om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 03:05:58

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  lurte på noe om ketolyse- kuren?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: lurte på noe om ketolyse- kuren?  (Lest 848 ganger)
clovek
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 10/01 - 2009, 22:28:14 »

siden eg ikke går på noe spesielt ennå , lurte eg bare på noe om denne kuren?!!
fant en tråd på internett om ei: http://www.freewebs.com/lavkarbo/oppskrifter.htm
det eglurte på då, va om det e sånn mat som dette jeg kan spise, eller ka syns dere andre som går på denne.. lurer felt.. det e så mye snakk om denne kuren. blir jo rett og slett nysjerrig.. uannsett så hadde hun masse goe oppskrifter her. . .
trur eg må skaffe meg den boka eg og...

takk på forhånd  toothy4
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 10/01 - 2009, 23:26:44 »

Grunnen til at lavkarbo-kurer funker er, skal vi tro nyere forskning og nyhetsoppslag, ikke så mye mangelen på karbohydrater som det er økningen i inntaket av protein.

Etter at jeg begynte på høy-protein diett er jeg i ketolyse mesteparten av dagen... men det er ikke noe jeg kan noe for. Jeg tror det er fordi jeg spiste så utrolig mye raske karbohydrater før, og jeg håper det går over snart... før jeg går og trener heller jeg innpå en del karbohydrater for å unngå energimangel og ketose-ånde.

Ser av oppskriftene at det er mye fett i dem. Fett metter også godt, men er fullt av kalorier...

Jeg ville mye heller hoppet på en høy-protein/lav-kalori diett, var jeg deg. Masse proteiner, sparsom med fettet og hovedsakelig prøve å spise sunnere fettyper som er med på å bygge muskelmasse, og sakte karbohydrater.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.466 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten