om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
10/02 - 2012, 21:21:12

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60670 innlegg i 2460 emner av 6876 medlemmer
Nyeste medlem: lilletrille71
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slankehistorier
| | |-+  Fellesboka 2008: -10 kg før jul
« forrige neste »
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Fellesboka 2008: -10 kg før jul  (Lest 13500 ganger)
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #195 på: 09/12 - 2008, 21:23:48 »

Jeg prøvde GK en liten stund, og syntes det funket skikkelig bra... så fikk jeg vondt i ryggen og knærne igjen. Jeg har litt sånn poltergheist betennelser i kroppen som kommer og går litt ukjent av hvilken grunn... tror det har sammenheng med hormoner og immunsystem  eusa_think

Men jeg tror jeg skal prøve det igjen så fort jeg kan! Og ja, kanskje jeg spiser for lite også, vet ikke helt, men uansett hva jeg gjør så går jeg nesten ikke verken opp eller ned. Jeg går et par kilo ned, så opp, så ned osv. men i det store og hele så konverterer (fortsatt, håper jeg) fett til muskler i nesten 1:1 rate... som er ganske merksnodig Smiley

Hvis vi tar en ny "10kg før sommeren" runde, så får jeg heller ta komposisjonsmålinger og forholde meg til de resultatene Smiley
Loggført
Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #196 på: 09/12 - 2008, 21:42:23 »

Hva teller egentlig som "jul"? Jeg klarer det neppe til juleferien (min) begynner, men til julaften tror jeg faktisk jeg kan klare det.

cheerleader
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

ehilde
Gjest
« Svar #197 på: 10/12 - 2008, 11:52:38 »

Nå vekt: 105,5kg 6,6kg igjen... Tror dette blir litt hardt til jul jeg gitt Smiley Jeg regner til jul som julaften jeg.
« Siste redigering: 10/12 - 2008, 23:33:14 av ehilde » Loggført
anjea
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #198 på: 10/12 - 2008, 22:07:44 »

Jul er julaften ja Smiley
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #199 på: 12/12 - 2008, 11:51:46 »

Kjedelig å veie inn når man har spist to kilo ribbe osv. Tongue
Loggført
LaFuerza
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #200 på: 15/12 - 2008, 12:30:29 »

Førjulsfristelser er et farlig minefelt! Jeg drømte om å bare ha igjen 4,9 kg ved julebordet... *trist sukk!* Julebord har kommet og gått - og jeg er 6,1 kg unna målet.

Dog, nå vil jeg virkelig ikke prøvesmake jule-lekkerbiskener over en lav sko, til høyre og venstre, før julaften! Nemlig, så det såh!

Kanskje....
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wppUPfC/]
Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #201 på: 18/12 - 2008, 04:14:17 »

Det blir litt knotete, dette, siden jeg nå ikke skal veie meg før midt i januar. Jeg er hjemme for å kose meg og har heller ingen vekt tilgjengelig. Jeg tror at å veie meg gjennom julen, selv om jeg spiser sunt med få unntak, ikke har noe som helst sunt for seg med tanke på motivasjonen min. Da får jeg vel bare slenge meg på neste tiltak etter jul! Herlig initiativ, dette her.
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

LaFuerza
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #202 på: 18/12 - 2008, 12:07:14 »

He he! Jeg tror nok noen og enhver av oss vil kunne trenge litt dytt-og-dra-hjelp i januar! Jeg vil anta at jeg er en av dem! Oh, jul med din glede - og konsekvenser!  eusa_whistle
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wppUPfC/]
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #203 på: 18/12 - 2008, 21:49:08 »

Jeg tror det kommer til å gå jævlig dårlig med mange etter jul... men så, vips, fort ned i januar, som gir en perfekt kickstart for resten av året Smiley
Loggført
Blossom
Nytt medlem
*

"Jeg skal ikke gå ned i vekt, men løpe"

Vis profil
« Svar #204 på: 19/12 - 2008, 10:43:29 »

God fe

Den tredje november leste jeg for første gang om dere som skulle ned ti kilo til jul. Hadde vært på vekta for første gang etter to tette svangerskap, og var mildt sagt sjokkert!!! Vel, tenkte at det ikke var noe poeng for meg å bli med i tikilosklubben, da jeg var så sent ute!! MEN,  toothy4 vekta viste i dag minus 11,3 kilo siden 3 november, så da klarte jeg det også!
Er stadig vekk inne og leser her, men har ikke klart å registrere dagbok. Er ikke så flink på data! Ønsker alle en fantastisk fin jul! Nå er det jo ikke det man spiser mellom jul og nyttår som ødelegger vekta, men jeg er ihvertfall motivert til ikke å pigge helt ut i høytiden! HAPPY HOLIDAYS!!!!
Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #205 på: 19/12 - 2008, 17:32:29 »

God fe

Den tredje november leste jeg for første gang om dere som skulle ned ti kilo til jul. Hadde vært på vekta for første gang etter to tette svangerskap, og var mildt sagt sjokkert!!! Vel, tenkte at det ikke var noe poeng for meg å bli med i tikilosklubben, da jeg var så sent ute!! MEN,  toothy4 vekta viste i dag minus 11,3 kilo siden 3 november, så da klarte jeg det også!
Er stadig vekk inne og leser her, men har ikke klart å registrere dagbok. Er ikke så flink på data! Ønsker alle en fantastisk fin jul! Nå er det jo ikke det man spiser mellom jul og nyttår som ødelegger vekta, men jeg er ihvertfall motivert til ikke å pigge helt ut i høytiden! HAPPY HOLIDAYS!!!!
Det der er jo bare helt vilt!!!!
Loggført
lille_blomst86
Beryktet

Vis profil E-post
« Svar #206 på: 19/12 - 2008, 20:20:13 »

Hei hopp... Jeg klarer ikke 10kg før jul, er kanskje litt sent å joine nå :p Men er gjerne med på 10kg før sommeren da:D om det blir noe slik Wink

God jul folkens og kjempeflott innsats!
Loggført

Sassa80
Sporty

sasssa80@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #207 på: 19/12 - 2008, 23:33:21 »

God fe

Snakk om strålende resultat du....
Ønsker bare lykke til videre...
God Jul og et Riktig Godt nytt år ..
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #208 på: 20/12 - 2008, 03:28:06 »

Anjea, du må starte en tråd ala "10kg før badesesongen" he he
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #209 på: 20/12 - 2008, 08:29:44 »

God fe

MEN,  toothy4 vekta viste i dag minus 11,3 kilo siden 3 november, så da klarte jeg det også!

Du fortjener virkelig blomster! En bukett
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.334 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

helsingor1