om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 18:05:17

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  heisann
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: heisann  (Lest 1737 ganger)
mokkus
Gjest
« på: 01/04 - 2007, 10:42:27 »

Hei!
Jeg er lei av å aldri kunne kjøpe de klærene jeg vil......
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 01/04 - 2007, 10:51:51 »

Hei Mokkus! Velkommen!

Det er med klær er en veldig stor motivasjonsfaktor for veeeldig mange av oss! Kan du ikke fortelle oss litt om deg selv og dine mål, så skal vi sammen klare å få deg fornøyd i klesbutikkene! Dette forumet har i hvertfall vært et funn for meg! Har ikke hatt så masse motivasjon på laaaang tid! Håper inderlig vi kan ha samme effekt på deg!

bye1
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

mokkus
Gjest
« Svar #2 på: 01/04 - 2007, 12:03:20 »

Hei!
Jeg er en jente på 27 år. Veier ca 85 og er ca 163 høy. Fikk da enBMI på32.. Hva bør den ligge på?? Har altid vært litt stor, bortsett fra en periode da jeg var 18-20. Var da nede i 57 kg, litt lite for meg og var et resultat av depresjon. Diett bestående derfor av vann og noen matbiter for dagen. Folk snakker fremdeles om den gangen du var så tynn og fin eusa_wall og lurer på hvorfor jeg ikke kan ta vann trikset mitt igjen eusa_snooty

Etter at jeg ble gravid og fikk datteren min gikk det bare oppover. Var oppe i 95  for ikke lenge siden... Vil gjerne ned i rundt 65, tror det er en grei vekt for meg.. Nå prøver jeg å spise ofte og sunt, kuttet ut cola (min store last) og endeløs fråtssing i sjokolade og chips.. Klarer det greit når jeg er alene og huset er tomt for fristelser.. Prøver å gå mye, da jeg sliter med å få til mere enn en trening i uken da jeg er masterstudent og enslig forsørger.. Drikker urtete noen ganger for dagen og spiser mye frukt.

Noen som har andre enkle forslag? Forresten: hvordan får jeg inn den vektskalaen i avertaren?

Ha en strålende dag eusa_angel
« Siste redigering: 01/04 - 2007, 12:08:14 av mokkus » Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #3 på: 01/04 - 2007, 16:23:00 »

Først og fremst må jeg bare si at det er det verste jeg har hørt at folk ønsker du skal "ta vanntrikset igjen"!!!  eusa_naughty Det er da ei lykke at du kom deg ut av depresjonen og begynte å spise mat igjen! Bedre med noen kilo ekstra enn å være underernært og syltynn! Det må du virkelig si til disse folkene!

Så kan jeg fortelle at jeg er veldig fornøyd med rådene jeg har fått her på forumet. Jeg spiser veldig ofte (gjerne 5-6 ganger om dagen) men lite hver gang. Alt jeg putter i munnen skriver jeg opp her i slankedagboka mi - også får jeg tilbakemeldinger fra de andre. Det er skikkelig motiverende, og anbefales på det sterkeste. Jeg skriver også litt om hvorvidt jeg har trent noe den dagen.

Nå er det skikkelig stille her i helgen pga at påskeferien har startet for mange, og det blir sikkert noe labert her til uka også. Men bare hold ut med oss - for til vanlig er det masse liv og røre her!  4_1_206 Vi er en veldig "fin" gjeng som er gode til å hjelpe hverandre - og du er hjertelig velkommen til å bli med! Smiley

Så har du jo allerede vært kjempeflink og gått ned 10 kg!  eusa_clap Så du har nok allerede gjort gode endringer i fht kosthold og trim.

Vektskalaen får du inn ved å kopiere koden din fra ticker factory og lime den inn i profilen din under signatur. Lykke til!

Ha en kjempefin dag videre! sunny
Loggført

klukkk
Beryktet

Ny på håret :-)

Vis profil
« Svar #4 på: 01/04 - 2007, 20:57:40 »

Hei til deg.. er også ganske ny her, men ikkje i slankesammenheng. Dette får me til sammen.. kikk litt rundt på dagbøkene til folk rundt på forumet. Der finn i alle fall eg masse inspirasjon til å ete riktigare..

Skriv gjerne skikkelig slankedagbok og be om tilbakemeldinger, så finn du ein måte som passer deg og ditt liv..

Obs.. hugs å ikkje vere redd for å bruke barnevakter.. Jenter på 12-14 er suuupre. Lag deg ein liten gjeng.. ikkje berre for å trene, men ein skal jo også vere sosial.. det trengs særlig for eineforsørgere.
Lykke til
Loggført

Startvekt forrige veke 74,4
Mandag 26.3: 73,4
Fredag  29.3: 72,8 (håpar det fortsetter å vere sant
Måndag 16.4: 73,5
Lørdag 21.4: 72,9
Lørdag 5.mai: 72,3
Lørdag 12.mai 72,0
Lørdag 19 mai 71,5
Lørdag  26.mai 72.0
Søndag 3.juni 71.8
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #5 på: 11/04 - 2007, 21:10:51 »

Går det bra med deg, mokkus? eusa_angel
Loggført

mokkus
Gjest
« Svar #6 på: 11/04 - 2007, 23:13:52 »

Hei!
Takk for hilsener dere eusa_angel Ja det går greit med meg! Sklidd litt ut i påsken da, men ser at det er jeg ikke alene om  eusa_dance Jeg skal snart lage dagbok, bare litt travel nå. Også må jeg kjøpe meg en vekt tenker jeg.

I mellomtiden så sniker jeg litt rundt her

Hilsen Mokkus
Loggført
Star10
Smått avhengig

Vis profil E-post
« Svar #7 på: 13/04 - 2007, 11:30:00 »

Heisann Mokkus
Velkommen i gjengen, og gratulerer med tapte 12 kilo.
Ser ut som du har laget deg en fin plan, så dette kommer sikkert til og gå bra.
Lurt og bruke forumet flittig, det er mange gode tips og råd her inne.
Ønsker deg lykke til.
Ha en fin helg.
Loggført

Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #8 på: 13/04 - 2007, 13:02:39 »

Det er bra du er med oss, Mokkus! Smiley

Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.388 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten