om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
23/05 - 2012, 18:18:31

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Klukkk er her.. og skal ned..
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Klukkk er her.. og skal ned..  (Lest 1063 ganger)
klukkk
Beryktet

Ny på håret :-)

Vis profil
« på: 01/04 - 2007, 20:51:44 »

Hei

Ser at dette er både nyttig og gir litt guts... skal fortelje litt om meg..

Er 39 år i dag (1.april) - har fire born på 19,  17, 14 og 5 (også i dag) Bur åleine med dei men har kjæreste - ein god ein. Arbeider som konsulent og lærar.
Har det i perioder for travelt og stressande og trur det skaper litt problem, men er glad i å trene og det gir litt overskudd..

Slankehistoria er vel at for 5 år sidan når eg fekk attpåklatten, så satt eg igjen med 5-6 kg som liksom ikkje vil sleppe taket. Har klart å fjerne nokon i perioder, men er fort gjort å berre gå opp igjen.

Syns det er verre å gå ned no en før i livet (då tok eg ei veke på nutrilett også var liksom alt i orden... no hjelper ikkje det så godt lenger, går berre opp igjen)

Er i ferd med å bli ein jo-jo-slanker noko som er litt skremmande og ikkje særlig fristande.. derfor eit ærlig forsøk (igjen) på ei skikkelig endring.

Har eit nokså bra og ok kosthold, sånn til daglig, MEN helgene: er glad i vin om lørdagen, smågodt med vesla og noko godt i grytene.. må nok begrense det litt..

Desutan har det vore ein del hotell-turer i forbindelse med jobb og då skjer jo to ting; ein mister treninga og et dobbelt så masse... her må eg lage meg nokon strategier.. (har allttid treningsklær med i bagen.. men dei får sjeldan lufta seg, er liksom så travelt på "seminar" også blir det litt vin og kos i staden)

er no 72,8 kg. Skal bli 65 før sommaren (aller helst neste veke  eusa_angel) og bli der. Skal belønne meg sjølv med noko kjekt når eg kjem under 69 som er første delmål.. lenge sidan eg var der.

Ellers er interessene; bøker (krim), strikker, tur i fjellet (DNT) - vere ute.. litt hage (bør bli litt meir) hus og heim.

Gler meg til å bli kjent, gå ned i vekt (få klærne til å sitte litt stiligare..) og sjå alle sin framgong..
Loggført

Startvekt forrige veke 74,4
Mandag 26.3: 73,4
Fredag  29.3: 72,8 (håpar det fortsetter å vere sant
Måndag 16.4: 73,5
Lørdag 21.4: 72,9
Lørdag 5.mai: 72,3
Lørdag 12.mai 72,0
Lørdag 19 mai 71,5
Lørdag  26.mai 72.0
Søndag 3.juni 71.8
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 01/04 - 2007, 22:49:27 »

Grattis med dagen, da - til både deg og minsten!
Vi gleder oss til å høre mer fra deg!  eusa_angel
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.368 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten