Først og fremst må jeg bare si at det er det verste jeg har hørt at folk ønsker du skal "ta vanntrikset igjen"!!!

Det er da ei lykke at du kom deg ut av depresjonen og begynte å spise mat igjen! Bedre med noen kilo ekstra enn å være underernært og syltynn! Det må du virkelig si til disse folkene!
Så kan jeg fortelle at jeg er veldig fornøyd med rådene jeg har fått her på forumet. Jeg spiser veldig ofte (gjerne 5-6 ganger om dagen) men lite hver gang. Alt jeg putter i munnen skriver jeg opp her i slankedagboka mi - også får jeg tilbakemeldinger fra de andre. Det er skikkelig motiverende, og anbefales på det sterkeste. Jeg skriver også litt om hvorvidt jeg har trent noe den dagen.
Nå er det skikkelig stille her i helgen pga at påskeferien har startet for mange, og det blir sikkert noe labert her til uka også. Men bare hold ut med oss - for til vanlig er det masse liv og røre her!

Vi er en veldig "fin" gjeng som er gode til å hjelpe hverandre - og du er hjertelig velkommen til å bli med!

Så har du jo allerede vært kjempeflink og gått ned 10 kg!

Så du har nok allerede gjort gode endringer i fht kosthold og trim.
Vektskalaen får du inn ved å kopiere koden din fra ticker factory og lime den inn i profilen din under signatur. Lykke til!
Ha en kjempefin dag videre!