om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 16:14:23

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  tittei.
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: tittei.  (Lest 1112 ganger)
aviendha
Nytt medlem
*

sjokoladedronning

Vis profil
« på: 26/08 - 2008, 15:20:18 »

jeg er altså et rart lite vesen fra fjellhamar, evig 29 år, og forhåpentligvis ikke på evig slankekur. slanker meg på gamlemåten, altså, sunn mat, mye trening, hittil har det gitt gode resultater, starta i november i fjor på 97 kilo og er nå på 77,5 kilo wiggle
skal klare å komme ned på 65 kilo, håper jeg...

men livet mitt er ikke bare slanking, da. har og mange andre interesser. internett, elsker å lese(krim, fantasy, sci-fi og alt mulig annet) trening, turer, håndarbeid, skriving, film (fortrinnsvis sci-fi, jeah, I know. er en geek). er egentlig regnskapsfører, men uføretrygdet nå. håper å bli frisk igjen en vakker dag.

håper å bli litt kjent med dere, og få et spark i baken nå og da, når jeg trenger det. og er det noen her som og trenger et spark, så står jeg klar med fotballsko.

oi, var visst litt uhøflig, therese heter jeg, forresten.

« Siste redigering: 26/08 - 2008, 15:26:35 av aviendha » Loggført

google finner ikke sokkene dine!
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 26/08 - 2008, 16:21:34 »

Velkommen og lykke til, men vil nødig bli sparka med fotballsko, så er vel best eg er flink Wink
Loggført

zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #2 på: 26/08 - 2008, 19:25:04 »

Velkommen hit - håper du vil trives her på slankenett! Gleder meg til å høre mere fra deg. eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 26/08 - 2008, 23:38:20 »

Hei, en fantasy-/scifielsker!
Holder på med Paolinini for tida, nettopp ferdig med Modesit sin serie Spellsong cycle, men E A Scarborough, T Huff og M Zimmer Bradley er vel yndlingene... blandt flere...
har du prøvd noen av dem?
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
aviendha
Nytt medlem
*

sjokoladedronning

Vis profil
« Svar #4 på: 27/08 - 2008, 00:32:38 »

nettopp ferdig med jordan sin "wheel of time" for omtrent tredje gang og føler meg litt lost, trenger en ny serie nååå. vurderer feist sin "song of ice and fire". men paolini høres spennende ut. har ikke prøvd så mye av dem du nevner. men skal på biblioteket på torsdag, skal ha i bakhodet de du nevner her. takk for nye ideer til nye bokprosjekter eusa_angel
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 27/08 - 2008, 08:19:11 »

Har faktisk ikke lest hele Jordan, etter en del bøker ble det litt for likt. Men det kan ha med oversetteren å gjøre også, kjøpte dem ikke, men lånte på biblioteket.
Paolini sine bøker om Eragon er beregnet for ungdom, men går an om du liker å lese på norsk. Det er ikke så mye som er oversatt. Leser mest på engelsk av fantasy. Har en del Feist liggende også, ja. Kanskje jeg skulle se etter den serien du nevnte.
På bibliotekene har de jo ofte lite på engelsk. (ok, det varierer) Skal du ha fantasy, må du ofte i ungdomsavdelingen. Jeg har nettopp samlet ungdomsbøkene som går på fantasy / spenning / grøss til en egen fsg-avdeling på jobben, til glade kommentarer fra en del av ungene - og noen av de voksne som også tar med seg den avdelingen.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
aviendha
Nytt medlem
*

sjokoladedronning

Vis profil
« Svar #6 på: 27/08 - 2008, 13:15:24 »

Er jo et fett om jeg leser på engelsk eller norsk. Ulempen med norsk oversettelse er jo at det er ikke alt som er like bra oversatt, enkelte ting går jo tapt i oversettelsen, syns jeg, da. Ikke alle oversettere er like gode.  Men er ofte greit å lese på norsk først, så hvis biblioteket har noen bra fantasybøker (har nettopp flytta hit, så jeg har ikke sjekka ut biblioteket her) på norsk så gjør det ingenting. Ofte greit å låne før man vurderer å kjøpe bokserien.
Tenkte å begynne på en bok som jeg leste litt av før, av Ørjan Drange (eller noe sånt??) som het Under steinbølgene, begynte på den i sommer, men måtte levere den tilbake da jeg reiste hjem fra ferie, den var ganske spennende. Skal sjekke ut ungdomsavdelinga, takk for tipset Smiley
Loggført

trinetrine
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #7 på: 27/08 - 2008, 14:29:15 »

Vælkømmin Cheesy wiggle
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.397 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten