om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:23:49

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei:) Er ny her
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei:) Er ny her  (Lest 804 ganger)
NiceGirl7
Beryktet

Vis profil
« på: 02/03 - 2009, 18:42:59 »

Hei jeg er ei jente i midten av tenårene, er ferdig utviklet(blir værtfall i noe særlig høyere). Kort:
Jeg sliter med en sykdom vi ikke finner ut av og håper trening kan hjelpe meg. Skal til utredelse for ME etterhvert. Jeg har lyst til å gå ned 10-25 kilo før jeg begynner på ny skole til høsten. Jeg gleder meg til å bli kjent med folka her inne og hååper dere kan hjelpe meg med motivasjon og tips. Ps: jeg kan ikke spise fisk veldig ofte fordi har en far som er hyperallergisk. Noen ide om hvordan jeg kan få i meg de stoffene som er i fisk på en annen måte?

Hilsen Hilde eusa_shifty eusa_angel
Loggført

Medlem av sykkelklubben kardio
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 02/03 - 2009, 19:42:59 »

Velkommen Smiley

Omega 3 er lurt!
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 02/03 - 2009, 23:30:14 »

Velkommen hit, ja!

Omega3, sier Tullhøna, og jeg er enig. I det hele tatt tette kapsler med fiskeolje (evt selolje) eller trankapsler. Da kan i alle fall ikke faren din reagere!
Det finnes også sunne fett-typer i mandler og nøtter, men det skal ikke mange nøtter/ mandler til før det blir for mye kalorier.

Anbefaler at du lager deg en online slankedagbok, forteller litt mer om deg selv og hvordan du har tenkt å gripe dette an, og så skravler i veg med oss andre!
 3some
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
anim
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #3 på: 03/03 - 2009, 00:20:53 »

Velkommen hit, ja!

Omega3, sier Tullhøna, og jeg er enig. I det hele tatt tette kapsler med fiskeolje (evt selolje) eller trankapsler. Da kan i alle fall ikke faren din reagere!
Det finnes også sunne fett-typer i mandler og nøtter, men det skal ikke mange nøtter/ mandler til før det blir for mye kalorier.

Anbefaler at du lager deg en online slankedagbok, forteller litt mer om deg selv og hvordan du har tenkt å gripe dette an, og så skravler i veg med oss andre!
 3some

ang, omega3 fra planter, så blir de ikke like lett tatt opp i kroppen som omega3 fra fisk / skalldyr. De skal vistnok ikke være av samme høye kvalitet heller.

PS: finnes omega3-kapsler produsert av krill, dette påståes å være den beste formen for omega3
Loggført

Im Forever Yours, Faithfully
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 03/03 - 2009, 07:41:50 »

enig, men de blir i en del tilfeller nevnt i samme sammenheng, da kan man jo også nevne minuset med dem. De har jo sine bra sider, spesielt hvis du ikke spiser mye av dem.

Og Krill - sammenlignet med fisk, og sel spesielt, så kan man se at de er fra lenger nede i næringspyramiden. Jo høyere opp du kommer (dvs: hvor mange ganger levende vesener har spist hverandre), jo mer fysjomstoffer blir samlet opp. Tungmetaller og andre greier vi helst ikke skal ha.
Selolje skal på flere måter være bedre enn andre oljetyper fra sjøen, men jeg tar ikke sjansen på å spise slike kapsler hele året, så jeg bytter på kilden oljen kommer fra, men skaffer meg ekstra tilskudd 6-9 mnd av året, alt etter hva slags perioder jeg kan spise en del fisk/ skalldyr.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
anim
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #5 på: 03/03 - 2009, 13:20:12 »

yepp yepp, spis fisk og skalldyr hele året ! eneste man skal være forsiktig med er jo når det kommer ut varsler, å de blir som regel varsla kraftig om !
Loggført

Im Forever Yours, Faithfully
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #6 på: 03/03 - 2009, 13:48:30 »

Velkommen hit til oss eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

[/url]
NiceGirl7
Beryktet

Vis profil
« Svar #7 på: 03/03 - 2009, 14:54:03 »

Takk for tipsene, har allerede begynt på en dagbok, men det med nøtter og mandler blir vansklig fordi jeg er allergisk:-P

hehe:)
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.41 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten