om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:37:04

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Jeg flesker meg inn ...
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Jeg flesker meg inn ...  (Lest 1090 ganger)
ToppTilTå
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 08/03 - 2009, 13:51:34 »

Ja, da skrider jeg inn her som nytt medlem av slankenett. Med meg har jeg alle mine uvaner, dauskinn og millioner av overstappa fettceller. Det tyter ut her og der og er til stor sjenangse for eieren av kroppen. Kroppens eier vil nemlig ikke ha alt dette fettet Så derfor må det gjøres noe.  :eusa_wall:Og veteran som jeg er i slankeverden vet jeg jo godt hva som må til. Slutte å sløve, slutte å sitte på den feite rompa mi som bare blir feitere. Slutte å spise trash og slutte å synes synd på meg selv.  :eusa_doh:Jeg har slutta å røyke. Tenk det greide jeg  eusa_dance  og da må jeg vel kunne slutte å stappe kroppen full av feil drivstoff  og samtidig få den parkerte kroppen i gang. Jeg håper jeg skal møte likesinnede her inne som kan sparke meg i baken når ting går galt og som kan dra meg i gang og som kan applaudere når ting går godt.  ToppTilTå kaller jeg meg og det skyldes at jeg skal ha en total makeover. Har som sagt greid å få bort røyken, nå står fettet for tur, de dårlige vanene og den innaktive livsstilen. Ja for jeg går ikke for slanking, men for livsstilsendring. Varig så dann. Og dere som lurer på hva jeg er så er jeg altså for tiden ei ufiks feit kjerring på 43 år som har satt som mål å bli ei sunn berte med sprettrumpe, flat mage og stor lungekapasitet. Følg med meg på veien så ser vi hvor det bærer henn.. Mer om meg. Tre barn og gubbe. Bor sentralt i Rogaland og jobber innen spabransjen. ( Det siste er ganske ironisk ikke sant.. ? )
Jeg vil stå i stil med jobben min, så nå er det slutt på alle usunne uvaner. Heia meg som har tatt en beslutning!!!! eusa_dance Mitt nye liv starter 9 mars 2009. Klar.. ferdig... og opp av sofaen...!!!!
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 08/03 - 2009, 14:11:01 »

Velkommen hit til oss.
Kjekt med flere Rogalendinger  toothy4

Lag deg gjerne en dagbok her inne så vi kan følge med deg.
Ta cm mål av kroppen, det kan være kjekt å følge med der når vekten innimellom står stille.
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 08/03 - 2009, 14:57:14 »

Velkommen hit!
 eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
ToppTilTå
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 08/03 - 2009, 17:29:04 »

Lykkelig Takke ti takk.. for en fin velkomstkomite! Sånt noe setter jeg pris på. Takke-ti-takk. Joda, dagbok og sånt noe som skal holde oversikt over mine synder og laden, mitt flesk og mitt lungevolum det kommer fra i morgen av. Det er da friskusen og sunnhetsapostelen graves frem og får et spark eller 10 bak. Regner med å starte dagen tidlig sånn at en gudravelig prosjon mûsli med skummet melk og null sukker blir dytta ned i gapet. Videre skal matpakke smøres med magert pålegg og mye helkorn. Brusen blir utvist fra mitt hjem, sammen med snop og chips og farlig fett. Inn inviteres fruk og grønt,fullkorn, omega3 og vann. Måtte disse ta opp hele kjøleskapet.  eusa_think

wiggle wiggle wiggle Må jeg nok holde litt lavt i starten. Blir en gåtur etter middag.
Loggført
sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #4 på: 08/03 - 2009, 18:01:50 »

Lykkelig Takke ti takk.. for en fin velkomstkomite! Sånt noe setter jeg pris på. Takke-ti-takk. Joda, dagbok og sånt noe som skal holde oversikt over mine synder og laden, mitt flesk og mitt lungevolum det kommer fra i morgen av. Det er da friskusen og sunnhetsapostelen graves frem og får et spark eller 10 bak. Regner med å starte dagen tidlig sånn at en gudravelig prosjon mûsli med skummet melk og null sukker blir dytta ned i gapet. Videre skal matpakke smøres med magert pålegg og mye helkorn. Brusen blir utvist fra mitt hjem, sammen med snop og chips og farlig fett. Inn inviteres fruk og grønt,fullkorn, omega3 og vann. Måtte disse ta opp hele kjøleskapet.  eusa_think

wiggle wiggle wiggle Må jeg nok holde litt lavt i starten. Blir en gåtur etter middag.

Velkommen hit ja!
Høres ut som en fornuftig plan du har satt opp Smiley
Hvilken mysli er det du bruker? Jeg elsker mysli, men syns det er så lett å få i seg altfor mange kalorier med det... Og hvis man skal ha en sunn versjon, må man gjerne waaaay opp i pris... eusa_think
Loggført

ToppTilTå
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #5 på: 09/03 - 2009, 20:43:48 »

Hvilken mysli..? Nei det vet jeg ikke. Er nemlig min kjære som har handlet den inn og han har for sikkerhetsskyld fjernet emballasjen også. Ellers pleier jeg å gumle havregryn jeg da, tilsatt litt rosiner, solsikkekjerner, kli og nøtter. Duger det og. Billigere i lengden også. Trur eg...
Loggført
ibedreform
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 20/05 - 2009, 16:22:04 »

Og om du trenger en kick-start så kan du jo sjekke xxxxxxxxxx
jeg er helt enig med deg, opp av sofaen og ut i marka, få opp pulsen og gjør det til en rutine i livet ditt.
lykke til
mvh
Bjørn

Edit : Nettadressen fjernet, reklame ikke tillat
Startopia
« Siste redigering: 24/05 - 2009, 05:31:00 av Startopia » Loggført
zitrana
Beryktet

I’ve come too far to take orders from a cookie.

Vis profil
« Svar #7 på: 27/05 - 2009, 07:28:54 »

Velkommen skal du være!  toothy4
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.428 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten