om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 04:59:00

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  snart bikinisessong!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: snart bikinisessong!  (Lest 1990 ganger)
cool
Gjest
« på: 15/04 - 2007, 13:29:40 »

Hei hei!

Jeg er en 19år gammel jente fra østlandet. Jobber egentlig heltid som barnepasser, men er for tiden sykemeldt. Har opereret kneet for en uke siden og ern ok enda noen uker til jeg er bedre og kan bevege meg som vanlig.

Så jo, min vekthistorie da...
Helt fram til 8. klasse på ungdomsskolen var jeg veldig slank, vekt var aldri mitt problem og aldri noe jeg en gang trengte tenke på. Så begynte jeg å små spise og ja, opp gjennom hele ungdomsskolen var jeg ganske "smålubben" i følge meg selv. Ble så verre og de to første årene på videregående veide jeg vel rundt 80kg. Er 1,68 høy så det er jo ike så flatterende å veie 80kg. Så høsten 05, min siste år bestemte jeg meg for å slanke meg, igjen, og så for første gang KLARTE JEG DET. Var helt fantastisk, på 3 måneder gikk jeg ned 9 kilo, var dødsfornøyd! Men så kom julen og ja, da glei det helt ut.. Tenkte ikke noe mer over slanking og så sakte meg sikkert har jeg lagt på meg mer og veier nå i dag 76 kilo. Det er ingen tvil i mitt hjerte om at jeg vil ned, og jeg vet jo at jeg har klart det før så jeg kan klare det igjen. Det er beste følelsene jeg noensinne har hatt å klare å gå ned så mye. Har jo også endel kunnskap om det føler jeg. Sist jeg gikk ned spiste jeg sunt og trente 2-4 dager i uken. Målet er å komme ned til 65 kilo, har jo ikke vært under 70 på mange år så vet jo ikke hva det vil gjøre med kroppen min eller noenting, så jeg er utrolig spent og håper virkelig jeg klarer det.

Det STORE problemet mitt er at om jeg først skeier ut så skeier jg ut stort.
Noen som har noen tips mot dette? I så fall tas det mot med stort takk.

Hilsen "store-lille" meg. Smiley
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 15/04 - 2007, 21:20:55 »

Kjempekoselig å ha deg her, cool! Gleder oss til å bli mer kjent med deg! Her på forumet er det masse motivasjon og tips å hente - så bruk oss!

bigarmhug
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Renate
Inventar

Vis profil
« Svar #2 på: 16/04 - 2007, 12:45:49 »

Hei:)
Jeg har også nettopp registrert meg her, leste om deg og tenkte "jøss, vi hadde mange likheter"Tongue
Jeg fkk også et saftig sjokk da vekta plutselig var over 80 kg for et par år siden. Jeg gikk ned rundt ti kilo, og med litt opp og ned veier jeg i dag 70,8..vil VELDIG gjerne ned til 65! Er forresten også 168 høy:p

Men føler det er vanskeligere å komme ned i vekt nå. Jeg trener mer nå, men allikevel sliter jeg med å gå ned mer en 0,4-0,6 i uka. Vet dette ikke er krise og faktisk ganske sunt, men når jeg slanka meg sist var det ikke uvanlig å ligge på minus 1 kilo i uka minst.
Har du merket noe til dette, eller greier du deg like bra som sist?
Lykke til forresten..blir spennende å følge med på åssen det går med deg:)

Loggført

-Renate-

cool
Gjest
« Svar #3 på: 16/04 - 2007, 16:29:39 »

Hei og takk for oppmuntring:D

Renate: Så morsomt at vi har så mange likheter! Ang. kiloene så er jeg usikker, men skulle tro at kiloene er litt trege på slutten, ikke like mye å ta av og man når kanskje en topp på treningen slik at man ikke får det startskicket... Har ikke holdt på så lenge nå så er usikker på hvor vidt jeg når denne toppen snart, men håper ikke det. Er du flink til å variere treningen da?

klem fra motivert slanker:)
Loggført
Renate
Inventar

Vis profil
« Svar #4 på: 16/04 - 2007, 16:43:26 »

Jeg er skikkelig dårlig til å variere treningen:p

Jeg har ikke gidda til å bruke penger på SATS og sånne type ting, så går mye i sykling på min kjære trimsykkel. er minst tiltak..slipper og ut og sånn:p Også har jeg en DVD av Kari Jaquesson (aner ikke åssen det staves) som jeg bruker ei sjelden gang. Men liker styrkeprogrammet på den. Men jeg er litt sånn at jeg føler ikke jeg har trent når jeg ikke er skikkelig svett og pumpa, så er litt dårlig til å få gjort styrketrening og. Men skal skjerpe meg nå og vertfall få gjort det ei gang i uka.
Har tenkt litt på å begynne å svømme..er jo ikke så dyrt for en time i svømmehall..så kunne jo unt meg det ei gang i uka.

Åssen trener du?
Loggført

-Renate-

cool
Gjest
« Svar #5 på: 16/04 - 2007, 22:53:49 »

Kan nok være at litt styrketrening ville gjort susen for deg... for lite variasjon og kun spinning f.eks kan jo stangere vektnedgangen...

Jeg trener vanligvis på treningssenter... Der varierer jeg fra alt mellom pilates, spinning, egentrening (først på sånn tråkke sak og så styrke) og en time jeg tar en gang i uken som er helt grusom hard. Tongue
Loggført
Renate
Inventar

Vis profil
« Svar #6 på: 17/04 - 2007, 12:40:16 »

Du er vertfall en god del bedre enn meg til å variere treninga:p
Det har nok litt å si..og det sies vel at hvis enn trener 3 ganger i uka bør 1 av de øktene være styrke. Gjelder bare å ta seg i nakkeskinnet:p

Er ikke dumt med ei skikkelig hard trening ei gang i uka..føler virkelig du har gjort en innsats da, og det får forbrenninga veldig godt opp!

Lykke til, håper du får en fin dag:)
Loggført

-Renate-

cool
Gjest
« Svar #7 på: 17/04 - 2007, 14:07:50 »

Takk takk, jeg er hvertfall utrolig motivert Cheesy

Skal til syden om 2 måneder nå så da er jo enda en motivasjonsfaktor til å få fart i sakene Smiley
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #8 på: 17/04 - 2007, 15:36:55 »

Skal til syden om 2 måneder nå så da er jo enda en motivasjonsfaktor til å få fart i sakene Smiley

Åh... herlig! Det er motivasjon, det! Hvor skal du?
Loggført

cool
Gjest
« Svar #9 på: 17/04 - 2007, 17:06:34 »

Jeg skal til Ayia Napa Cheesy GLEDER MEG SÅ SYKT Cheesy
Også er jeg bare hjemme noen dager etter det før jeg skal på Roskilde Cheesy Så nå er jeg hvertfall KJEMPE motivert før sommeren..

I dag har jeg ikke tenkt på å skeie ut en gang, ville ike falt meg inn Cheesy
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #10 på: 17/04 - 2007, 17:12:42 »

Høres deilig ut!  eusa_angel
Loggført

cool
Gjest
« Svar #11 på: 17/04 - 2007, 17:14:50 »

jaaa =) Kjedelig å sitte nå i begynnelsen og vente på ar kiloene skal renne av da... gleder meg til neste mandag og veiedag Cheesy Med en gang man ser at man får tilbake for hardt arbeid så hjelper det jo mye for videre arbeid Smiley
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #12 på: 17/04 - 2007, 21:42:27 »

jepp - morsommere når man kan gi tickeren et dytt mot høyre! Grin
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.402 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten