om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 18:17:16

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  noen som vil være vennen min?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: noen som vil være vennen min?  (Lest 1292 ganger)
__janne__
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 23/11 - 2008, 20:43:39 »

hei!
noen som har lyst å hjelpe meg litt? føler at jeg trenger noen å snakke slanking med, men er ikke så glad i å gjøre det med folk rundt meg hele tiden....
er en 18 år gammel jente som i første omgang skal ned fra 95 til 80 kilo, hvist du er på samme alder og like mål hadde det vært supert om du tok kontakt! er egentlig supert om du tar kontakt samme hvem du er! eusa_dance

snakkes!:wave:
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 23/11 - 2008, 22:18:57 »

hei, Janne!
Velkommen hit til Slankenettet!
Det er nok kjekt å få seg en spesiell slankevenn som man kan prate ekstra med, og der de to følge hverandre opp.
Noen ganger klaffer det likevel ikke slik at det er noen "ledige" i din alders- og vektgruppe. Ikke gi opp for det!
Skaff deg en online slankedagbok her inne, så kan du få mange slankevenner! Mange bruker slankedagboken for å føre opp hva du har tatt inn av kalorier gjennom mat og drikke, og hva du har brukt gjennom trening. Mange bruker den til diskusjoner, spørsmål, inspirasjon, veiledning, oppskrifter, hjertesukk, -ja, hva som helst.
Selv har jeg gått ned fra 95 til ca 82, og har opplevd slankenett som god støtte. Jeg har brukt over et år, så jeg tror at denne endringen blir varig, det er en livsstilsendring, og ikke bare en slankekur: vips ned og tjo! mer opp igjen. Jeg skal videre ned til 80, men det får ta den tiden det tar.
Lykke til!
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.46 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten