om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 02:52:33

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Bergen?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Bergen?  (Lest 921 ganger)
samadhi
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 06/01 - 2009, 03:11:49 »

Hei! Jeg er ei 23 år gammel jente som nylig har flyttet til Bergen. Leter etter en treningsvenn/slankevenn, rundt min alder Smiley

Jeg har ikke så mange flere kilo å miste, da jeg har gått ned fra 82 til 55 det siste året. Så jeg leter kanskje mest etter noen som blir med på tur, trene sammen, kanskje lage mat sammen med, og motivere hverandre Smiley

Hadde også vært fint med en MSNvenn for slankebabbling, ettersom vennene mine begynner å bli grådig lei av å høre om kiloene som forsvinner.. Cheesy hehe..
Loggført

sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #1 på: 06/01 - 2009, 09:28:46 »

Heisann! Så utrolig flink du har vært, du har jo gått ned kjempemasse! Hvor høy er du/hva har du i BMI?

Jeg er 23 år og studerer i Trondheim, så en venn in real life kan nok bli litt vanskelig, men jeg vil gjerne snakke på MSN!

Så på "Hva jobber du med?" at du tar bachelor i allmenn litteraturvitenskap? Jeg tar årsenhet i alit nå! Kjempemoro Smiley

Gi meg MSN-adressa mi hvis du vil da, hadde vært hyggelig! Ellers kan du kikke på dagboka mi "Vil ned noen kg/cm - råd mottas med takk!" hvis du har lyst Smiley
Loggført

Firefly
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 08/03 - 2009, 21:49:15 »

Heisann
jeg bor og i Bergen, og skal begynne på slankekuren min nå. Hadde vært fint med en å utveksle oppskrifter, tanker og slikt med. Hadde og vært fint med en turvenn eller en middagsvenn Smiley
Loggført
*sunshine*
Gjest
« Svar #3 på: 15/03 - 2009, 18:52:43 »

Hei!
Jeg er også fra Bergen og er 28 år.
Jeg registrerte meg her idag og begynner imorgen. Skal fra 78kg ned til 65kg.
Hadde vært kjempehyggelig å ha noen å trene med ikke minst. Syns det er tungt å skulle gå i svømmebasseng og treningsstudio alene. Har prøvd det noen ganger, men følte meg så ukomfortabel at det ble med de få gangene.
Som nevnt her, også middag. Syns det er veldig slitsomt med middager, tenke på alt man ikke bør spise og alt man ikke bør ha for mye av etc. Tilslutt pleier jeg å bli så fortvilet at jeg tilslutt mister all motivasjon.
Har vært gjennom det før, men det er nå et par år siden jeg "ga" opp slanking.
Nå har imidlertid fått nytt mot over meg, og da hadde det vært så kjekt å kunne møtes med noen som er i samme situasjon:)

Loggført
Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #4 på: 24/03 - 2009, 01:25:53 »

Slenger meg på denne. Jeg er 21 år og har gått ned fra 92 til 81 i høst. Skal videre ned til minst normal BMI, og prøver så godt jeg klarer å trene regelmessig. Jeg bor i sentrum og trener på SIB. (Svømmer dessverre ikke i det hele tatt.) Så om det er av interesse kan jeg sikkert stille opp som MSN-/trenings-/slankevenn om noen trenger det. Hvis noen vil ha MSN-adressen min kan dere bare sende meg en privat melding her inne, eller noe!
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.388 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten