om slankenett
annonsere?
nettbutikk
legg til i favoritt
Om oss
Kontakt oss
Forside
Nettbutikk
Artikler
Slankedagbok
Slankeguide
Diskusjonsforum
Verktøy
Tips & Råd
Oppskrifter
Spørrepoll
Søk på slankenett:
LOGG INN
Brukernavn:
Passord:
Husk
Registrer ny dagbok
PARTNERE
För oss som tränar!
Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter
FRA TRIM.NO
DIABETES: RASKE FAKTA
Trenings - Metoder
Den uvettige bruken av kortison
Er det lurt å ta medisiner fast?
UTHOLDENHET: Intervalltrening og intensitetsnivåer
Tom for energi?
Hvor mye tar du i benken?
Hvorfor blir mange utøvere fort syke?
Naturen helbreder - ikke medisinen!
Verdens råeste dopingpreparat nå laget
Dataspillene som trener og trimmer deg
Optimal treningsdosering
Kreatin (6): Forsterker muskelveksten
Kreatin virker! Og har liten helserisiko
Kreatin (del 4): Slik bruker du tilskuddet
FRA IFORM.NO
Sikre tips FOR muskler!
Utviklingen av ditt treningsprogram - del 3 – Mot og åpenhet
Atkins' diett - farlig eller genial?
Myse protein - Bra for fettforbrenningen!
Utviklingen av ditt treningsprogram – del 2 – fleksibilitet
Nytt gym kun for jenter åpnes i Oslo
Veronica Haugen
Utviklingen av ditt treningsprogram - del 1 - kreativitet
Trene i singlet - ELLER ikke?
Fitness kalkulatorer
Treningsfysiologens 5 beste tips for muskelvekst
Effektivt treningsprogram for masse!
Bit tenner - bli sterkere!
Flukt - jakten har startet
Følg naturens vilje - Kom iform til sommeren NÅ!
Slankeforum
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
23/05 - 2012, 15:40:39
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:
Avansert søk
60460
innlegg i
2462
emner av
6874
medlemmer
Nyeste medlem:
Jorgi
Slankeforum
Kosthold & kosttilskudd
Kosttilskudd
Bio T
« forrige
neste »
Sider:
[
1
]
Skrevet av
Emne: Bio T (Lest 5635 ganger)
ehilde
Gjest
Bio T
«
på:
05/08 - 2008, 00:48:18 »
Hei!
Leste i en dagbok der det var ei som hadde fått et kjemperesultat og som har brukt bio t tablettene.
Det jeg lurer på om det er noe som virkelig funker, eller som funker fordi en legger om kostholdet og trener. Det står på pakken at det skal taes samtidig som en trener og har et sunt kosthold, hvordan kan en da vite om det er tablettene eller omleggingen av livsstilen som funker? Kan det hende at det blir litt placeboeffekt? At du er innstilt på at de skal funke og derfor gjør de det? Og hva skjer etterpå når du har gått ned det antall kilo du skal gå ned? Vil du da legge på deg igjen når du har sluttet med tablettene, eller vil du fortsatt være like slank siden du har lagt om livsstilen, og hvis det er tilfelle så er det din egen innsats som har gjort det slik at du har kommet deg dit og ikke tablettene.
Jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk til tabletter og slike ting når det står at det skal taes samtidig som du har sunt kosthold og trener. Da vet en ikke om det er omleggingen eller pillene som gjør at du går ned i vekt. Mest sannsynlig pga omleggingen av livsstilen i mitt hodet hvertfall.
Har noen erfaringer med de pillene? For jeg vil tro at det funker til noen, men jeg er fortsatt skeptisk om det er pillene sin fortjeneste.
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet
Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!
Sv: Bio T
«
Svar #1 på:
05/08 - 2008, 18:16:01 »
Eg personlig, har dårlig trua på sånne piller, mamma har prøvd alt for mange av dei!
Loggført
ehilde
Gjest
«
Svar #2 på:
05/08 - 2008, 23:53:10 »
Jeg er heller ikke overbevist om effekten, men det er folk som prøver den så det må jo funke for noen...Eller??
Loggført
Startopia
B-Kjendis
«
Svar #3 på:
05/08 - 2008, 23:56:56 »
Sitat fra: ehilde på 05/08 - 2008, 23:53:10
Jeg er heller ikke overbevist om effekten, men det er folk som prøver den så det må jo funke for noen...Eller??
Tja, folk prøver nå det utroligste i håp om at det virker.
Loggført
ehilde
Gjest
«
Svar #4 på:
06/08 - 2008, 00:04:40 »
Sitat fra: Startopia på 05/08 - 2008, 23:56:56
Tja, folk prøver nå det utroligste i håp om at det virker.
Derfor jeg tror det har litt placeboeffekt.
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet
Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!
«
Svar #5 på:
06/08 - 2008, 19:28:20 »
ER alt for mange som vil ned i vekt på den lettvinte måten, og da når det reklmaeres i post og på tv og på nett om piller som lover nedgang i hytt og gevær på så og så kort tid, så prøver folk, fordi det er lettvint, og dei fort vil ha resultat, og føle seg beire med seg sjøl!
Alltid ett håp om at den eine pilla skal funke beire enn den andre!
Loggført
anjea
Moderatorteamet
«
Svar #6 på:
06/08 - 2008, 22:20:22 »
Veel, det blir nok mye den placeboeffekten ja, MEN, så lenge man er innstilt på at det funker, så er man som regel ekstra flink med maten, og ekstra flink med trening!
Jeg prøvde engang noen piller med hvite bønner ekstrakt, det skulle visst være veldig bra ved vektredusering fordi de reduserte opptaket av karbohydrater.
Om det var dem som virket vet jeg ikke, men jeg gikk ned 4-5 kg bare på noen uker
Og jeg gikk ikke opp igjen når jeg sluttet med dem
Blir nok mer en pro - con sak dette
Lykke til
Loggført
Min slankedagbok med bilder:
http://www.slankenett.no/forum/index.php/topic,1164.0.html
ehilde
Gjest
«
Svar #7 på:
07/08 - 2008, 19:47:29 »
Jeg blir litt fristet til å prøve det, men begynner å tenke på at en vet ikke hva en sitter igjen med og om det funker. Det står at det funker sammen med trening og riktig kosthold, men ville ikke det i seg selv ha noe effekt?
Blir vel egentlig litt frustrert av alle slankemidlene som er ute i markedet, for hvor mye funker egentlig og hvor mye er der for å loppe oss som vil gå ned i vekt. Jeg synes det er en suspekt industri, men hva kan en gjøre annet enn å ikke kjøpe det selv.
Loggført
Startopia
B-Kjendis
«
Svar #8 på:
07/08 - 2008, 21:06:08 »
Du kan helt fint gå ned i vekt med bare å legge om kosholdet og gå i gang med litt trening, hvorfor i alle dager kaste bort penger på diverse produkter som mest sannsynligvis ikke virker uansett ?
Loggført
ehilde
Gjest
«
Svar #9 på:
07/08 - 2008, 21:09:49 »
Sitat fra: Startopia på 07/08 - 2008, 21:06:08
Du kan helt fint gå ned i vekt med bare å legge om kosholdet og gå i gang med litt trening, hvorfor i alle dager kaste bort penger på diverse produkter som mest sannsynligvis ikke virker uansett ?
Er enig med deg der ja. Tenkte bare jeg skulle høre om folk har brukt det og om de hadde fått noe effekt ut av det. Har nok ingen planer om å bruke noe slikt. Har en avtale med kjæresten min om å begynne med kaloritelling om 3 månender hvis ikke sunt kosthold og trening funker.
Loggført
Startopia
B-Kjendis
«
Svar #10 på:
07/08 - 2008, 21:23:42 »
Sitat fra: ehilde på 07/08 - 2008, 21:09:49
Sitat fra: Startopia på 07/08 - 2008, 21:06:08
Er enig med deg der ja. Tenkte bare jeg skulle høre om folk har brukt det og om de hadde fått noe effekt ut av det. Har nok ingen planer om å bruke noe slikt. Har en avtale med kjæresten min om å begynne med kaloritelling om 3 månender hvis ikke sunt kosthold og trening funker.
Bra !
Loggført
samadhi
Nytt medlem
«
Svar #11 på:
17/02 - 2009, 19:10:48 »
Hei
Ser at dette er skrevet for en stund siden, men svarer likevel.
Jeg gikk ned 32 kilo i fjor og jeg brukte bio-t. Svarene i denne tråden virker på meg ganske tåpelige. Det er selvfølgelig ingen piller som gjør deg slank på hokus pokus måten, uten annen innsats. Ingen av dere kan ha forstått hva bio-t dreier seg om. Bio-t pillene demper sultfølelsen og er samtidig veldig bra kosttilskudd når man trener. De inneholder CLA og grønn te som øker forbrenningen. Det går på forholdet mellom fett og muskler. Pillene kan også brukes etter endt slankekur for å bevare kontrollen over vekta.
Bio-t gjør deg ikke slank, men det er et fint hjelpemiddel til deg som faktisk er innstilt på å gå ned.
Jeg merket klar forskjell da jeg sluttet på pillene. Da falt jeg oftere for fristelser, og måtte jobbe mer for å se resultater på treninga. Jeg har slanket meg både med og uten dette kosttilskuddet, så dere får kalle det placebo-effekt hvis dere vil, men jeg er ingen lettlurt naiv jævel. Jeg vet at det kreves hard work når man skal ned i vekt. Jeg har lite tro på andre slankepiller, men dette er ikke en sånn type pille.
Prøv den i en måned, så kan dere komme tilbake og fortelle meg om placeboeffekten..
Loggført
Sider:
[
1
]
« forrige
neste »
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Informasjon fra Slankenett.no
-----------------------------