om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 18:13:05

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Slanking og mensen
« forrige neste »
Sider: [1] 2 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slanking og mensen  (Lest 2939 ganger)
-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« på: 21/11 - 2008, 16:54:21 »

Nå som jeg først har snakka om pupper og slanking, må jeg jo kline til med mensen og slanking å!. hehe, neida, fra spøk til alvor:

Jeg går jevnt ned i vekt og har gjort det lenge, jeg har gått på p-piller og hoppet over en del perioder. Nå har jeg sluttet på p-pilla og fikk mensen på vanlig måte, men da stoppet hele slankeprossesen opp. (jeg veier meg hver dag). Hva er grunnen til dette? Er dette noe alle opplever? Eller hvordan er det med dette?  eusa_eh
Jeg får også masse luft i magen som liksom aldri helt går ut før det går mot slutten av perioden
Kan noen hjelpe? wiggle
Loggført

tredemolle "Vi skal ikke gå ned i vekt, vi skal løpe"
Min dagbok: http://www.slankenett.no/dagbok/dagbok.php?m=23745
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 22/11 - 2008, 00:27:53 »

helt normalt. Det renner nok av igjen, skal du se!
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #2 på: 22/11 - 2008, 09:43:13 »

jeg merka det idag, plutselig hadde jeg gått ned 0,6 på et døgn! Men kjipt at det skal være sånn en gang i måneden  eusa_eh
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 22/11 - 2008, 11:33:30 »

-vel, når man tenker på alternativet.....
Loggført

-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #4 på: 22/11 - 2008, 18:27:09 »

hm?
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 22/11 - 2008, 18:44:12 »

alternativer til å ha mensen:
1) du kunne ha vært mann
2) du kunne være gravid (greit om det er planlagt, men...)
3) du kunne være over klimakteriet
4)....
Loggført

-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #6 på: 22/11 - 2008, 22:32:49 »

Eller gått så fort ned i vekt at mensen bare stoppet opp, slik som anoretikere opplever, men da velger jeg selvfølgelig mensen! hehe!

Man slipper jo også mensen med p-piller, men dette kan jo by på mye annet man ikke vil ha
Loggført

Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #7 på: 23/11 - 2008, 04:53:57 »

alternativer til å ha mensen:
1) du kunne ha vært mann
2) du kunne være gravid (greit om det er planlagt, men...)
3) du kunne være over klimakteriet
4)....

Haha, herlig, jeg ler.
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #8 på: 23/11 - 2008, 15:13:48 »

Eller gått så fort ned i vekt at mensen bare stoppet opp, slik som anoretikere opplever, men da velger jeg selvfølgelig mensen! hehe!

Man slipper jo også mensen med p-piller, men dette kan jo by på mye annet man ikke vil ha

Driver med den der utsettinga eg.. men lærte nett fra ei eg jobber med som dreiv med det samme i sin ungdom, endte med at da ho fekk mensen så rant det non stop, så måtte ho få piller for å stoppe mensen, så måtte ho få piller for å sette  den igang igjen, til slutt måtte ho fjerne heile sylamitten....
Loggført

Syrine
Sporty

Talk the talk - walk the walk

Vis profil
« Svar #9 på: 24/11 - 2008, 17:02:27 »

4)....

PRICELESS!
Loggført

-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #10 på: 29/11 - 2008, 13:11:32 »

Driver med den der utsettinga eg.. men lærte nett fra ei eg jobber med som dreiv med det samme i sin ungdom, endte med at da ho fekk mensen så rant det non stop, så måtte ho få piller for å stoppe mensen, så måtte ho få piller for å sette  den igang igjen, til slutt måtte ho fjerne heile sylamitten....

Oi! mener du det? Det er jo kjempeskummelt! Glad jeg har kaste p-pillene mine x)
Loggført

Kitty_Katt
Leieboer

Vis profil
« Svar #11 på: 29/11 - 2008, 13:26:22 »

Oj, det hørtes skummelt ut! Går selv på p-piller og har gjort det i over 2 år, men har aldri hoppet over mensen. Har ikke hatt noen grunn til det, også liker jeg ikke å tukle med systemet eusa_shifty
Loggført

sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #12 på: 29/11 - 2008, 13:30:39 »

Oj, det hørtes skummelt ut! Går selv på p-piller og har gjort det i over 2 år, men har aldri hoppet over mensen. Har ikke hatt noen grunn til det, også liker jeg ikke å tukle med systemet eusa_shifty

Jeg pleier stort sett å ha mensen som vanlig jeg, også på p-piller, bare sånn at alt skal være i orden liksom. Hopper heller over hvis det er noen spesiell anledning eller noe som gjør det vanskeligere å ha den. Mensen blir i det minste veldig regelmessig når man bruker p-piller da Tongue
Loggført

paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #13 på: 29/11 - 2008, 16:02:33 »

Jeg pleier stort sett å ha mensen som vanlig jeg, også på p-piller, bare sånn at alt skal være i orden liksom. Hopper heller over hvis det er noen spesiell anledning eller noe som gjør det vanskeligere å ha den. Mensen blir i det minste veldig regelmessig når man bruker p-piller da Tongue
Jeg gikk på p-pille i 3-4 år før jeg byttet til p-ring.. En av de store fordelene med å ha mensen regelmessig er jo at man er helt sikker på at pillene ikke funka likevel..
Loggført
pijaa87
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #14 på: 06/01 - 2009, 13:36:23 »

Jeg opplever å gå opp i vekt hver gang jeg får mensen.. hater å veie meg den uka jeg har mensen, fordi jeg alltid veier 1-1,5 kg mer enn det jeg eegentlig gjør. Men! når det er sagt så mister jeg alltid det kiloet når mensen er over.. Merkelig det der, aaaaaner ikke hva det kommer av.  eusa_think
« Siste redigering: 06/01 - 2009, 13:38:07 av pijaa87 » Loggført

Sider: [1] 2 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.485 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten