om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 03:33:56

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei fra meg!!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei fra meg!!  (Lest 1126 ganger)
Lid
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 21/01 - 2009, 23:22:10 »

Nytt medlem i forumet, ser frem til å dele erfaringer og råd med alle sammen ...

Undertegnede er en nordvestlending på 32 år som alltid har vært glad fysiske utfoldelser, men som regel har hatt noen kilo for mye og drasse på. Høsten 2000 var jeg på en foreløpig topp med mine 145 kg.. (Dvs jeg var like glad i søtsaker & "2nd servings" som i trening )

Flyttet hjemmefra , og kombinert med mer trening & sunnere livsstil havnet jeg til slutt ned på 76 kg.. Det tok kanskje litt av i forhold til hva jeg spisste og hvor mye jeg trente (løpte stolzekleiven på 12 min *skryte* Smiley  ) og fikk etterhvert en del belastningsskader, måtte roe meg med treningen  så etter en stund normaliserte jeg meg på 85 kg , og var egentlig veldig fornøyd med det..

De siste årene har ugunstige arbeidstider & uregelmessige måltider snudd utviklingen og på mitt "nåværende" tyngste var jeg oppe i 108 kg...

Men nå skal jeg snu trenden .....
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 21/01 - 2009, 23:31:40 »

Velkommen hit og lykke til.
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 21/01 - 2009, 23:33:40 »

Hei, og velkommen! Cheesy

145-76 er litt radikalt ja. Du er mann? Og hva er din omtrentlige høyde og "bygning"? Wink

Det høres hvertfall ut som om du har den fordelen at du har klart det før, selv om du nok har tatt knekken på mye av muskelmassen din, og det kanskje er medvirkende grunn til at du gikk såpass mye opp igjen?

Lykkelig
Loggført
Lid
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 22/01 - 2009, 08:26:32 »

Er mann ja , er 1.83 m høg...og regner meg selv som "kraftig" bygd... Ligger bilde på"dagboken min"  , har ikke helt skjønt hvordan jeg limer inn bilder her ?

Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 22/01 - 2009, 08:37:28 »

Det går ikke ann å laste opp bilder direkte til serveren, dessverre, men du kan legge de ut andre steder for så å linke til dem med "Sett inn bilde".

Hvor er dagboken din? Jeg tittet rundt, klikket på deg, finn innlegg, men fant bare disse to? Smiley
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #5 på: 22/01 - 2009, 08:44:32 »

Kanskje du har en dagbok under "slankedagbok"? Det er en del som har dag bok der - mange har en på online slankedagbok og en del har begge steder. Du kan jo velge - jeg foretrekker selv å ha en online slankedagbok her under diskusjonsforum. eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Lid
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 22/01 - 2009, 08:55:12 »

Ja er på "Slankedagbok" den er ja , var litt kronglete dette med 2 steder å logge seg på & forholde seg til...Kanskje jeg skal gå for online slankedagbok i stedet....
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #7 på: 22/01 - 2009, 08:57:47 »

Det er fint å ha en dagbok her - du kan skrive så ofte du vil, logge mat og i det hele tatt kommunisere med mange flotte mennesker! Lykke til. Du har jo gjort en kjempejobb med vektnedgang allerede - så de kiloene som har løpt på igjen klarer du helt sikkert å få av! eusa_angel
Loggført

[/url]
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #8 på: 22/01 - 2009, 09:00:24 »

Snodig, det eneste jeg kan se du har lagt inn er tre innlegg, alle i denne tråden?
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #9 på: 22/01 - 2009, 09:12:19 »

Men hvis han har lagt inn noe på den andre slankedagboken så kan vi vel ikke se det her siden det er en egen inngang med et annet passord etc?
Loggført

[/url]
sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #10 på: 22/01 - 2009, 09:29:47 »

Men hvis han har lagt inn noe på den andre slankedagboken så kan vi vel ikke se det her siden det er en egen inngang med et annet passord etc?

Jeg så bildene jeg! Siden jeg har slankedagbok på siden her også, ikke bare på forumet Tongue

Må si jeg så stor forskjell på deg, Lid! Fine bilder av deg cheerleader
Loggført

zenta
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #11 på: 22/01 - 2009, 10:13:54 »

OK - så hvis man går inn på den andre dagboken (slankedagbok) så har man tilgang, men ikke fra denne dagboken?
Loggført

[/url]
sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #12 på: 22/01 - 2009, 10:30:19 »

OK - så hvis man går inn på den andre dagboken (slankedagbok) så har man tilgang, men ikke fra denne dagboken?

Ja, man må registrere seg som bruker der også, det blir altså annet brukernavn og passord der enn her Smiley Det går an å lese dagbøker uten å ha registrert seg, men man må være registrert for å se bildene på dagbøkene.
Loggført

ehilde
Gjest
« Svar #13 på: 22/01 - 2009, 11:36:28 »

Hei og velkommen skal du være! Du har klart å gå ned i vekt før så vil tro du sitter inne med en god del kunnskaper som er kjekke. Ønsker deg lykke til og det blir spennende å følge med på hvordan det går med deg Smiley
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #14 på: 22/01 - 2009, 21:04:28 »

Enda en mann, så genialt Smiley

Velkommen til oss, og lykke til Wink
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.462 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten