om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 05:27:33

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei!  (Lest 706 ganger)
kath.
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 16/04 - 2009, 11:26:38 »

Vet ikke om det er her jeg forventes å presentere meg som nytt medlem, men anyway:

Jeg registrerte meg nettopp, og er spent på dette forumet. Jeg håper å komme i gang med treningen igjen og klare å legge om kostvanene, og at det denne gang blir varig.  eusa_wall Jeg er ganske passiv gjennom dagen, men forsøker å få tid til å trene jevnt (med noe vekslende hell). Jeg elsker god mat, og bruker flid og tid på å tilberede selv det minste smørbrød. Det er jo ikke nødvendigvis ille, kanskje tvert imot. Men saken er jo selvfølgelig at jeg spiser for mye av det gode. Jeg bruker vel også mat som en kompensasjon og trøst av og til. Jeg vil tro jeg har et overdrevent entusiastisk forhold til mat, og et umettelig behov for sanselig stimuli og kos. Mange ganger har jeg startet på et nytt og bedre liv, og i perioder har jeg vært ganske flink. Det er kun i løpet av de siste fire årene at jeg har blitt stor, selv om jeg aldri har vært sylslank. Målet er å ta av det som har kommet på i løpet av denne perioden. Om ikke det forsvinner like raskt som det kom på, ville det vært så utrolig deilig å se at noen kilo forsvant, at prosessen kom igang!  eusa_pray

Jeg trenger inspirasjon og motivasjon, og en viss oppfølging og støtte i andre som har samme prosjekt som meg. Hva funker for dere? Jeg ser fram til å bli bedre kjent med dere.  toothy4
« Siste redigering: 16/04 - 2009, 11:28:50 av kath. » Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 16/04 - 2009, 11:31:48 »

Hei, og velkommen hit!  wave

Jeg flytta dette til presentasjonsforum. Ellers anbefaler jeg at du lager deg ei online slankedagbok, og skravler i veg med oss andre! Wink
Her kan du både få - og gi- motivasjon, spark bak, oppmuntring osv.

Lykke til!
 cheerleader
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
kath.
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 16/04 - 2009, 11:47:07 »

Takk for svar og velkomst!  rose Dette later jo til å være et riktig trivelig sted. Jeg skal kikke meg rundt og se om jeg får laget meg en slik dagbok da.  *lete*

Får vel se å komme i gang. Slør
Loggført

tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #3 på: 16/04 - 2009, 11:52:02 »

under slankeforum, finner du en plass som heter online slankedagbok, du får si fra om du trenger hjelp Smiley

Kjekt at du har joina oss her inne, vi har ett fint samhold og en god tone, diskuterer, prater og gir råd, om alt fra slanking til kjærlighetsproblem Wink

Så håper du vil trives her sammen med oss, og bidrar der du føler du kan, og spørr om du lurer, og at vi kan bidra med noke til deg! Smiley

VELKOMMEN!  Lykkelig
Loggført

kath.
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 16/04 - 2009, 12:06:15 »

Takk, lille tullhøne! ;-P

Jeg har prøvd å lage meg en slik ticker som dere to har, men får ikke opp alle alternativene..? Eventuelt knoter jeg noe veldig, det er vel helst det. Skal forsøke en gang til. (Har dere valgt en bmi eller weight loss- ticker? Kan man plotte inn info som det passer på begge de to?)
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 16/04 - 2009, 13:40:14 »

ja, du ser jeg har en der jeg teller mista kg + BMI, Tullhøna har kiloene sine + BMI. Pass på å bruke punktum og ikke komma når du er inne på tickerfactory.
Ticker kan du legge inn slik som det er beskrevet her http://www.slankenett.no/forum/index.php/topic,846.msg13870.html#msg13870
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 16/04 - 2009, 18:27:47 »

Ingen problem Wink Finner du ut av tickeren eller? Smiley
Loggført

zitrana
Beryktet

I’ve come too far to take orders from a cookie.

Vis profil
« Svar #7 på: 17/04 - 2009, 08:47:13 »

Hei og velkommen til deg Smiley Håper du vil trives her inne og at du lykkes med å nå målene dine! Cheesy
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.383 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten