg er også student i et sosialt livlig miljø hvor alkohol er en del av hverdagen.

Det er kanskje vanskelig for alle å forstå, men å kutte ut all alkohol for meg vil være synonymt med å gi opp en del av det sosiale livet mitt. På fester, festivaler, konserter osv, er det vanskelig å stå der med et glass vann i hånda hele kvelden.

Er det noen der ute med de samme utfordringene som meg? Har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Loggført
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 04/08 - 2008, 13:07:04 »

Jeg kommer i alle fall til å få de samme utfordringene som deg, starter på UiO om en uke.

Jeg tror at det er mulig å gå ned i vekt uten å gi opp det sosiale livet. Istedetfor å drikke 5 halvlitere øl, kan du drikke 2. Samtidig som du kutter på kcal, så får du med deg mye mer også. Kan ikke tenke meg noe kjipere enn å få blackout etter en fest.