om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 17:16:58

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Badstue
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Badstue  (Lest 829 ganger)
Mille
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 05/10 - 2008, 15:44:27 »

Jeg er blitt fortalt at 20 minutter i badstue forbrenner 600 kalorier. Vet noen om dette er sant?

Jeg har tatt badstue de siste dagene og føler meg faktisk tynnere og lettere. Mulig det bare er psykisk da eusa_think

Loggført
rms
Gjest
« Svar #1 på: 07/10 - 2008, 00:14:54 »

jeg vet av et gammelt triks for jockeyer er å sitte i varme klær i badstuen Wink de veier seg jo før hver konkurranse...

når det er sagt; jeg tror du bare svetter så mye og derav føler deg lettere... men OM det funker så skal jeg også prøve ut:)
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 07/10 - 2008, 08:07:32 »

Tror det først og fremst er en kortvarig virkning, de blir kvitt væske og blir lettere, men det kommer tilbake, så snart de drikker slurper cellene i kroppen det til seg. Wink
En del mener at det hjelper dem å bli kvitt slaggstoffer, svette bringer jo avfallstoffer ut av kroppen.
Tror "testen" din bør være: kjennes det bra ut for deg, så tar du badstu, er det ubehagelig, så lar du være. Generell velvære kan gjøre at man enten er klar til større innsats, eller klarer å slappe bedre av, begge deler er viktig her i livet.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Mille
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 07/10 - 2008, 18:21:26 »

Ja, tror dere er inne på noe der.

Jeg skal iallefall fortsette med det! 15 minutter i badstue, for så å ta en kalddusj, så 15 minutter badstue, så avslutte med varm dusj er supert for å slappe av!!! Anbefales enten det faktisk er slankende eller ikke eusa_dance
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.395 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten