Hei hei!
Jeg er en 19år gammel jente fra østlandet. Jobber egentlig heltid som barnepasser, men er for tiden sykemeldt. Har opereret kneet for en uke siden og ern ok enda noen uker til jeg er bedre og kan bevege meg som vanlig.
Så jo, min vekthistorie da...
Helt fram til 8. klasse på ungdomsskolen var jeg veldig slank, vekt var aldri mitt problem og aldri noe jeg en gang trengte tenke på. Så begynte jeg å små spise og ja, opp gjennom hele ungdomsskolen var jeg ganske "smålubben" i følge meg selv. Ble så verre og de to første årene på videregående veide jeg vel rundt 80kg. Er 1,68 høy så det er jo ike så flatterende å veie 80kg. Så høsten 05, min siste år bestemte jeg meg for å slanke meg, igjen, og så for første gang KLARTE JEG DET. Var helt fantastisk, på 3 måneder gikk jeg ned 9 kilo, var dødsfornøyd! Men så kom julen og ja, da glei det helt ut.. Tenkte ikke noe mer over slanking og så sakte meg sikkert har jeg lagt på meg mer og veier nå i dag 76 kilo. Det er ingen tvil i mitt hjerte om at jeg vil ned, og jeg vet jo at jeg har klart det før så jeg kan klare det igjen. Det er beste følelsene jeg noensinne har hatt å klare å gå ned så mye. Har jo også endel kunnskap om det føler jeg. Sist jeg gikk ned spiste jeg sunt og trente 2-4 dager i uken. Målet er å komme ned til 65 kilo, har jo ikke vært under 70 på mange år så vet jo ikke hva det vil gjøre med kroppen min eller noenting, så jeg er utrolig spent og håper virkelig jeg klarer det.
Det STORE problemet mitt er at om jeg først skeier ut så skeier jg ut stort.
Noen som har noen tips mot dette? I så fall tas det mot med stort takk.
Hilsen "store-lille" meg.