om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
07/02 - 2012, 00:53:50

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60669 innlegg i 2460 emner av 6875 medlemmer
Nyeste medlem: Sommersnø
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Ammende "slankevenn"?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Ammende "slankevenn"?  (Lest 1617 ganger)
Smørbukka
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/04 - 2009, 13:07:33 »

Jeg fikk mitt første barn for 2 1/2 mnd siden, og må begynneå stramme meg opp igjen. Ammer fortsatt, så jeg kan ikke slanke meg aktivt enda!
Er det flere av oss her?
Loggført
Mayken
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 05/05 - 2009, 23:08:54 »

Heisann. Jeg fikk en sønn for ca 7 uker siden. Jeg har en del kilo jeg skal ned, men kan ikke slanke meg aktivt, det blir sunn mat og trening.
Er ikke så lett føler jeg da kroppen skriker etter sjokolade og potetgull og overskuddet ikke er helt på topp. Men skal på treningsstudio og få satt opp program på fredag og håper lillegutt er snill og sover på dagen slik at jeg kan få trent litt.
Hvor mange kilo skal du ned?
Loggført
Smørbukka
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 07/05 - 2009, 20:51:29 »

Hei!
Jeg veide 82,8 kg da jeg registrerte meg. Har gått ned 1,5 allerede, men skal ned til 65 kg. Så det er 17,8 kg ned. Det er 11,3 fra svanger skapet og 6,5 som jeg hadde for mye fra før.
Her går det også i trening og kostholdsendring. Har nå begynt å kutte ut alt av godteri og brus. Jeg hadde også sjokoladekick rett etter fødselen. Vaniljeyoghurt har blitt løsningen for meg nå i en mellomfase. Det er søtt og godt, men mye sunnere enn snop. Når jeg har fått bort snop trangen, kommer jeg til å gå over til magrere varianter av yoghurten.
Hvor mange kilo skal du ned?
Loggført
Mayken
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 20/05 - 2009, 20:01:05 »

jeg veier 81 kilo nå og vil ned til 70 kg, helst litt under.
Så har en skikkelig jobb forran meg.
Har forsøkt å komme igang å trene, men hver gang har noe kommet i veien.
Vi skal ha barnedåp på søndag og huset fullt i helgen, så har bestemt meg for å ikke stresse med trening og kosthold før ting faller til ro etter dåpen.
Har samme mål å nå vi da.

Hvor i landet bor du forresten.
Loggført
Smørbukka
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 22/05 - 2009, 23:09:07 »

Nei, det er nok smart å ta en ting om gangen. Jeg stresset så mye med dåpen at melkeproduksjonen sank. Så ta det med ro til den er over.
Vi har veldig like mål ja. Drømmen er 65 kg, men jeg blir veldig fornøyd bare jeg kommer meg under 70. Har egentlig masse som burde motivere meg, men sliter veldig med å holde meg unna søtsaker og snacks. Finner alltid på en eller annen unnskyldning til at jeg skal kunne unne meg litt ekstra. Men det nytter ikke å unne seg noe ekstra hver dag. Har du noen tips?
Jeg bor forresten i Oslo. Hva med deg?
Loggført
gladmamma-08
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #5 på: 25/05 - 2009, 10:58:13 »

Jeg er med :-)

Fikk en nydelig baby i desember 2008, og skal slanke meg vha sunt kosthold og trening. Hvordan legger vi til hverandre på vennelisten? Helt ny her :-)
Loggført
Smørbukka
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 25/05 - 2009, 22:51:14 »

Så bra!
Hva er ditt utgangspunkt og hvor mye skal du ned?

Du kan legge inn på vennelisten to steder. Det ene stedet er her inne på diskusjonsforumet. Da går du på profil, så endre venneliste. Der skriver du inn nicket du vil legge til .
Du kan også legge det til inne på slankedagboken.
Loggført
gladmamma-08
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #7 på: 26/05 - 2009, 10:24:04 »

Jeg skal ned fra 64 (dvs jeg var 64.5 i går men registrerte meg på 64 kg) til 57 kg i første hånd. 7 kg ned. Er lita av vekst så skal ned til min idealvekt.

Gleder meg til å holde kontakten - ha en strålende og slankende dag!!!
Loggført
gladmamma-08
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #8 på: 26/05 - 2009, 10:29:39 »

må bare tilføye at jeg gikk ned fra 72 til 57 kg da vi gifta oss sommeren 08 - og vips så var jeg gravid med et nurk og vekta gikk opp igjen (men det er jo natulig hehe). Så her skal vi tilbake til "bryllupskjolestørrelse" hehe.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.358 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

helsingor1