om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:23:25

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Havregrøt i porsjonspakning
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Havregrøt i porsjonspakning  (Lest 1710 ganger)
-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« på: 02/03 - 2009, 09:54:46 »

Hei

Jeg spiser haregrøt (med bjørns havregryn) hver dag til frokost. Nå vil jeg også spise havregrøt til lunsj. Har noen erfaring med disse porsjonspakningene man kan kjøpe? Jeg har ikke sett dem i butikken, bare hørt noen snakke om det. Er de gode? Vanskelig å få tak i? Koster dem mye? Og hva skal man tilsette i dem? Kokende vann?

Jeg håper noen her inne vet noe om det, jeg blir veldig glad for svar toothy4
Loggført

tredemolle "Vi skal ikke gå ned i vekt, vi skal løpe"
Min dagbok: http://www.slankenett.no/dagbok/dagbok.php?m=23745
92kgtil75kg
Sporty

Vis profil
« Svar #1 på: 02/03 - 2009, 11:34:53 »

Kjøpte en pakke med disse en gang, det ble med den ene pakken. Man skal tilsette vann og ha de i micro akkurat som om man lager grøten fra "scratch" (dvs vann og grøt Cheesy)

Den jeg prøvde var med eple og kanel, fristet ikke til gjentakelse.

Men hvis du bruker Bjørns Havregryn som er lettkokt så vil det vel holde å ta med de i en plastboks, så ha oppi kokende vann og la det stå i noen minutter? Har gjort dette når jeg har vært på fjellturer, og det har blitt helt greit. Hvis du ikke har tilgang på micro da.
Loggført

Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 02/03 - 2009, 19:25:13 »

Jeg liker ikke den som er med kanel og eple.
Men den med blåbære er KJEMPEGOD. Jeg spiser den ofte til frokost. Pleier å lage den med skummet melk.

Sterke anbefalinger fra meg!
Loggført

gossipgirl89
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 03/03 - 2009, 22:49:55 »

Det er vel mye billigere og bare kjøpe blåbær utenom (frosne/ferske) og ha oppå?
Loggført
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #4 på: 04/03 - 2009, 10:50:57 »

Jeg prøvde Bjørns havregrøt i porsjonsbokser som man bare heller kokende vann i. Syns det var vanskelig å avgjøre hvor mye 2 dl vann var uten måleredskapet (og jeg så ingen strek inni boksen heller, slik som det er på f.eks. nudel-bokser), noe som førte til at den ble mer suppe en grøt. Ikke særlig godt.

Men boksen er kjekk å bruke etterpå, da. Tåler mikro..
Loggført
-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #5 på: 05/03 - 2009, 09:52:05 »

Jeg prøvde Bjørns havregrøt i porsjonsbokser som man bare heller kokende vann i. Syns det var vanskelig å avgjøre hvor mye 2 dl vann var uten måleredskapet (og jeg så ingen strek inni boksen heller, slik som det er på f.eks. nudel-bokser), noe som førte til at den ble mer suppe en grøt. Ikke særlig godt.

Men boksen er kjekk å bruke etterpå, da. Tåler mikro..

Den har jeg lett etter, men aldri funnet. Hvor kjøpte du dette og hva betalte du?
Loggført

Kitty_Katt
Leieboer

Vis profil
« Svar #6 på: 05/03 - 2009, 10:55:38 »

Jeg finner den på alle dagligvarer Tongue Koster 10 kr sirka. Ganske dyrt når du tenker på at for samme pris kan fu kjøpe 1 pakke på...1kg eller noe.
Loggført

-freedom
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #7 på: 05/03 - 2009, 11:14:16 »

Ja, det er sant:) Men hvor i butikken finner jeg den? Har lett på 2 kiwier og en meny uten hell... Mulig jeg bare leter feil sted i butikkene eusa_shifty
Loggført

paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #8 på: 05/03 - 2009, 13:14:32 »

Jeg kjøpte på Rema tror jeg, eller så var det Ultra. Husker ikke helt. Var på Kiwi i går, der så jeg dem ikke. Men ja, de er jo ganske dyre. Den ene lille boksen koster som sagt tidligere kanskje 10 kr, og en kilospose koster kanskje 15 kr.
Loggført
sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #9 på: 05/03 - 2009, 13:27:14 »

Ja, det er sant:) Men hvor i butikken finner jeg den? Har lett på 2 kiwier og en meny uten hell... Mulig jeg bare leter feil sted i butikkene eusa_shifty

Jeg har sett den stående sammen med frokostblandingene iallefall, ikke med bakervarene, slik som havregrynene. Men det varierer sikkert fra butikk til butikk!
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.359 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten