om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 02:37:42

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  hei er ny her
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: hei er ny her  (Lest 899 ganger)
suzi27
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 31/12 - 2008, 00:24:08 »

nå skal kiloene av, er derfor her slik at jeg kan se hva andre gjør og få råd og tips underveis. det vaskeligste for meg er å kutte ut alt gotteriet jeg spiser, og en annen ting jeg synes er vanskelig er å finne sunn mat jeg liker. Ser det ligger mange oppskrifter og tips og råd her inne, så da er det vel bare for meg og sette i gang  eusa_drool
Loggført
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 31/12 - 2008, 00:29:20 »

Velkommen hit til oss!

Lag deg gjerne ei dagbok under Slankedagbøker, så kan du sette ord på dagen og få råd og støtte fra andre medlemmer Smiley
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #2 på: 31/12 - 2008, 09:02:01 »

Velkommen til oss - gjør som Paren sier - lag deg en dagbok her så kan vi kommunisere videre gjennom den. Her finnes masse flotte folk med kunnskap, erfaring, inspirasjon, trøst og motivasjon. Det hjelper masse å ha en slik gjeng i ryggen når en vil endre kosthold og leve sunnere! Lykke til videre eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Sassa80
Sporty

sasssa80@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #3 på: 31/12 - 2008, 13:27:05 »

Hei
Jeg vet hvordan du har det i forhold til maten... jeg er superkresen av meg, men man prøver litt nye ting... får råd å hjelp av andre... her inne er det mange som er villige til å hjelpe.
Lykke til
Loggført

tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #4 på: 31/12 - 2008, 13:57:50 »

Kresen eg også, men har lært meg en regel: Smak ting 5 ganger før du sier du ikkje liker det, er merkelig kor masse en kan lære seg å like!
Slankedagbok er også lurt som er nevnt, vi har det alle sammen, og der er masse fjas, kos, diskusjoner, råd, veiledning og inspirasjon Smiley

VELKOMMEN OG LYKKE TIL!   toothy4 Lykkelig cheerleader
Loggført

suzi27
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #5 på: 01/01 - 2009, 00:53:14 »

takk for det dere. Ja jeg skal lage meg en dagbok, men jeg må sette meg inn i hvordan dette fungerer først. skal ikke begynne før 15/1 må få unna julestria først, vet jeg ikke klarer det så mye som det er akurat nå, men har satt meg ut en hellig dato og den skal jeg holde. fra og med i morgen er det slutt på alt som heter søtsaker, kommer til å få abstinenser men jeg vet at jeg bare må nå. Akurat nå veier jeg like mye som da jeg gikk høy gravid med datra mi og det er ikke gøy.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.33 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten