om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 16:59:06

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Gutt på 22 fra Bodø ønsker slankevenn/treningspartner
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Gutt på 22 fra Bodø ønsker slankevenn/treningspartner  (Lest 699 ganger)
anim
Mosjonist
**

Vis profil
« på: 26/09 - 2008, 01:05:52 »

Jeg er, som tittelen sier, en gutt på 22år ifra Bodø.
Har akkurat startet "på igjen" med trening etter at jeg fjernet mandlene, så er i rimelig elendig form (utrolig hvor mye kroppen forfaller på ett par uker:(
Jeg startet vektsreduksjonen på 125kg for 7mnd siden, og er nå nede i 117kg. Målet er å komme meg under 100 før Mai '09 ! Ikke så urealistisk det vel ?
Planen er å gå / jogge i en times tid 2-3ganger i uka, spille fotball 1-2 timer hver søndag + legge til ett par dager med styrketrening.

Søker rett og slett etter noen å trene med, eller noen å bare prate med, utveksle erfaringer, oppturer og nedturer og alt som har med slankingen å gjøre.
Vennene mine pakker i seg hva som helst å ser ut som de har vært på sultestreik i 6mnd. så det er litt ubehaglig å prate med dem ang. slanking.

Noen med samme "problem" og målsettning som finner meg interessant, ta kontakt. Kjønn / alder er av mindre betydning.
Loggført

Im Forever Yours, Faithfully
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 26/09 - 2008, 08:03:20 »

Velkommen hit!
Klart det er best å få seg en slankevenn i nærheten, så du har noen å trene sammen med.
Får du ikke det, eller som et supplement i tillegg, så foreslår jeg at du kan uansett lage deg en online slankedagbok her inne, og "prate" i veg, komme med tanker, frustrasjoner, spørsmål osv. Si fra når du trenger oppmuntring, kikke innom hos andre og hente inspirasjon - eller være til oppmuntring for andre.
Det er jo ikke så nøye med alder og kjønn, man kan backe hverandre opp uansett.
Selv har jeg gått ned fra over 95 til nå jeg ligger på ca 83 etter å ha begynt her på slankenett.
Før det visste jeg omtrent det samme, men jeg fikk ikke gjort noe med det, over så lang tid at det virket.
Lykke til!
 eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.362 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten