om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 15:25:50

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  slankevenn fra vestfold
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: slankevenn fra vestfold  (Lest 973 ganger)
suzi27
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 26/04 - 2009, 00:25:55 »

hei jeg har vert her inne en stund nå og ikke egentlig slanket meg noe serlig, jeg har så utrolig lyst men motivasjonen er så dårlig når jeg må gjøre alt alene. kunne tenke meg og komme i kontakt med andre fra vestfold som også driver og slnker seg. kanje jeg kunne funnet noen jeg kunne trent litt sammen med også. har veldig lyst til og begynne og trene igjen men ingen jeg kjenner trener noe serlig og jg får dem ikke med meg. og for og si det sån trening alene er ikke gøy. så hvis noen er i samme situvasjon som meg så vær så snill og rop ut så kan vi motivere hværandre Smiley
Loggført
anjea
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #1 på: 26/04 - 2009, 15:20:14 »

Spørs så klart hvor i Vestfold da Smiley
Jeg holder til i Tønsberg Smiley
Loggført

suzi27
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 26/04 - 2009, 18:37:56 »

Spørs så klart hvor i Vestfold da Smiley
Jeg holder til i Tønsberg Smiley

selv bor jeg i re så det er jo ikke så langt unna Smiley  jeg vet egentlig ikke hvordan sån slankevenn fungerer, men tenker jeg får prøve meg frem og se. har du slanket deg mye?? hvordan tenker du at du skal klare det?
Loggført
anjea
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #3 på: 29/04 - 2009, 09:39:39 »

Jeg har gått ned ca 25 kg tenker jeg.
Har 10 kg igjen før jeg kan si meg fornøyd. Tar det som det kommer, kan jo hende jeg blir fornøyd lenge før Smiley

Jeg regner kalorier, trener styrke og kardio hele uken igjennom.
Spenst er mitt andre hjem og jeg bruker mye tid der.

Om du er medl på Spenst Revetal vil en drop-in hos meg koste 20 kr, hvis du vil slå følge på en av treningsøktene mine Smiley
Loggført

suzi27
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 29/04 - 2009, 09:57:20 »

Jeg har gått ned ca 25 kg tenker jeg.
Har 10 kg igjen før jeg kan si meg fornøyd. Tar det som det kommer, kan jo hende jeg blir fornøyd lenge før Smiley

Jeg regner kalorier, trener styrke og kardio hele uken igjennom.
Spenst er mitt andre hjem og jeg bruker mye tid der.

Om du er medl på Spenst Revetal vil en drop-in hos meg koste 20 kr, hvis du vil slå følge på en av treningsøktene mine Smiley

ja jeg er støtte medlem på spenst revetall ja hehe. blir veldig gjærne med og trener, jeg går på skole i tønsberg også så jeg er i tønsberg stadig vekk.

selv har jeg gått ned 3 kg men ikke forde jeg har jobbet for det men for 7 uker siden oppererte jeg meg med full bukplastikk. siden jeg er litt overveltig har jeg fortsatt en stor overmage og siden jeg nå har strammet opp magemusklene igjen har jeg veldig lyst til og begynne og trene, nå kansje jeg til og med kan begynne og se resultatene av treningen Smiley
Loggført
anjea
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #5 på: 29/04 - 2009, 16:33:18 »

Høres veldig bra ut Smiley

Jeg prøver å legge treningene mine til etter jobb, sånn i 4-5 tiden.
Styrke mandag-onsdag-fredag, også kjører jeg kardio på dager utenom.
Spinning f.eks.
Siden jeg akkurat er ferdig med Tour de Spenst har jeg tatt fram sykkelen og sykler nå til og fra trening, så det blir ikke så mye spinning, siden jeg liker å sykle ute Smiley

Da skal du vel gjerne vente litt før du begynner med trening igjen?
Loggført

suzi27
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 29/04 - 2009, 18:05:48 »

Høres veldig bra ut Smiley

Jeg prøver å legge treningene mine til etter jobb, sånn i 4-5 tiden.
Styrke mandag-onsdag-fredag, også kjører jeg kardio på dager utenom.
Spinning f.eks.
Siden jeg akkurat er ferdig med Tour de Spenst har jeg tatt fram sykkelen og sykler nå til og fra trening, så det blir ikke så mye spinning, siden jeg liker å sykle ute Smiley

Da skal du vel gjerne vente litt før du begynner med trening igjen?

jeg begynner sån smått og trene til uken håper jeg for da får jeg lov til og begynne og trene igjen, men blir nok ikke noe trening i tønsberg på meg før samboeren min har fått seg ny jobb for ellers så har jeg ikke mye muligheter til og trene pga barna, han bytter jobb om en md tid
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.378 sekunder med 19 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten