om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 02:19:18

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Herbalife?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Herbalife?  (Lest 1955 ganger)
DianaL
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 18/12 - 2008, 23:05:20 »

Hei,

lurte bare på om noen har noe erfaring med herbalife? Tenkte selv begynne på det nå ettersom vekta bare går opp/stagnerer på et visst tall.
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 18/12 - 2008, 23:51:28 »

En del synes det er greit å bruke en av disse kurene som kickstart på slankinga. Det kan hende dette gir en god motivasjon, å se at vekta går nedover.
Likevel er det viktigste å sørge for at kiloene forblir borte, det er ingen som har nytte av jojoslankere - bortsett fra de som selger dietter, pulver og piller.
For å forbli sunn, trengs det at du bruker flere kalorier enn du tar inn, og at det skjer på en måte du kan fortsette med i dagliglivet.
Det vil du se i veiledningen for Herbalife, og i de fleste som prøver å levere seriøse slankekurer: de anbefaler mosjon og sunnt kosthold over tid.
Du kan dermed velge om du går rett på å øve deg på "livet etterpå" eller om du ønsker å kjøpe deg noe som kanskje gir deg en kickstart, men som ikke vil gi varig effekt om du går tilbake til samme mat- og treningsvaner som fikk deg til å legge på deg i utgangspunktet.
Uansett metode du velger, er du velkommen hit til slankenett. Å ha - og gi - litt støtte, motivasjon, oppmuntring - eller et spark bak- kan vel de fleste av oss ha bruk for i blandt.
Selv tror jeg ikke så veldig på piller og pulver, i lengden er det sunnere mat og mer trening som har hjulpet meg. Vil man betale litt ekstra, kan man heller skaffe seg et par gode joggesko, eller sykkelsko + sykkelbukse, etter hva slags trening man liker. Wink
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
DianaL
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 19/12 - 2008, 17:30:45 »

Vet mi søster gikk mye ned i vekt vha herbalife, og har sluttet på det nå ,men er likevell ikke gått opp i vekt.
Lurte bare på om det var flere som hadde vært like heldig eller om hun bare var skikkelig heldig
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 19/12 - 2008, 23:16:07 »

Herbalife har vel også "byttet" approach i senere år. Hvor de tidligere bedrev rent heksedoktori, så har de begynt å benytte seg av proteintilskudd og slike ting... og det er jo positivt.

Men du trenger ikke slike dyre "kurer" for å spise sundt. (det var hvertfall komparativt dyrt sist jeg sjekket)

Jeg gir egentlig tommelen ned til alle navne-dietter av prinsipp, og Gunn skriver veldig mange goder grunner til hvorfor.
Loggført
liv75
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 17/01 - 2009, 16:37:52 »

Jeg har forsøkt Herbalife, og det har egentlig ikke medført noe særlig vektnedgang for meg. Det koster litt peng også. Men, jeg bruker fortsatt shakene deres til enkelte måltider. Det er fordi de er veldig veldig gode på smak (synes jeg, det er selvsagt delte meninger om) også vet jeg akkurat hvor mange kalorier jeg har fått i meg, og er mett til neste måltid. Men jeg er veldig enig i det de andre her sier, veldig fornuftig
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 17/01 - 2009, 18:24:52 »

Går vel ned masse vannvekt, så blir du skrubbsulten, så legger du på deg igjen, tenker jeg  eusa_think

Går jo ikke ann å leve på posemat og shaker... må spise litt skikkelig mat iblandt også, eller så funker nok ikke dietten, så sant du ikke er strandet på en øde øy.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.367 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten