om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 05:08:20

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Hvor motivert er du for en livsstilsendring akkurat nå?
« forrige neste »
avstemning
Spørsmål: Hvor motivert er du for en livsstilsendring akkurat nå?
Motivasjonen er på topp! 100% - 6 (30%)
Jeg er ganske motivert. 75% - 7 (35%)
Noen dager er jeg motivert, andre dager er jeg ikke! 50% - 5 (25%)
Egentlig ganske lite motivert! 25% - 1 (5%)
Motivasjonen er på bunn! 0% - 1 (5%)
Stemmer totalt: 15

Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hvor motivert er du for en livsstilsendring akkurat nå?  (Lest 1695 ganger)
Stillow
Prateglad

Sammen er vi sterkere!

stillow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« på: 12/02 - 2007, 10:32:08 »

Jeg er litt nysgjerrig, jeg!

Jeg har laget avstemningen slik at man kan forandre stemmen sin alt ettersom hvordan motivasjonen forandrer seg! Kanskje en dag ser vi at alle ligger på 100%? Hvem vet?
Loggført

26.03.08: 102,6 kg
14.07.08: 99,1 kg

MFUS
Gjest
« Svar #1 på: 15/02 - 2007, 15:43:32 »

Tror jeg svarte at jeg er ganske motivert.

Slanket meg en gang tidligere, gikk ned mer enn 50 kilo den gangen, da var jeg veldig motivert.

Siden har jeg i grunn vært ganske fornøyd, holdt min nye vekt tåelig bra. I alle fall holdt jeg vekten veldig bra inntil livsstilen ble litt forstyrret.

Det startet først med ombygging av kjøkkenet, levde mer enn en måned uten komfyr etc., var slik tvunget til å gjøre ting annerledes enn de vanene jeg hadde da jeg hadde kjempesuksess både med slankingen og å holde den nye vekten. Etter den endringen så er ikke alt tilbake slik det burde være og jeg har utfordringer.

Andre gangen var da jeg i jobbsammenheng ble mer i farten og fikk nye rutiner der, å ty til mat i farten løsninger er ikke så bra så jeg ble mer usunn der også.

Resultatet er annerledes livsvaner enn dem jeg gjerne vil ha og hva som er bra, over tid så har jeg derfor lagt på meg noe og må reversere den utviklingen samt endre det tilbake til det som var bra og i grunn "enkelt" å holde for meg.

Nå skriver jeg "enkelt" i gåseøyne, da det aldri er enkelt å endre vaner. Men likevell vil jeg si at det var enkelt da det faktisk var mer behagelig å leve med den livsstilen jeg hadde så stor suksess med, fremfor den jeg har nå med diverse små uvaner som ikke er så bra.

Handler om at jeg trenger å ta meg mer i nakken og ikke minst bevege meg mer, jeg var mye mer aktiv før jeg flyttet hit til Bergen hvor jeg i grunn kjenner få. Mer passiv rett og slett fordi jeg savner mine venner som aktiviserte meg samt jeg dem, å gå turer alene, samt drive andre aktiviteter alene er ikke alltid så enkelt og krever mer av enn, det blir naturlig at man beveger seg mer når forholdene ligger til rette for det i omgivelsene.
Loggført
Blue Rose
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 15/02 - 2007, 18:13:11 »

Går litt opp og ned med humøret, men vil si at jeg er iallefall 75 % motivert nå.. Tenker på hva jeg putter i munnen og går turer stort sett hver dag.. For meg er det viktig at ikke dette er en diett, men livsstilendring!
Har gått ned ca 30 kilo og har ikke så veldig mange kilo igjen før jeg er i mål.. men skal si at de klorer seg fast  Roll Eyes  Men JEG er sjefen  Cheesy
Loggført
cool
Gjest
« Svar #3 på: 22/02 - 2007, 00:49:50 »

Jeg vil også si at jeg er sånn ca 75%. Er ikke til å legge skjul på at tankene om at jeg egentlig bør være fornøyd, at det ikke er såå farlig osv lurer seg inn i hodet mitt. alle de fyfy matvarene frister så sykt, får vann i munn bare tanken! MEN jeg er motivert!

- har skrevet: FOKUSER på hånden min, hver gang jeg ser det så tenker jeg på at JEG er sjefen, jeg dør ikke uten søtsaker, jeg må ikke ha de for å overleve og det er kun i hodet mitt at jeg trenger dette, ikke et fysisk krav på noe som helst måte. Jeg passer også på at jeg ikke går rundt med rumlende mage, da er det lett at djevelen på skuldern tar en kjapp sving og styrer meg mot nærmeste pølsesjappe. Jeg har også kjøpt opp masse av favoritt "godisen" som er av den sunne varianten. Epler, gullerøtter, pastiller uten sukker o.l. Da er det slik at jeg kan putte noe i munn om jeg føler bristepunktet nærmer seg. Føler jeg har riktig innstilling, og ikke minst. Tenker på hvor fantastiskt følelsen er av å mestre å gå ned i vekt. Jeg tror nesten det er den beste følelsen som er, selvkontroll. At jeg har makten i mine hender til å endre livet mitt, endre livsstil og vaner.

Nei dette SKAL jeg klare, etter hva jeg skrev nå vil jeg nesten si jeg er 100% motivert og dedikert  Grin
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.372 sekunder med 18 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten