Vet ikke om det er her jeg forventes å presentere meg som nytt medlem, men anyway:
Jeg registrerte meg nettopp, og er spent på dette forumet. Jeg håper å komme i gang med treningen igjen og klare å legge om kostvanene, og at det denne gang blir varig.

Jeg er ganske passiv gjennom dagen, men forsøker å få tid til å trene jevnt (med noe vekslende hell). Jeg elsker god mat, og bruker flid og tid på å tilberede selv det minste smørbrød. Det er jo ikke nødvendigvis ille, kanskje tvert imot. Men saken er jo selvfølgelig at jeg spiser for mye av det gode. Jeg bruker vel også mat som en kompensasjon og trøst av og til. Jeg vil tro jeg har et overdrevent entusiastisk forhold til mat, og et umettelig behov for sanselig stimuli og kos. Mange ganger har jeg startet på et nytt og bedre liv, og i perioder har jeg vært ganske flink. Det er kun i løpet av de siste fire årene at jeg har blitt stor, selv om jeg aldri har vært sylslank. Målet er å ta av det som har kommet på i løpet av denne perioden. Om ikke det forsvinner like raskt som det kom på, ville det vært så utrolig deilig å se at noen kilo forsvant, at prosessen kom igang!

Jeg trenger inspirasjon og motivasjon, og en viss oppfølging og støtte i andre som har samme prosjekt som meg. Hva funker for dere? Jeg ser fram til å bli bedre kjent med dere.