om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:49:55

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei Hei=)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei Hei=)  (Lest 741 ganger)
linnhs
Nytt medlem
*

Vis profil WWW
« på: 15/03 - 2009, 20:03:57 »

Jeg er ei jente på snart 22 år. Heter Linn Hege og bor i hedemark eusa_dance er forlovet med en herlig gutt som bor litt langt unna meg og tuppa vår Sad Sad Sad

Jo da, jeg får prøve å få i meg litt motivasjon her. Så har høre så mye bra om denne siden å såper jeg blir kjent med noen i min situasjon!
jer veldig overvektig noe jeg IKKE trives med, jeg har ei datter på litt over 1 år og vil seff det beste for ho. Jeg vil ha en følese av at jeg er en mor som er med på det meste, men i form nå ser jeg på meg selv som en fæl å stygg mor! Jeg vil at min datter skal være stolt av meg og ikke skjemmes over meg!

Så er det noen som er i samme båt som meg? jeg vil så gjerne ned i vekt og dattra mi er en stor motivasjon, men jeg greier å skjerpe meg en liten stund også går det ikke lenger yucky

jeg er ikke stolt av meg selv, hver gang jeg ser på meg kan jeg bare spy eusa_sick

Plizzzzz kan noen hjelpe meg med litt tips til trening for meg og sundt kosthold for meg og min datter! toothy4
« Siste redigering: 15/03 - 2009, 20:09:44 av linnhs » Loggført

Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 15/03 - 2009, 20:17:09 »

Hei og velkomme hit til oss.

Hvor mang kg trenger du å gå ned ?
Lag deg gjerne en slankedagbok her inne, skriv opp hva du spiser og hva du trener, så kommer vi gjerne med innspill og kommentarer.

Trening kommer jo ann på hva du vil selv, det viktigste er jo å finne noe du trives med og syns er kjekt. Å gå tur med datteren din er jo fin trim.
Hjemmeøvelser kan du finne diverse kjekke videoer om på nett, feks på Puls sine sider har han Yngvar mange kjekke snutter.
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/220873 se listn til venste og velg.

Hvis du har mulighet til å komme deg på treningsstudio, så får du program der tilpasset deg og dine behov.
Loggført

linnhs
Nytt medlem
*

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 15/03 - 2009, 20:23:27 »

så koselig med svar=)

Jeg trenger å gå ned ca 40 kg! skal ta meg en tur på den linken ja=) tusen takk angel8

Jeg liker å gå turer, men har ingen å gå med og da bir det gjerne til at ungen får sove ute også leker vi litt etter, også inn eusa_doh
Har meld meg inn i et trimm studio, men tatt en pause pga økomoni problemer eusa_wall

Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 15/03 - 2009, 21:01:11 »

Hei, og velkommen hit!
 wave
Lag deg gjerne ei online slankedagbok, som Startopia sa, så kan vi snakkes mer! Spør om det er noe du lurer på, når du slår sammen erfaringen til alle her inne, så blir det ganske mye! Og så kan du fortelle det du har lyst til å fortelle om deg selv, så vi vet litt mer om hva du liker og ikke, så tips kan bli tilpasset det du liker.
Klikk deg gjerne omkring på de ulike trådene her inne, det er mye å hente både under trening, kosthold og andre tips. Mye av det andre har lurt på, er sikkert interessant for dge også.
Lykke til!
 eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
linnhs
Nytt medlem
*

Vis profil WWW
« Svar #4 på: 15/03 - 2009, 21:20:21 »

ja ok=) da skal jeg bli flink med dagboka mi=)

det er den der du skriver hva du spiser å slik igjennom dagen? hehe litt ny her ja eusa_think for da heter jeg det samme der Cheesy

men da skal jeg skrive der i morgen for da starter jeg for allvor på nytt:P

Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 15/03 - 2009, 21:35:10 »

Nei, ikke den gamle dagboka, med vektkurve osv, vi har egne her inne på forum ;9
(hvem har sagt at det skal være lett her i livet...?)
Slankedagbøkene her på forum finner du her: http://www.slankenett.no/forum/index.php/board,18.0.html
Det var viss meningen at de gamle dagbøkene skulle kuttes ut, og at Forum skulle bli den nye oppbygginga, men så var dte en hel del som ville beholde de gamle, og dermed lever to strukturer side om side. Når man bare finner ut av hvordan det er, så er det jo greit -smaken er som baken...
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #6 på: 16/03 - 2009, 08:54:03 »

Velkommen hit - håper du vil trives her. Her er det mange flotte mennesker med erfaring, kunnskap og en fantastisk evne til å støtte og oppmuntre! eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
linnhs
Nytt medlem
*

Vis profil WWW
« Svar #7 på: 16/03 - 2009, 09:05:17 »

Så koselig med velkommner=)

Jeg har laga en slankedagbok til meg selv=) linnhs slankedagbok heter den!  så da får vi se om dette funker=)

Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.442 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten