om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:01:41

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenner ønskes
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenner ønskes  (Lest 1225 ganger)
hegemora
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 09/02 - 2009, 12:29:30 »

Jeg er ei jente/dame på snart 35, som etter mange år på latsiden, endelig har bestemt meg for å ta i et tak, og bli en slankere og sunnere meg wiggle
Det har jeg tenkt å gjøre ved å trene situps (har begynt å trene på elixia) og ved å spise mindre og sunnere....
Jeg er 172 cm høy og veier 80kg.. Målet mitt er å komme under 70kg til sommeren.
Til det kunne jeg gjerne tenkt meg noen slankevenner.. Noen som kunne dratt meg litt i ørene når jeg blir umotivert løpsk hund, og noen som kunne gledet seg med meg når det går fremover cheerleader. Jeg lover å være det samme tilbake..
Håper andre har det som meg, og vil være min venn..

Vi snakkes
Klem Hegemora
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 09/02 - 2009, 15:23:56 »

Velkommen hit, her kan du få mange slankevenner!
Lag deg gjerne ei slankedagbok og skravle i veg med oss andre. Wink
Selvsagt kan det være kjekt om du finner en som har lignende utfordringer som deg selv, men finner du ikke en som fullt ut er din ideelle venn, så kan du f,eks prøve deg i "Fellesboka: - 10 kg før badesesongen": http://www.slankenett.no/forum/index.php/topic,1799.210.html

Lykke til!
 eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Ladybug
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 10/02 - 2009, 18:33:34 »

Heisann!
Vi kan gjerne være slankevenner om du vil ? D hadde vært kjekt....
Jeg er 34 år... veier 81,5 kg, er 175 høy...  Disse ekstrakiloene har sneket seg på over tid...og nå skal endel av de vekk...! Startet min nye sunne linje for en uke siden, og har gått ned en kg siden da  eusa_dance
Jeg har begynt å trene på Spenst, og prøver å spise sunnt  eusa_clap
Loggført

hegemora
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 11/02 - 2009, 08:44:18 »

Hei Ladybug wave

Så kjekt at du vil være min slankevenn... Ser vi har cirka samme mål også, så dette tror jeg skal bli kjekt..

Jeg begynte også ordentlig for en ukes tid siden, trener på Elixia, og prøver å spise sunt, noe som ikke er så lett eusa_whistle Spesielt siden jeg går nattevakter, og da er det lett å "trø litt i trynet"   icon_redface
 Hva trener du på Spenst?
Jeg er helt ny når det gjelder helsestudio.. Var i ungdommen aktiv svømmer, men det ble bråstopp, og de siste 15 årene har det nesten ikke vært noe trening i det hele tatt.... Nå har jeg imidlertid fått litt dilla, og prøver å trene så ofte jeg kan.. (men det er hardt for kroppen å gå fra null til masse trening) situps

Nå må jeg nok gå å legge meg.. Nesten synd for det er strålende vær ute... Men hvis jeg skal være i noen lunde greit humør når mann og barn kommer hjem, må jeg nok få meg et par timer på øyet....

Klem Hegemora

Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.418 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten