om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 03:26:13

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Pit-Stop mat
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Pit-Stop mat  (Lest 1122 ganger)
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« på: 17/01 - 2009, 21:58:19 »

Er det noen som har vært innom denne "take-away" varianten i Oslo? Den reklamerer med sunn take-away mat.

http://www.ps32.no/
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 18/01 - 2009, 03:51:24 »

Leste om den på en annen nettside. Den ligger altså i Akersgata, nær Stortinget t-banestasjon/Karl Johan.

Skal prøve å huske på å ta meg en tur innom om jeg er i nærheten.
Loggført
ehilde
Gjest
« Svar #2 på: 18/01 - 2009, 09:48:58 »

De har denne i Trondheim også. Jeg har vært å prøvd de. Det er god mat og det er veldig kjekt å ha det som et kjapt mellommåltid når u har det travelt eller er på vei hjem.
Loggført
solsikken_
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #3 på: 18/01 - 2009, 12:37:16 »

De har denne i Trondheim også. Jeg har vært å prøvd de. Det er god mat og det er veldig kjekt å ha det som et kjapt mellommåltid når u har det travelt eller er på vei hjem.

Hvor?
Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #4 på: 18/01 - 2009, 13:05:26 »

Hvor?
De har den på solsiden og på city syd foreløpig. Blir sikkert flere plasser hvis det går bra vil jeg tro.
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 18/01 - 2009, 16:33:40 »

Slanking og sunn livsstil er definitivt inn, og det er jo bra. Så det sprer seg nok helt sikkert videre ja... Cheesy
Loggført
Kitty_Katt
Leieboer

Vis profil
« Svar #6 på: 18/01 - 2009, 20:27:53 »

Hvor?
De har den på solsiden og på city syd foreløpig. Blir sikkert flere plasser hvis det går bra vil jeg tro.

Ååh? Den har ikke jeg sett eusa_think Ligger den på Solsiden senteret eller?
Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #7 på: 18/01 - 2009, 20:33:57 »

Hvor?

Jepp, rett ved bakeriet og platebutikken. Du ser den hvis du går inn ved Ultra, eller tar rulletrappen ned fra clas ohlson området.
Loggført
solsikken_
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #8 på: 18/01 - 2009, 20:47:02 »

Hvor?

Jepp, rett ved bakeriet og platebutikken. Du ser den hvis du går inn ved Ultra, eller tar rulletrappen ned fra clas ohlson området.

Så bra! Hvordan er prisnivået der da?
Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #9 på: 18/01 - 2009, 20:59:28 »

Så bra! Hvordan er prisnivået der da?
Helt grei. Ikke så veldig billig, men heller ikke altfor dyrt. Det kommer vel an på hva en er villig til å bruke egentlig Smiley
Loggført
Kitty_Katt
Leieboer

Vis profil
« Svar #10 på: 18/01 - 2009, 21:30:16 »

Næææh, er DET Pit Stop? eusa_shifty Den er jo så liten. Strodde det var smoothie bar med litt mat jeg. Men sist jeg var der hette den Kvikk eller noe sånt eusa_think
Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #11 på: 19/01 - 2009, 06:20:30 »

Næææh, er DET Pit Stop? eusa_shifty Den er jo så liten. Strodde det var smoothie bar med litt mat jeg. Men sist jeg var der hette den Kvikk eller noe sånt eusa_think
Den heter kvikk et eller annet ja, men det er samme greia ift det som sto på den linken. Har vel bare gitt det et trøndersk/norsk navn. Den er ganske liten den som er på solsiden ja, den på city syd er mye større. Det er nok en smoothie bar med mat, men alt er sunt og av ferske råvarer.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.442 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten