om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:52:18

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Motivasjon...
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Motivasjon...  (Lest 1139 ganger)
anetteh
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 12/04 - 2007, 19:27:54 »

Hei...
Er det flere der ute enn meg som sliter med motivasjonen, og eventuelt hva gjør dere for å få den opp? Fødte et barn 7. desember, og nå da morsmelka tok slutt bestemte jeg meg for å slanke vekk de siste kiloene etter graviditeten, dvs. nærmere 15 kg. La på meg en god del ja... Skal også gifte meg i sommer, så bare det burde være motivasjon nok. Noen som kan gi meg noen gode råd?
Klem fra meg...
Loggført
fffd
Beryktet

Vis profil
« Svar #1 på: 13/04 - 2007, 11:31:05 »

Joda, noen råd kan man vel gi, selv om jeg ikke akkurat har eller kommer til å bli gravid noen gang. 
Få i deg multivitaminer.. Gjerne med ekstra jerntilskudd, etter fødsel så kan kroppen være lav på jern og jenter generelt trenger ekstra jern..
Få i deg omega, og da kanskje omega 3-6-9..  Du har mange forskjellig alternativer her..  Jeg tar noe fra proteinfabrikken, du har også Udos choice, ev kan du jo ta tran.. Selv liker jeg ikke tran eller fiskeoljer generelt. De 2 jeg anbefaler er vegetabilske oljer, du slipper unna en viss smak (oppstøt)..

Så kan det lønne seg +å få kontroll på kostholdet, finner du ut at du kan kontrollere vekten kun gjennom kosten, uten å legge masse trening til så finner du motivasjon i dette..  Gå noen turer i fri natur i begynnelsen, så etterhvert får du kanskje følelsen av at du har lyst å begynne å trene.   
Legg inn akkurat så mye trening du føler for den første tiden. Mange hiver seg på treningsapparatene og svetter seg ihjel, når dem i realiteten ønsker å gå ned i vekt, ikke bli toppidrettsutøver..   eusa_doh

Mitt generelle råd blir da i rekkefølge..
Vitaminer/omega.. Ta gjerne også nattlysolje, det kan hjelpe mot slapp hud, den sammen med omega gir huden mer elastisitet..
Kosthold; Viktig.. Spis minst hver 3. time, blodsukkernivået vil være i balanse hele dagen, du ønsker minst mulig kurver..
Turer, for deretter å gå over til lett trening og øke akkurat så mye du føler du ønsker.

Men viktigst av alt, gjør noe du trur på, gjør det til ditt eget, lytt til andre men prøv å tilpass det til din livssituasjon.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.315 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten