om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 15:24:39

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Et nytt menneske her, med et hjertesukk=)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Et nytt menneske her, med et hjertesukk=)  (Lest 723 ganger)
Marihønen
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 16/04 - 2009, 17:11:24 »

Hei alle sammen toothy4 (Måtte nesten få med solen, siden det er varmt og sommer her i bergen)

Vel, jeg er en jente på 20 år, og drømmer om sommerformen.. tenk hvor enkelt det hadde vært hvis det hadde vært mulig å ta en pille og man passet inn i våtdrakten (dykking). Har lagt på meg ca 6 kg på vinter (mye sykdom og latsskap er ikke bra kombinasjon), så målet er å gå ned 3-4 kg i mnd. Har ikke turt å veie meg enda.. Er 168 høy, og vil tippe vekten ligger på 65++. Målet er ikke vekten, selv om det hadde vært hyggelig å være uner 60 eusa_think. Målet mitt er nemlig min våtdrakt, har ikke lyst til å bruke penger på en ny!

Jeg er ikke en veldig viljesterk person når det gjelder mat, og problemet mitt er vel egentlig at jeg spiser MYE når jeg føler dagen har gått i helvete. Noen som forstår hva jeg mener? Som idag, jeg fikk utslett i ansiktet, fikk ny antibiotikakur av legen (ble akkurat ferdig med forrige for 1mnd siden), tok meg en is i det fine været= dårlig sannvitighet for isen, og etter det var det en is til, godteri, potetgull, og en is til.. Tanken for dagen går i den veien det har gjort så alt for mange ganger: "imorgen starter jeg på nytt".

Håper at det er flere her inne som har lyst til å hjelpe meg på min vei, så kan jeg hjelpe deg/dere på deres eusa_angel
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 16/04 - 2009, 18:29:10 »

Velkommen hit!
Her kan du både få og gi støtte mv!
 cheerleader
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
zitrana
Beryktet

I’ve come too far to take orders from a cookie.

Vis profil
« Svar #2 på: 17/04 - 2009, 08:45:25 »

Velkommen skal du være Smiley
Loggført

Allegra
Sporty

Vis profil
« Svar #3 på: 17/04 - 2009, 13:07:48 »

Hei på deg! Helt sikker på at du klarer dette finfint! cheerleader
Loggført

Marihønen
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 17/04 - 2009, 16:24:24 »

Tusen takk alle sammen, det var en hyggelig velkomst:) Nå har jeg laget dagbok, så bare å se innom eusa_dance
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.421 sekunder med 18 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten