om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 15:31:55

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Ny slanker!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Ny slanker!  (Lest 1121 ganger)
pottimor
Mosjonist
**

Vis profil WWW
« på: 27/04 - 2009, 18:27:23 »

Hei!

Jeg har latt meg selv forfalle i mange år, og det tok såpass lang tid å merke hvor ille det hadde blitt at det har blitt vanskelig å stoppe utviklingen. Plutselig veier jeg 110 kg., og ser rett og føler meg rett og slett ikke bra. Nå håper jeg å endre det, og har tenkt å bruke dagboken her som virkemiddel.

Jeg har en tendens til å miste motivasjonen fort når noe er vanskelig, så for å gjøre det litt enklere for meg har jeg tenkt å gjøre følgende:
- Ikke bare ha strenge, ufravikelige regler, men også noen enkle retningslinjer. For eksempel vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å holde meg fullstendig unna usunn mat stort lenger enn et par uker, så da gir jeg meg lov til å skeie ut en sjelden gang så lenge jeg er flink til å holde de faste reglene jeg har satt opp.
- Ha mange delmål (hvert femte kg.), og belønne meg selv med noe for hvert oppnådde delmål.

Ellers kan jeg fortelle at jeg er 24 år og bor i Oslo, er glad i musikk, film og sport (selv om man kanskje ikke skulle tro det... Elsker å spille ballsporter med venner, for eksempel, men gjør det altfor sjeldent!)

Ta gjerne kontakt hvis dere har kommentarer eller tips. Jeg vil også gjerne komme i kontakt med andre her inne, så sleng gjerne inn et svar her eller send en melding:)
kardio
Loggført

medlem i sykkelklubben  kardio
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 27/04 - 2009, 18:45:22 »

Velkommen hit!
 wave
Anbefaler at du oppretter en online slankedagbok og skravler i veg med oss andre!
Kikk over utfordringene, er det en som passer for deg? Eller kan du komme med en som passer for noen av oss?
Lykke til!
 eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
pottimor
Mosjonist
**

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 27/04 - 2009, 18:56:35 »

Velkommen hit!
 wave
Anbefaler at du oppretter en online slankedagbok og skravler i veg med oss andre!
Kikk over utfordringene, er det en som passer for deg? Eller kan du komme med en som passer for noen av oss?
Lykke til!
 eusa_dance

Takk for det, og takk for raskt og hyggelig svar!

Jeg pusler faktisk med profilen og slankedagboken min nå, besøk den gjerne her.

Utfordrinene har jeg ikke fått kikket på ennå, men det skal jeg jaggu gjøre. Takk for tipset!
« Siste redigering: 27/04 - 2009, 19:00:35 av pottimor » Loggført

tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #3 på: 27/04 - 2009, 18:58:11 »

Velkomme og lykke masse til med målet ditt!
DU har jo kontroll på ka som virker for deg og ikkje, så det her går nok fint! Smiley
Loggført

pottimor
Mosjonist
**

Vis profil WWW
« Svar #4 på: 27/04 - 2009, 19:01:11 »

Velkomme og lykke masse til med målet ditt!
DU har jo kontroll på ka som virker for deg og ikkje, så det her går nok fint! Smiley

Takk for det!
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 27/04 - 2009, 21:26:32 »

Ser du linker til de "gamle" dagbøkene, her på diskusjonsforum finner de fleste at det er kjekt å ha en tråd du kan følge over tid.
Se under medlemmenes sider, http://www.slankenett.no/forum/index.php/board,18.0.html så finner du listen over dagbøker i denne avdelingen.
Noen bruker begge avdelingene, andre holder seg mest her på diskusjonsforum når man har fått kontakt med en del folk her inne.
Det finnes ingen fasit, prøv deg fram og finn din stil!
 cheerleader
Loggført

pottimor
Mosjonist
**

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 27/04 - 2009, 23:21:06 »

gunnang:

Jaha, det visste jeg ikke... Jeg lagde den dagboken før jeg logget meg på forumet, så sånn ble det bare. Jeg liker alle funksjonene på den andre dagbokgreia, altså grafene og sånn, og det blir for stress å lage de manuelt når det er så enkelt på den siden. Derfor tror jeg nok jeg kommer til å bruke den andre, men takk for tipset likevel!
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #7 på: 27/04 - 2009, 23:27:38 »

Ja, vektkurven er en stor fordel med de andre dagbøkene. Vi bruker jo tickerne til å synliggjøre kurven, men det blir ikke det samme...
En del hopper jo fram og tilbake litt....
synes det er lettere å "prate" med folk her inne.  toothy4
Loggført

pottimor
Mosjonist
**

Vis profil WWW
« Svar #8 på: 28/04 - 2009, 03:38:43 »

Jeg ser absolutt på det som en fordel å ha kontakt med andre her inne, så du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å titte innom og heie på andre i deres dagbøker på forumet! Utfordringene som du nevnte virker også som noe jeg kan ha nytte (og glede) av, så det skal jeg få tatt en titt på:)
Loggført

zitrana
Beryktet

I’ve come too far to take orders from a cookie.

Vis profil
« Svar #9 på: 05/05 - 2009, 06:28:59 »

Velkommen til deg pottimor Smiley

Lykke til med å nå dine mål  cheerleader cheerleader
Loggført

ibedreform
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #10 på: 20/05 - 2009, 16:16:11 »

Kanskje du trenger en aktiv ferie og en kick-start. Sjekk vår hjemmeside xxxxxxxx
lykke til og god sommer
mvh
Bjørn

Edit : Nettadressen fjernet, reklame ikke tillat
Startopia
« Siste redigering: 24/05 - 2009, 05:31:42 av Startopia » Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.396 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten