om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 02:52:08

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  lørdagskos?!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: lørdagskos?!  (Lest 1246 ganger)
pijaa87
Mosjonist
**

Vis profil
« på: 06/01 - 2009, 01:02:34 »

Ser de fleste har en bestemt dag til litt snop og slikkerier, noe som man burde unne seg iblandt for å ikke sprekke!  happy7

men!! hvor mye unner dere på lørdagen, spiser dere uansett? eller har dere en fast grense denne dagen også Smiley trenger råd!  eusa_angel
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 06/01 - 2009, 14:39:29 »

Alt ettersom... vet jeg at det skjer noe spesielt så prøver jeg å "spare opp" litt kalorier i dagene føre. Det som til syvende og sist betyr noe er kalorier ut og kalorier inn, ikke bare i løpet av en dag, men uker og måneder, så oppsparing osv. skulle i teorien funke greit, og noen hevder det tom. er bedre slik at man "overrasker" kroppen littegrann ift. kaloriinntaket, og at om man varierer inntaket kan man tom. gå mer ned i vekt.
Loggført
ehilde
Gjest
« Svar #2 på: 06/01 - 2009, 18:07:30 »

Jeg spiser det jeg har lyst på og hvor mye jeg har lyst på, men nå skal det og sies at det har blitt mindre og mindre for hver gang. Sist gang var det litt potetgull og noen sjokoladebiter. Da jeg først startet hadde jeg ikke noe problem å få i meg halvkilo smågodt, 1 1/2liter brus og potetgullpose helt for meg selv løpet av en kveld. Jeg har gått litt lei faktisk så det er lite godteri på meg på slike dager. Koser meg heller ekstra med maten jeg. Har litt intoleranse for fett så kjøttdeig (god gammeldags kjøttdeig) er nesten et must på spisedagen min, så det kan gjøre min uke verdt å se fram til. Smiley
Loggført
pijaa87
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #3 på: 18/01 - 2009, 20:08:29 »

Takk for svar til dere begge! =) jeg hadde min ''spisedag'' i går på lørdag... å hadde sett fram til den veldig. Men det viste seg at jeg var i butikken var det ikke noe som fristet lengre... Føler rett og slett at alt snopet jeg fikk i meg før, vær dag og ikke minst i helgene var noe jeg lett kunne klart meg uten, jeg prøvde bare ikke. Endte opp med en crispo sjokolade og 2 stk 0,33 eplemost og var veldig fornøyd  eusa_shifty
Loggført

Kitty_Katt
Leieboer

Vis profil
« Svar #4 på: 18/01 - 2009, 20:32:07 »

Jeg bruker å ha spisedag på fredag:) Bruker i grunn og planlegge på forhånd hva jeg skal ha slik at det ikke TAR av eusa_shifty Hva det går i varierer. Denne helga har jeg nesten ikke spist noen ting at mat eller snop siden jeg har vært syk Embarrassed Men smregel noen form for bakevarer, eeelsker boller og kaker eusa_drool
Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #5 på: 18/01 - 2009, 20:35:41 »

Takk for svar til dere begge! =) jeg hadde min ''spisedag'' i går på lørdag... å hadde sett fram til den veldig. Men det viste seg at jeg var i butikken var det ikke noe som fristet lengre... Føler rett og slett at alt snopet jeg fikk i meg før, vær dag og ikke minst i helgene var noe jeg lett kunne klart meg uten, jeg prøvde bare ikke. Endte opp med en crispo sjokolade og 2 stk 0,33 eplemost og var veldig fornøyd  eusa_shifty
Det er som oftest det som skjer når en går lenge uten godteri, eller for min del, spiser meg lei den ene dagen i uka slik at jeg får mindre og mindre lyst på det. Men alt dette er jo positivt Smiley
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 18/01 - 2009, 20:48:25 »

For meg handler egentlig ikje spisedagene om snop, for eg er ikkje heilt der på snop, av og til får eg ett kick!
Men om middag, god god middag, kanskje ekstra god frukost også!
Som rundstykker med godt pålegg, bacon, egg, og slikt, middag er slike gode usunne ting, som igår laga eg heimelaga moussaka, ganske feitt pga lammedeiga! Men nyydelig godt! Smiley

Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #7 på: 18/01 - 2009, 21:00:20 »

For meg handler egentlig ikje spisedagene om snop, for eg er ikkje heilt der på snop, av og til får eg ett kick!
Men om middag, god god middag, kanskje ekstra god frukost også!
Som rundstykker med godt pålegg, bacon, egg, og slikt, middag er slike gode usunne ting, som igår laga eg heimelaga moussaka, ganske feitt pga lammedeiga! Men nyydelig godt! Smiley
har både mat og snop jeg da Smiley Vafler for eksempel Smiley Det er godt det!!
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #8 på: 18/01 - 2009, 21:01:29 »

Det er det, og skillingsboller, heimelaga Cheesy
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #9 på: 18/01 - 2009, 21:09:56 »

Sitat
Takk for svar til dere begge! =) jeg hadde min ''spisedag'' i går på lørdag... å hadde sett fram til den veldig. Men det viste seg at jeg var i butikken var det ikke noe som fristet lengre... Føler rett og slett at alt snopet jeg fikk i meg før, vær dag og ikke minst i helgene var noe jeg lett kunne klart meg uten, jeg prøvde bare ikke. Endte opp med en crispo sjokolade og 2 stk 0,33 eplemost og var veldig fornøyd

Det er absolutt store fremskritt! Jeg småspiser littegrann på mørk sjokolade (tror jeg er sjokoholiker) og det tilfredsstiller mesteparten av mine abstinenser om dagen. Det er jo slik at jo mer dritt man spiser, jo mer har man lyst på... det er en ond, OND sirkel! Grattis med de første skritt i å overvinne sukkerbeistet!

Sitat
Jeg bruker å ha spisedag på fredag:) Bruker i grunn og planlegge på forhånd hva jeg skal ha slik at det ikke TAR av

Hehe, det er nok lurt, ja. Jeg er ikke helt der at jeg synes jeg kan slappe av å ha spisedager i det hele tatt egentlig, men jeg må nok planlegge jeg og... skrive det opp på handleliste osv. så det ikke tar av, som du sier Smiley
Loggført
Kitty_Katt
Leieboer

Vis profil
« Svar #10 på: 18/01 - 2009, 21:29:06 »

Ja det er litt enklere å styre seg når man har planlagt hva man skal spise. Bruker å kjenne etter i uka hva jeg lengter mest etter, og bestemmer meg for at det skal jeg ha på fredag:)
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #11 på: 18/01 - 2009, 21:31:54 »

Det høres lurt ut... det handler om å prioritere kaloriene når en er på diett... skal man kose seg så skal det fanken være noe skikkelig godt også! Tongue
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.369 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten