om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 03:19:40

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Vil noen bli vennen min? :)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Vil noen bli vennen min? :)  (Lest 1354 ganger)
snixy
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 15/01 - 2009, 17:50:40 »

Hei:)

Studinne på 21 år ønsker seg slankevenn(er)! Målet er å gå ned 25 kg ved hjelp av vanlig kosthold og trening. Er det noen i samme situasjon der ute som kanskje vil snakkes litt på msn eller noe for å motivere hverandre og prate litt? Smiley
Loggført
maysa 29
Prateglad

Vis profil
« Svar #1 på: 15/01 - 2009, 22:31:59 »

hei og velkommen...så bra at du vil ha en forandring ,,,den fryder jo som sagt..her inne er vi flinke til og bække hverandre uansett, vi tar deg som du er...det er i hvertfall det jeg har opplevd siden jeg begynte her...vi har stort sett online slankedagbok ..såsleng deg med..
Loggført
Syrine
Sporty

Talk the talk - walk the walk

Vis profil
« Svar #2 på: 16/01 - 2009, 09:38:30 »

Hei!
Jeg vil gjerne være slankevenninne med deg. Er straks 23år, holder til i Bodø og skal ned 15 kg til. Send en PM hvis du er interessert wiggle
Loggført

mrs78
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 27/02 - 2009, 17:56:23 »

Heisann.. Er helt ny her, så er ikke blitt helt kjent med åssen ting funker men kommer vel inn i det raskt. Vært medlem i vektklubb.no for lenge siden(!), men syntes dette virker som et ok opplegg.. men trenger noen til å `holde meg i ørene`, sånn at dersom jeg dett ut her så blir jeg svar skyldig.. Motivasjon kommer og går hos meg yucky
Noen som vil bli kjent?
Er fra Bodø
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 01/03 - 2009, 19:38:16 »

Hei, og velkommen hit, mrs78!
Lag deg gjerne en online sklankedagbok her på diskusjonsforum, så skravler du i veg med oss andre her inne. Du skriver om det du vil i dagboka di, spør om det er noe du vil vite - til sammen så har vi ofte så mye erfaring at en eller nanen vet noe... Wink
eller kommenter hos andre, kast deg på en utfordring, eller  start en ny! Sjekk ut verktøy, tips og oppskrifter, gi og få motivasjon til å gå videre...
Lykke til!
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
NiceGirl7
Beryktet

Vis profil
« Svar #5 på: 02/03 - 2009, 18:00:17 »

Hei jeg er ny her...og vil gjerne gå ned i vekt, vil gjerne være slankevennen din og håper du kan hjelpe meg med å holde min motivasjon opp...vil gå ned 15-25 kg til skolen begynner til høsten og håper å få det til. happy7
Hilsen Hilde
Loggført

Medlem av sykkelklubben kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.401 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten