om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 17:00:27

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Veiedag
| | |-+  minnie har veiedag lørdager
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: minnie har veiedag lørdager  (Lest 1189 ganger)
minnie
Gjest
« på: 26/09 - 2008, 18:36:38 »

Usj, sitter her i sofaen og gremmes over meg selv. Har spist både pizza, sjokolade og potetgull  yucky  Og nå føler jeg meg bare helt elendig eusa_sick. Men i morgen er det slutt!!!! :stop: Tror jeg veier ca 77 kg. ( er 174 høy) Og målet er å gå ned til 66 kg. Skulle bli 11 kg det. Har ikke veid meg det siste halve året. Så det kan godt hende jeg veier mer enn 77. Men det får vi se i morgen. Er egentlig ikke motivert, men jeg kjenner at jeg må. Ingen bukser som sitter pent lenger. Bare buler ut  confused5
Noen som har gode tips til en flying start?
Hilsen Monica
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 26/09 - 2008, 19:47:17 »

Hei, og velkommen hit!
Skaff deg gjerne din egen online slankedagbok og skravle i veg med oss andre her inne!
 eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
minnie
Gjest
« Svar #2 på: 26/09 - 2008, 21:53:22 »

Sånn! Da har jeg fått laget meg en slankedagbok. Men måtte bruke et annet brukernavn??? Hm... tar vel litt tid å sette seg inn i dette. Men men..... her sitter jeg vaffal, og topper dagens utskeielser med et glass rødvin.  eusa_shifty
Finnes vel ingen snarveier. Men hvis noen har tips til en flying start på en slankekur, så blir jeg glad  toothy9 toothy9
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #3 på: 26/09 - 2008, 22:09:15 »

Ligger dagboken din på "online slankedagbok" og hva heter den?
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
minnie
Gjest
« Svar #4 på: 26/09 - 2008, 22:16:43 »

Heisann! Kan bare se at den heter : slankedagbok 
Og ligger i kolonnen på venstre side her. Og da heter jeg Miasx der da eusa_think
Så det blir litt pålogging frem og tilbake her da..... eusa_shifty
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 26/09 - 2008, 23:09:26 »

Se her:
http://www.slankenett.no/forum/index.php/board,18.0.html
her er oversikten over online slankedagbøkene her inne på forum.

Her kan vi følge en tråd over tid - det blir ikke mer surr enn det vi lager selv....Grin

Den andre dagboka kan være grei til å få fram vektkurve f.eks, men jeg synes det er veldig greit å klikke på "Vis uleste siden forreige besøk" her inne på diskusjonsforum, og få opp alt som er "sagt", og følge med på spørsmål, tips, hjertesukk - og tullprat... toothy5
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #6 på: 29/09 - 2008, 15:35:39 »

"Flying start" går gjerne av seg selv. I begynnelsen går man ned ufattelig mye vekt veldig raskt, fordi forbrenningen er langt oppe, og man har mye vannvekt og slagg i kroppen å ta av. Overspiser man har man også tendens til å bli oppblåst, og den oppblåstheten forsvinner også raskt, og da føler man seg nesten med ett mye tynnere.

En fin flying start er å spise en haug proteiner i noen uker, nok til at du forhåpentligvis mister matlysten og langtids-blodsukkeret stabiliseres. Men det er ikke et kosthold du kan leve lenge med, og du MÅ spise en god mengde karbohydrater til frokost, særlig om du trener.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.403 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten