om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 15:59:27

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Slanke/forbrenningssuppe? Noen erfaringer?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slanke/forbrenningssuppe? Noen erfaringer?  (Lest 4897 ganger)
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« på: 23/03 - 2007, 00:15:03 »

Jeg driver å moter meg litt opp med tanke på påsken som kommer snart! Vi skal være på hytta med svigers fra mandag til mandag og tenker at jeg må ha en plan. Jeg vet det blir utskeielser i selve påskehelga, men må jo unngå full sprekk hele uka. (Da må jeg nok justere OPP tickeren min, ja... yucky)

Så leste jeg i oppskriftene i venstremenyen her og fant noen forbrennings og slankesupper. Ideen min var å kanskje lage med opp en svær gryte og leve utelukkende på dette mandag, tirsdag og onsdag. Dersom jeg klarer det så vil det sikkert være rom for litt kos i helga.

Hva mener så de lærde??? Har dere noen erfaringer? Let me know!
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

digger spinning
Beryktet

Stor? Jeg???

Vis profil
« Svar #1 på: 23/03 - 2007, 08:57:41 »

Hmm, er det ikke heller bedre å bytte ut et av måltidene hver dag med dette da? Da får du kost deg sammen med de andre hver dag.

Hva er dette med forbrenningsmat, egentlig? Er det matvarer som er ekstra bra for forbrenningen? For at man skal gidde dette må maten være god, anskje til og med ekstra god. Er den det?

Dersom jeg skulle dratt på hytta med svigersen ville jeg nok heller satset på å forsyne meg av den maten som ble servert (enten det var jeg eller svigersen som serverte den). Muligens legge inn noen små mellommåltid med "egen" mat som ikke har så mye kalorier.

Dette var ikke lett!!!
Loggført

Medlem av:

Opp-av-godstolen wiggle
Veiedag mandag
Minus 10 kilo innen julen 2007
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #2 på: 23/03 - 2007, 09:53:44 »

Du har gode poeng, digger spinning, men jeg vet bare så altfor godt hvordan det der pleier å bli. Det er jammen ikke lett. Svigerfar er en mester på kjøkkenet og disker opp med alle verdens fristelser... Derfor hadde det vært godt å kjøre den helt strenge - selvpinende linje... men vet ikke enda om jeg kommer til å gjøre det. Er i tenkeboksen...  eusa_think
Loggført

Star10
Smått avhengig

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 23/03 - 2007, 10:27:45 »

Heisann Reidun.
Høres koselig ut med hyttetur hos svigers. Og så kjekt at han er flink til og lage mat. Det høres ut som om dette kan bli en tur hvor du får slippe og være på kjøkkenet, nyt det....
Ellers så har jeg prøvd ut en suppekur engang, og den resulterte i et raskt vekttap, ja, men når du går over til hverdagen igjen, så går de kiloene raskt på igjen...

Jeg ville anbefale og legge inn ekstra trening før reisen i steden. Så du på en måte kan kose deg litt ekstra uten at vekten går opp. Være litt i forkant.....
Drikk også masse vann, før måltidet, da orker du automatisk ikke så mye. Forsyn deg godt av grønnsakene, og mindre av den "fete" sausen... Ta en frukt før måltidene....Bare for og nevne noe...
Det er mange lure knep en kan bruke, og likevel gå mett fra bordet, og ha smakt på alt det lekre som blir servert.

Synes du skal kose deg jeg, det er ikke det en spiser i feriene som er det verste en kan gjøre, vi har jo ikke ferie hver dag......

Om du vil ha den kuren jeg prøvde kan du bare si ifra så sender jeg deg den på privaten....

Loggført

Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #4 på: 23/03 - 2007, 15:21:34 »

Om du vil ha den kuren jeg prøvde kan du bare si ifra så sender jeg deg den på privaten....

Ja takk!  wiggle

Og takk ellers for mange gode råd! Nå som jeg kommer igang med treningen igjen så vil jo det hjelpe! Men du vet, på hytta har jeg ikke dere til å motivere meg... eusa_doh

Jeg får tenke masse og ha en god strategi klar innen den tid!

bigarmhug
Loggført

MFUS
Gjest
« Svar #5 på: 23/03 - 2007, 21:27:02 »

Slanke og forbrennings-supper finnes i visse varianter, alle er bare hårreisende tull som gir mer bry enn de gjør godt...

For ofte blir mange blendet av ett hurtig vekttap, men samme kan vi jo få av vanndrivende medikamenter og avføringsmiddel også - slankere blir man derimot ikke på sikt om man stuper ned fem kilo på en uke... For det meste bare væske og mage/tarm-tømming som gir utslag på vekten.

Nå skal det sies at mange av disse suppene inneholder lite energi, så litt fett kan man jo tape - men en slik kur kan man jo likevell ikke holde på sikt og det er jojo-løsninger ingen kan lykkes med.

Du er best tjent med å finne deg en livsstil som kan bringe deg til en ny vekt, det er også mulig å leve med og du får spist mat samtidig som du ikke bringer kroppen i ubalanse om jeg skal kalle det for noe slikt...

Legg fra deg planer om slike halsbrekkende stunt, se heller på din livsstil og hva du gjør bra og dårlig og lag utfordringer deretter som kan føre til positive endringer og vektnedgang som resultat.
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #6 på: 23/03 - 2007, 22:09:38 »

Takk for klar tale - MFUS!  director Du er skikkelig streng, du...  wink_smile Neida, bare tuller! Det er veldig, veldig sant det du sier, og jeg er fullstendig klar over det! Får bare slike dumme ideer innimellom... eusa_doh
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.376 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten