om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:52:42

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  sangpia`s nye liv
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: sangpia`s nye liv  (Lest 1073 ganger)
sangpia
Mosjonist
**

Vis profil
« på: 28/03 - 2009, 20:43:15 »

hei på dere, jeg er ei jente på 25 år som bor i vestfold,men er opprinnelig trønder,men studerer her.

Forrige tirsdag startet jeg på xtravaganza kurs som jeg likte veldig godt og som resulterte i at jeg fikk mensen i går som jeg ikke har hatt på 7 mnd nå.veldig uregelmessig.

vekta var på kurset på tirsdag 82,7 mulig den viser mer nå på tirsdag pga mensen pga jeg bruker gå opp 2-3 kg.

sliter veldig mye med korsryggen pga store bryst så skal begynne å trene mye rugg hjemme+ få satt opp program på spenst ,men blir en del spinning timer tenker jeg:)
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 29/03 - 2009, 00:54:35 »

Gratulerer med mensen! Fæl som den kan være, så regner jeg med at det var riktig å si?  toothy4

...men hva er xtravaganza?

Korsrygg sliter jeg med også, men pga stor mage... regelen er den samme for oss begge uansett... det er fett som må fjernes Smiley

Er du sikker på at spenst er riktig for deg som sliter med ryggen? Blir ikke det mye rykking og hopping og belastning av nettopp det du kanskje bør trene litt roligere? Er vel helst mekanisk muskelsvikt som følge av "overtrening" av korsryggen fordi vi er så forovertunge?

Uansett, velkommen til oss! Anbefaler at du lager deg en dagbok her:
http://www.slankenett.no/forum/index.php/board,18.0.html

Hvor du skriver NØYAKTIG hva du selv vil! Smiley
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 29/03 - 2009, 01:16:43 »

Gratulerer med mensen! Fæl som den kan være, så regner jeg med at det var riktig å si?  toothy4

...men hva er xtravaganza?

Korsrygg sliter jeg med også, men pga stor mage... regelen er den samme for oss begge uansett... det er fett som må fjernes Smiley

Er du sikker på at spenst er riktig for deg som sliter med ryggen? Blir ikke det mye rykking og hopping og belastning av nettopp det du kanskje bør trene litt roligere? Er vel helst mekanisk muskelsvikt som følge av "overtrening" av korsryggen fordi vi er så forovertunge?

Uansett, velkommen til oss! Anbefaler at du lager deg en dagbok her:
http://www.slankenett.no/forum/index.php/board,18.0.html

Hvor du skriver NØYAKTIG hva du selv vil! Smiley

En menstrualsyklus går over ca 28 dager, at en starter på noe sist tirsdag fører ikke til mensen kommer i løpet av en uke. Da må en ta hormoner i stooore doser, ikke godt for kroppen.
Loggført

anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 29/03 - 2009, 01:22:12 »

Aha, så det er et legemiddel?
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #4 på: 29/03 - 2009, 06:00:36 »

Et søk med Google viser hva det er, ikke noe legemiddel. Inlegget grenser mot reklame.

Holder denne tråden under oppsikt.
Loggført

paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #5 på: 29/03 - 2009, 10:20:25 »

Jeg tror hun mener på treningssenteret Spenst, ano..! Wink

Vel, velkommen får du være sangpia. Lykke til med vekttapet!
Loggført
sangpia
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #6 på: 29/03 - 2009, 12:14:34 »

startopia,det er absolutt ikke at jeg driver med noe reklame nei. men ja jeg startet med programmet/maten da på onsdag og fikk mensen på fredag,det kan gå så fort til meg,eller så var den allerede i gang da det er 7 mnd siden sist.

skal trene en del planke osv for å få korsryggen mer stabil for den er skikkelig vond
Loggført
anonymouse
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #7 på: 29/03 - 2009, 13:20:23 »

Sitat
Jeg tror hun mener på treningssenteret Spenst, ano..!

Lever på en annen planet jeg tydeligvis som aldri har hørt om noe av dette  toothy4

En annen planet kalt Oslo, tydeligvis... Tongue
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #8 på: 29/03 - 2009, 14:48:57 »

startopia,det er absolutt ikke at jeg driver med noe reklame nei. men ja jeg startet med programmet/maten da på onsdag og fikk mensen på fredag,det kan gå så fort til meg,eller så var den allerede i gang da det er 7 mnd siden sist.

skal trene en del planke osv for å få korsryggen mer stabil for den er skikkelig vond

For å få mensen må hormoenen i kroppen din bruke tid på å bygge opp det som skulle blitt morkaken i livmoren din, dette er ikke gjort på ett par dager. Vi har en syklus på "normalt" 28 dager for å bygge opp og kvitte oss med dette (mensen)

Alle kjønnshormonenen er så vitt jeg vet fettløselige og mengeden av dem og virkningen av dem avhenger av hvor mye fett vi har på kroppen. Veldig mange av oss som er store har noe som heter [url*=http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1377]PCOS, poly cystisk ovarie syndrom[/url]. Dette kan føre til uregelmessig mens.
Det at vi slanker oss forandrer hormonsammensettningen. Slanker man seg for hardt/raskt, tror kroppen det er krise og det er vertfall ikke rette tiden for å produsere barn. Dermed stopper mensen kanskje opp. Slanker en seg ned til for liten fettprosent, stopper kanskje hele greien opp.

Så mensen din var nok på vei uansett og har ingen sammenheng med dette nye programmet.
Ser ut som et positivt program hvis du greier å gjennomføre det. All nedgang i vekt mot et normalvektnivå vil virke positivt inn på mensen.

http://www.styrketrening.com/Styrketrening_ovelser_gode_ovelser_for_trening_av_korsrygg.htm

http://www.kiropraktikk.no/?pageID=1776&ItemID=0 (4 forskjellige øvelser i margen til høyre)

http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html#anchor1945210 diverse øvelser for nedre rygg.
Loggført

sangpia
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #9 på: 29/03 - 2009, 15:31:49 »

ja sant,det er pcos jeg har eller moren min mener jeg har det pga gynokologen sa jeg hadde det for 4 år siden,men da jeg snakket med en lege for 2 år siden så kunne jeg aldri i livet ha det sa hun for hun var spesialist på det og dem med pcos har som regel et mer spesielt utseendet enn det jeg har,mange er ikke så feminine.og en har som regel problem med blodtrykk,stoffskifte og blodsukker,noe jeg heller ikke har.

takk for tipsene ang styrke trening,har investert i pilates ball også så da blir dte nok bedre
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.439 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten