Ja, da skrider jeg inn her som nytt medlem av slankenett. Med meg har jeg alle mine uvaner, dauskinn og millioner av overstappa fettceller. Det tyter ut her og der og er til stor sjenangse for eieren av kroppen. Kroppens eier vil nemlig ikke ha alt dette fettet Så derfor må det gjøres noe. :eusa_wall:Og veteran som jeg er i slankeverden vet jeg jo godt hva som må til. Slutte å sløve, slutte å sitte på den feite rompa mi som bare blir feitere. Slutte å spise trash og slutte å synes synd på meg selv. :eusa_doh:Jeg har slutta å røyke. Tenk det greide jeg

og da må jeg vel kunne slutte å stappe kroppen full av feil drivstoff og samtidig få den parkerte kroppen i gang. Jeg håper jeg skal møte likesinnede her inne som kan sparke meg i baken når ting går galt og som kan dra meg i gang og som kan applaudere når ting går godt. ToppTilTå kaller jeg meg og det skyldes at jeg skal ha en total makeover. Har som sagt greid å få bort røyken, nå står fettet for tur, de dårlige vanene og den innaktive livsstilen. Ja for jeg går ikke for slanking, men for livsstilsendring. Varig så dann. Og dere som lurer på hva jeg er så er jeg altså for tiden ei ufiks feit kjerring på 43 år som har satt som mål å bli ei sunn berte med sprettrumpe, flat mage og stor lungekapasitet. Følg med meg på veien så ser vi hvor det bærer henn.. Mer om meg. Tre barn og gubbe. Bor sentralt i Rogaland og jobber innen spabransjen. ( Det siste er ganske ironisk ikke sant.. ? )
Jeg vil stå i stil med jobben min, så nå er det slutt på alle usunne uvaner. Heia meg som har tatt en beslutning!!!!

Mitt nye liv starter 9 mars 2009. Klar.. ferdig... og opp av sofaen...!!!!