om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 17:41:04

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  Spørsmål om Phase 2
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Spørsmål om Phase 2  (Lest 2168 ganger)
92kgtil75kg
Sporty

Vis profil
« på: 30/10 - 2008, 22:58:54 »

Prøvde å poste i en annen forumkategori men tror det var feil, så prøver igjen her;

Hei

Dette er min første post her.

Jeg har et par spørsmål ang Phase 2. Først litt om meg, jeg har de siste årene lagt på meg noen kg for mye. Veide i glansdagene 75kg, er nå på 92kg. Er 195 høy og 22 år.

Har lagt om kostholdet og startet å trene de siste 2 mnd og har sett en del fremgang. Spiser nå hovedsaklig proteinrik og feit mat, tidligere har jeg spist mye karbohydrater, men alltid hatt et "sundt" kosthold, så det er derfor jeg vil prøve å kutte ned på dette nå.

Så over til spørsmålet mitt:
Siden jeg i utgangspunktet får i meg lite karbohydrater vil jeg ikke ha behov for phase 2 til andre ting enn de gangene jeg spiser ute og f.eks. spiser pasta e.l. Men siden jeg er student blir det MYE øldrikking, ca. 2 ganger i uken, og jeg sparer ikke på kruttet for å si det sånn, blir fort 12+ halvlitere på en kveld +drinker. Slik som jeg har forstått inneholder øl mye karbohydrater, og min plan var da å ta phase 2 før jeg stakk på vorspiel. Noen som har noen formeninger om dette? Vil det fungere?

På forhånd takk for svar
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 31/10 - 2008, 02:49:35 »

Så vidt jeg forstår brytes ikke alkohol ned, eller behandles som vanlige karbohydrater, så jeg tror ikke det ville fungere. Det vil si OM carbblockere funker som reklamert, og det også har jeg mine tvil til. Og det eneste Phase 2 hevder å fungere på er stivelse, fordi det til sigendes skal hindre stivelse å bli til sukker.

Magiske løsninger funker aldri når det gjelder diett og trening, dessverre. Ellers hadde alle brukt dem. Du må rett og slett IKKE drikke alkohol, hvertfall i en periode. I tillegg til å være fullt av kalorier, så går alkohol rett til musklene og tar opp plassen til glukogenet. Det betyr at alt du har spist og som sirkulerer rundt i magen din og blodet ditt går rett til fettkonvertering.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.346 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten