om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 17:58:36

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Artikler & Nyheter
| |-+  Nyhetsblogg - Hold deg oppdatert!
| | |-+  Vær obs på magefettet!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Vær obs på magefettet!  (Lest 1765 ganger)
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« på: 13/11 - 2008, 09:03:55 »

http://www.abcnyheter.no/node/77490
Sjekk ut denne artikkelen, den bekrefter hvor skummelt det er å ha for stor livvidde!
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #1 på: 13/11 - 2008, 09:28:58 »

Huff! Jeg ligger ikke langt unna den ekstreme faresonen der, vet jeg. Glad jeg er i gang med trening, i alle fall.

Men fant jo dette sitatet, da:

Sitat
BMI veiledende hos Grete Roede

I juli skrev ABC Nyheter om en dansk studie med lignende resultater som EPIC-studien. Da fortalte Unni Vade Coldevin fra slankeselskapet Grete Roede AS at de på sine kurs har kombinert de to målemetodene i fem år allerede:

- Hos oss er det først og fremst BMI som er veiledende. Men vi bruker også midjemål. Da bruker vi standardene til Verdens helseorganisasjon for å si noe om fettet på magen i forhold til helse og fedme, sa fagkonsulenten da.

Det blir spennende å begynne på Grete Roede-kurs etter jul!
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #2 på: 13/11 - 2008, 10:08:16 »

Har akkurat lest den og hadde tenkt å legge den inn her men så var det gjort allerede!  eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
MissBBW
Prateglad

Vis profil
« Svar #3 på: 13/11 - 2008, 10:15:45 »

Angst! Uff.. En ting er at man er i gang med å endre kosthold, og at man trener, men jeg blir kjemperedd når jeg leser sånt. Blir redd for at det er for sent på en måte.. Jeg har både BMI og midjemål som tilsier at jeg egentlig bare kan legge meg ned og vente på å omkomme av alle mulige slags skumle ting. Har mistet 11 cm rundt livet den siste måneden, så prøver å holde fast på det. Men ja.. Uff.. Sånne ting som gir en følelse av å ha dårlig tid :S
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 13/11 - 2008, 20:50:03 »

Nei, ikke få angst MissBBW! Det er sånne gamlinger som er på femtitallet som kan få det travelt! Jeg angrer sånn på at jeg ikke begynte å trimme før! Bare begynn å etabler sunne vaner, dere som er relativt unge, men ikke få panikk, ta det rolig samtidig, og ikke gå til ytterligheter!

wiggle wiggle wiggle
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 09/12 - 2008, 09:02:15 »

Sitat
Men ligger fettcellene rundt magen har det en egen negativ effekt på toppen av dette

Vræææl... jeg får i likhet med BBW angst hver gang jeg leser det her... enda godt vi er unge en stund til, som du sier...

Jeg er høy og bred ifra naturens side også, og aner ikke hvordan jeg noensinne skal komme meg ned til 100cm, da tror jeg at jeg hadde sixpack...
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.466 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten