Jeg vil også si at jeg er sånn ca 75%. Er ikke til å legge skjul på at tankene om at jeg egentlig bør være fornøyd, at det ikke er såå farlig osv lurer seg inn i hodet mitt. alle de fyfy matvarene frister så sykt, får vann i munn bare tanken! MEN jeg er motivert!
- har skrevet: FOKUSER på hånden min, hver gang jeg ser det så tenker jeg på at JEG er sjefen, jeg dør ikke uten søtsaker, jeg må ikke ha de for å overleve og det er kun i hodet mitt at jeg trenger dette, ikke et fysisk krav på noe som helst måte. Jeg passer også på at jeg ikke går rundt med rumlende mage, da er det lett at djevelen på skuldern tar en kjapp sving og styrer meg mot nærmeste pølsesjappe. Jeg har også kjøpt opp masse av favoritt "godisen" som er av den sunne varianten. Epler, gullerøtter, pastiller uten sukker o.l. Da er det slik at jeg kan putte noe i munn om jeg føler bristepunktet nærmer seg. Føler jeg har riktig innstilling, og ikke minst. Tenker på hvor fantastiskt følelsen er av å mestre å gå ned i vekt. Jeg tror nesten det er den beste følelsen som er, selvkontroll. At jeg har makten i mine hender til å endre livet mitt, endre livsstil og vaner.
Nei dette SKAL jeg klare, etter hva jeg skrev nå vil jeg nesten si jeg er 100% motivert og dedikert